houseandgarden
houseandgarden is een webshop die een zeer uitgebreid aanbod aan decoratie en meer heeft voor het interieur, exterieur en de tuin. Dit varieert dus van deurbeslag tot tuinbeelden, openhaard accessoires, fonteinen, vogelbaden en nog veel meer.

Hiermee is gestart uit een passie voor het creëren van een thuis en fijn gevoel in en om het huis, wat uiteraard super belangrijk is!
8,5

• Vera Heuzer
    Geverifieerde klant van houseandgarden

Snelle levering, goed verpakt. Heel erg blij mee

• Jacques C.
    Geverifieerde klant van houseandgarden

Snelle levering, goed verpakt. Helaas geen bevestigingsgaten in beide steunen voor muurmontage. Was eenvoudig door mezelf te verhelpen.

• Hoe beoordeel je houseandgarden?

• Robert van mersbergen
    Geverifieerde klant van houseandgarden

Lamp paste niet op voet. Heb dat zelf aan moeten passen . Ik rubbertjes van het glas waren plakkerige vieze dingen en kreeg ze niet om het glas. En kreeg ze telefonisch niet te pakken. Had het gevraagd of er iets mee gedaan kon worden. Antwoord was ik moest maar kit gebruiken om de ruitjes te maken

• Fred
    Review voor houseandgarden

Sehr guter Service! Direkte Kommunikation über die Bestellbestätigungs-Mail möglich. Schnelle und unkomplizierte Beantwortung und Bearbeitung von Anliegen.

Antwoord van houseandgarden

Vielen dank für die schöne Bewertung. wir freuen uns, dass unsere Kunden mit unserem Service zufrieden sind, herzlichen Dank!

• Alain Pynaet
    Geverifieerde klant van houseandgarden

Prachtig product en snel geleverd.

Antwoord van houseandgarden

Dank voor uw complimenten en review, hopelijk tot een volgende keer!

• Hans
    Geverifieerde klant van houseandgarden

Snel geleverd en precies wat we zochten!

Antwoord van houseandgarden

Dank voor uw review en uw fijne ervaring! :)

• Chantal Freijser

Prima service .

Antwoord van houseandgarden

Dank voor uw positieve review!

• H. van Dam
    Geverifieerde klant van houseandgarden

Mooi product en snel geleverd al moest ik wel zelf achterhalen wanneer dat dan zou plaatsvinden. Vanwege de kwetsbaarheid van het product is dit door een eigen koerier gebracht. Dat kostte wel wat meer maar in ruil daarvoor kreeg ik de zekerheid dat het onbeschadigd afgeleverd werd.

Antwoord van houseandgarden

Dank voor uw review! Top dat u gebruikt heeft gemaakt van de privé koerier. Dit geeft inderdaad de zekerheid dat de kwetsbare en grote producten heelhuids overkomen, fijn dat u dat ook zo heeft ervaren!

• Rubina
    Review voor houseandgarden

Na eerst wat onduidelijkheid heb ik goed contact gehad met de webwinkel en is alles snel en goed opgelost.

Antwoord van houseandgarden

Dank voor uw review! Fijn dat u een goede ervaring heeft gehad en hopelijk tot een volgende keer!

• WV
    Geverifieerde klant van houseandgarden

We hadden een ventilatierooster nodig voor in huis en zagen een prachtig rooster voor een mooie prijs. Helaas wat te groot. Toch bestelden (en betaalden) we het maakten het gat in huis wat groter. Een kleine week later kregen we doodleuk bericht dat het rooster uitverkocht is ons geld wordt teruggestort. Aangezien er geen compensatie of oplossing volgt moeten wij nu een rooster op maat laten maken.Doe de moeite niet hier te shoppen mensen, ze leveren toch niet.

Beste,

Ten eerste: jammer dat u zich zo voelt!

ten tweede: wij hebben ruim 4.000 artikelen, dus ja, helaas kan het soms zijn dat een artikel, die niet meer voorradig is, nog aan staat op de site, dat komt helaas voor en is niet te voorkomen (gelukkig is vrijwel alles gewoon op voorraad, dit komt heel zelden voor!). Helaas was dit bij u het geval, onze excuses hiervoor!!

Ten derde: de situatie omtrent uw muur is bij ons nooit kenbaar gemaakt. Was dit wel het geval geweest, hadden wij altijd met u kunnen zoeken naar een oplossing, wellicht een groter rooster. Nu adviseren wij met dit soort gevallen ook eerst het artikel te ontvangen en dan pas aanpassingen aan de muur te gaan doen.

Ten vierde: het geld is direct teruggestort. Hoe vervelend de situatie ook voor u, wij hebben u wel direct netjes terugbetaald, iets wat tegenwoordig ook niet meer de normaalste zaak van de wereld is, wat wij wel vinden.

Onze excuses voor uw negatieve ervaring, maar gelukkig zijn er ook veel klanten die juist heel blij zijn met onze service (zelfs als iets, onverhoopt, niet meer op voorraad is).

• Marcel Van Zijp
    Geverifieerde klant van houseandgarden

Men heeft zeer snel geleverd ondanks dat de bestelling voor de feestdagen geplaatst was.

Beste,

Dank voor uw review!

• Marcus Sülzen
    Geverifieerde klant van houseandgarden

Der Aufbau war Katastrophal und die Folie ging auch nicht runter. Es fehlen auch Schrauben

Guten Tag,

Leider geht das um ein andere Bestellung glauben wir, Sie haben ein Engel Statue gekauft, so das stimmt nicht.

MfG

• Martin Ufers

All the Best

Dank voor uw review!

Groet,

• Ulrike Moneke
    Geverifieerde klant van houseandgarden

Ich habe bis heute keine Lieferung erhalten!!! Ich warte noch 3 Tage, dann möchte ich mein Geld zurück. Bezahlt habe ich bereits am 03.11.2023.

Guten Abend,

Glücklicherweise konnte nach einem Missverständnis zwischen dem Kunden und uns alles geklärt werden.

Ich möchte mich noch einmal entschuldigen!

Mit freundlichen Grüße,

• Margreet Claesens
    Geverifieerde klant van houseandgarden

Snelle levering, alles was zeer solide en breukvast verpakt! Zeer tevreden!

• Martin Gerrits

Alles naar wens

• Hans-Peter Dietsch
    Geverifieerde klant van houseandgarden

Perfekt funktioniert und gut verpackte Lieferung

• Vera Van dijk
    Geverifieerde klant van houseandgarden

Keurige snelle levering. Engel ziet er mooi uit zoals afgebeeld. Blij mee.

• Ann Compernolle

Antwoord van houseandgarden

Dank voor uw review! Hopelijk tot een volgende keer :)!

• Leon Van De Wetering

Bestelling beschadigd geleverd.

Antwoord van houseandgarden

Dank voor uw review! Hierover hebben wij contact gehad, dit was inderdaad vervelend!