Enjoy Steps is een jong bedrijf dat gespecialiseerd is in elektrische steps, hoverboards en mini e-bikes voor betaalbare prijzen en van topkwaliteit!

Onze producten zijn er in alle soorten en maten, voor zowel jong als oud, groot en klein. We hanteren de beste snelle service en geven uiteraard garantie. Ook levering, onderhoud en een proefrit maken is mogelijk!
8,8
Filter 43 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 42 met beschrijving

• Miriam
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Eerste ontmoeting voor een proefrit prima. Step meteen mee naar huis. Toen bleek de accu niet goed. Na lang wachten terug naar Rotterdam voor een nieuwe accu. Enige tijd later begaf het aan/uit knopje het. Geen reactie op mail noch app. Na maanden bericht: hij zou het onderdeel opsturen. Nooit ontvangen en wederom geen contact mogelijk! Dit alles viel onder de garantie! Ik wacht nu al meer dan 5 maanden! De garantie periode is voorbij. Ja zo kan ik ook!
    Dus zeer slechte after sale. Ik koop niks meer bij hem en maak geen positieve reclame voor hem. Dat deed ik wel toen ik de step net had

• Trudi Zwijnenburg
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Redelijke prijs. Ik kon een proefrit maken.
    Ik wilde met de regen liever niet naar huis toe rijden. ' s Avonds werd de fiets thuis bezorgd en ik kreeg toch de 15% meeneem korting. Alles was ook nog even nagekeken.

• Hoe beoordeel je https://www.enjoysteps.nl?

• Oscar
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Snel en netjes thuis afgeleverd. Top communicatie.

• Mohammed
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Echt een top service. personeel is heel geduldig legt het goed uit laat je even proef rijden. Hij laat je niet gaan totdat het helemaal goed is. mijn dochtertje is nog steeds heel blij met haar e-bike
    Ik raad zeker dit bedrijf aan

• M. Wuis
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Supergoede service en top producten!

• Alexander
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Step beviel niet helemaal dus correct retour geleverd, na wat lang bellen, ze zaten midden in een verhuizing, is het geld netjes teruggestort

• E. Boersma

Snell levering betrouwbaar

• Patrick
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Een voortreffelijk verlopen bestelling, vanaf het moment van de aankoop tot en met de levering. Ook tijdens deze dagen goed op de hoogte gehouden van de hele gang van zaken. Ook duidelijke informatie op hun website over het product. Je weet dus goed waar je aan toe bent!

• Narayanayoga
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

super service en mooie producten

• V. Angelista
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Step is goed rijdt lekker mijn dochter geniet zoveel ervan.
    Mij bestelling duurde wel wat langer maar uiteindelijk hebben we wat we nodig hadden wel hadden ze met ons goede comunicatie over het vertraging en dergelijks

• Dennis
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Op 13-05-2022 een V5 gekocht bij Enjoysteps echter ondervinden wij nu problemen met de accu.

Na enige vertraging door leveringsproblemen is de accu inmiddels kosteloos vervangen.

Uiteindelijk prima service!!

• Denise

Super goede service 👍

• SYLVAIN
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Colis arrivé ne correspondant pas à la commande, arrangement avec le vendeur mais pas le produit vendu sur le site (erreur de référencement)

• Ryan

Bla bla

• Adam
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Heel snelle levering goeie step goeie kwaliteit

• Peter
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Snelle levering! Ik kom uit Schiedam, had in de ochtend besteld en de Windgoo werd vanavond al bezorgd!

• Imran
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Ik maakte eerst een proefritje en kon gelijk de Fatbike meenemen die gelijk rijklaar was, topservice

• Alex
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

We were looking for an e-bike for long time and found Enjoy steps in Rotterdam, so we made an appointment and a testdrive too. This young, friendly guy explained us everything and was also honest about the rules in Holland to be aware, because we dont live here for long time yet. Good experience, and maybe about few months try the bigger model ebike.

• Emely
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Ik moest eerst lang wachten voor de Windgoo B20 Pro, maar dat is het achteraf waard geweest! Goeie service, gratis een tasje gekregen van die jongeman voor het wachten en rijdt super lekker! Hier kunnen andere aanbieders veel van leren

• Harold den dongen
    Review voor https://www.enjoysteps.nl

Mijn step had een lekke band en gelukkig kon ik hier terecht. Nergens doen ze het namelijk! Dankjewel voor de service! Ga zo door!