Enjoy Steps is een jong bedrijf dat gespecialiseerd is in elektrische steps, hoverboards en mini e-bikes voor betaalbare prijzen en van topkwaliteit!

Onze producten zijn er in alle soorten en maten, voor zowel jong als oud, groot en klein. We hanteren de beste snelle service en geven uiteraard garantie. Ook levering, onderhoud en een proefrit maken is mogelijk!

• Kayis
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Windgoo B20 via whatsapp gecommuniceerd. Vriendelijk, snel en duidelijk geïnformeerd. Zelf met mn zoon en dochter opgehaald. Uitleg duidelijk. Alarm, remschijf slot en tasje ook erbij genomen. Kortom top!!!

• Resul
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Ik had een mail gestuurd voor een proefrit voor de windgoo m20, snelle reactie, zo mooi uitgelegd tijdens de proefrit en advies gegeven geduld voor alle vragen. Mijn zoon blij en TROTS OP ZIJN STEP !!!!! Zeker AAN TE RADEN !!!!

• Hoe beoordeel je https://www.enjoysteps.nl?

• Jacco
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Na goed overleg na misverstand zijn we overeengekomen dat de B20 fietsjes worden opgestuurd en hebben we ze morgen al in huis!
    Bedankt voor de goed service!!

Antwoord van https://www.enjoysteps.nl

Beste Jacco,

We snappen de frustratie, maar het verhaal klopt niet helemaal. Het is inderdaad waar dat u vorige week een afspraak had gemaakt voor vandaag om 2x een B20 op te halen. Echter was er duidelijk aangegeven, omdat de fietsjes erg gewild zijn, ons de avond of dag VAN TE VOREN of anders voor u vertrekt ons nog even te bellen of te berichten voor de zekerheid. Dat is nogal logisch als u van ver ook komt.

Omdat we regelmatig van mensen horen maar soms niet komen opdagen, vragen we daarom ons te laten weten als u vertrekt of onderweg bent.

Maar goed, een miscommunicatie kan gebeuren, echter werd ook meteen een oplossing aangeboden welke u niet wilde. Namelijk dezelfde dag alsnog 2x de B20 op te laten sturen zonder verzendkosten om u hiervan toch te kunnen voorzien.

• Véronique
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Goede service, prijs kwaliteit perfect, aardige man zette de fiets voor ons in elkaar.

• nadia
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Snelle levering binnen 24 uur.
    Super blij met mijn v6

• IMootje
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Zeer tevreden met de fiets aankoop. Hoge kwaliteit in lijn met de beschrijvingen. Tevens is de service erg goed

• Steging
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Fijne e-step voor een scherpe prijs! Goed geholpen toen we de step af kwamen halen. Dank jullie wel enjoysteps!

• Weeltje
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Snelle levering super aardige jongens me zoontje heeft hem al een 6maanden en nog steeds top!!

• Gwen
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

AANRADER! Hele goede service. Aardige mensen.
    Mijn zoon is super blij met zijn Windgoo fiets!

• Joey
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Hele snelle service en een goed werkende step👌