herbeautyshop.nl

herbeautyshop.nl

Welkom bij herbeautyshop, de plek waar vrouwelijkheid tot leven komt.

Herbeautyshop is de plek waar jij naartoe gaat voor al jouw beautybehoeften.
Wij bieden niet alleen een uitgebreid assortiment haarproducten, maar ook de meest geweldige hair tools en beautyproducten
haarproducten tanning producten stylingstools
  • S.S.
    Review voor herbeautyshop.nl

In de salon goede tips gekregen over de producten en daarom was het bestellen heel gemakkelijk. Helemaal happy met mijn bestelling. Echt een cadeautje om te unboxen.💖😍🥰🤗

• Geweldig
    Review voor herbeautyshop.nl

Vandaag kwam mijn pakketje binnen, zeer snelle levering en zo mooi verpakt mijn dochtertje vond het een feestje om
    Open te maken, het ruikte heerlijk en er zat een lekkere lolly bij! Super leuk gedaan. Dankjewel 🩷 ik zal zeker vaker bestellen!

• Hoe beoordeel je herbeautyshop.nl?

• Shannon
    Geverifieerde klant van herbeautyshop.nl

Na veel gevraagd te hebben over producten wat mij niet zo goed bevallen was met mijn hoofdhuid van het merk Kerastase hebben ze mij super goed geholpen en advies gegeven. Ook hebben ze navraag gedaan bij Kerastase zelf, wat voor mij extra bevestiging gaf. Ze vinden belangrijk dat de klant goed geholpen word en daar zullen ze ook alles aan doen. Dankjewel 💋

• Carolien
    Review voor herbeautyshop.nl

Ik kom al 2 jaar in de salon van Heravenue waar ik ontzettend tevreden over ben. Ze hebben nu een webshop wat makkelijk te bestellen is, snel geleverd en heel girlie verpakt word. Daarnaast hebben ze alle producten die je zoekt. De meiden in de salon zijn erg gezellig en gaan zorgvuldig met jou haren om en dat is ook terug te zien in de pakketje van Her beautyshop! Het is dat ik maar 5 sterren kon geven maar het liefst geef ik de webshop+salon 10 sterren!