hobbyshop-online.nl

hobbyshop-online.nl

Hobbyshop-online.nl is een online hobbywinkel met een groot assortiment voor schilderen, tekenen, breien, haken, handlettering, stempelen, sieraden maken, boetseren, papercrafts, home decoraties en vele andere creatieve hobby's.
1.732 klantbeoordelingen

• Lonneke Doornbos-Nijdam
    Review voor hobbyshop-online.nl

snel geleverd, ruime keuze, eenvoudig afrekenen. werd gebeld toen er iets niet op voorraad was met een andere optie voor hetzelfde geld zodat alles tegelijk kwam.

• D. Merse
    Review voor hobbyshop-online.nl

Goede en snelle service. Mijn product werkte niet zoals het hoorde, binnen 1 dag antwoord en werd er een nieuw product toegestuurd.

• Hoe beoordeel je hobbyshop-online.nl?

• Jeannet van de Graaf
    Review voor hobbyshop-online.nl

Snelle verzending, goede prijzen en okk de verzendkosten zijn beter. En gun het de kleinere webwinkels ook liever dan de grote jongens

• Monika
    Review voor hobbyshop-online.nl

Snelle, accurate levering. Het Annel garen is zeer fijn om mee te werken als je irish lace haakt.

• Christie
    Review voor hobbyshop-online.nl

Snel geleverd en goede service.
    De snij en rilmachine die ik besteld had sneed niet zoals ik verwachtte. Na contact te hebben gehad kreeg ik wat tips maar helaas deed hij het nog steeds niet naar behoren. Ik kreeg heel snel na weer contact te hebben gehad nieuwe mesjes toegestuurd. En nu doet hij het uitstekend en ik ben erg tevreden.

• Astrid
    Review voor hobbyshop-online.nl

Bestelling was de volgende dag al binnen. Prima

• Sanne
    Review voor hobbyshop-online.nl

Ik heb al meerdere keren besteld bij deze webshop en ook al vaker een positieve review geplaatst. Ik shop hier nog steeds met plezier. Ze hebben een groot assortiment met lage prijzen!

• Lenie

Snel,goede prijs,gled verpakt

• Kim
    Review voor hobbyshop-online.nl

Mooi assortiment aan producten, snelle verzending en prima service

• Herbert
    Review voor hobbyshop-online.nl

Snelle levering prima verpakt top