hobbyshop-online.nl

hobbyshop-online.nl

Hobbyshop-online.nl is een online hobbywinkel met een groot assortiment voor schilderen, tekenen, breien, haken, handlettering, stempelen, sieraden maken, boetseren, papercrafts, home decoraties en vele andere creatieve hobby's.
1.192 klantbeoordelingen

• Bianca

Lekker snel bezorgd

• Marion
    Review voor hobbyshop-online.nl

snel besteld, snel ontvangen, lage verzendkosten.

• Hoe beoordeel je hobbyshop-online.nl?

• Thijmen
    Review voor hobbyshop-online.nl

Prima prijs, snelle en juiste levering. Er wordt naar een goedkope verzending gekeken. Prima

• Danielle
    Review voor hobbyshop-online.nl

Goede prijzen, groot assortiment, snelle levering en geen extreem hoge verzendkosten zoals sommige webshops hebben.

• Johan
    Review voor hobbyshop-online.nl

Prima service en product heel snel geleverd.

• Astrid
    Review voor hobbyshop-online.nl

Ik had eerst een vraag via de chat mogelijkheid gesteld en daar werd ook heel snel en duidelijk op gereageerd. Toen s middags mijn bestelling gedaan en de volgende dag werd het al bezorgd. Echt heel snel. Blij mee!

• Wendy
    Review voor hobbyshop-online.nl

Snelle en correcte afhandeling en versturing van mijn bestelling. Dank je wel. Ik ben erg blij met mijn Tombow brushpennen.

• Gerdie
    Review voor hobbyshop-online.nl

Heel goede en snelle service. Ik had een alfabet snijmal besteld. Na levering bleek dat er tweemaal de letter P in zat. Ik heb gebeld en er werd direct een nieuwe mal opgestuurd die wel compleet was. De oude mal mocht ik ook houden. Probleem goed opgelost en snelle service.

• Anita Vis
    Review voor hobbyshop-online.nl

Goede service, snelle bezorging.

• F. Vcz
    Review voor hobbyshop-online.nl

Snel contact, supersnelle verzending, verzorgd verpakt. Duidelijke website. Prettige ervaring !