email: info@ikbenopje.nl
tel: 00316 83549643

• Giovanca
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Gewoon zo'n leuke shop dit. Ook het verhaal erachter is erg leuk!

• Yvette
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

YESS! Dit is nog eens verrassend.. Zo'n leuke tas gekregen, met liefdes berichtje erop.. Echt WOW

• Hoe beoordeel je https://www.ikbenopje.shop/?

• Jack
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Wilde graag een leuk origineel cadeau kopen voor mijn zoon & het is een mooie hoodie geworden met een tijger erop en zijn naam. Wilde eigenlijk een cap, maar daar had ik nog niet zoveel keus.

• Claire
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Zo'n ontzettend leuke backpack besteld voor mijn dochter met allemaal ijsjes en haar naam erop. Stevig ding & weer eens wat anders qua cadeau. TOP gedaan Ik ben op je

• Sven
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Leuke 70's tas gekocht voor mijn moeder, met tekstje eronder.. Mams was er blij mee!

• Verona de Laat
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Tof oranje T-Shirt besteld voor mijn vriend met zijn naam erop! Zit stoer en was snel geleverd

• Marije
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Weet je wat nu zo leuk is... Ik heb een lieve vriendin verrast met een heel mooi sweatshirt, maar dus ook met een tekst erop die ik zelf kon invullen. Binnen 5 dagen was het geleverd. TOP

• Joyce Groenenwegen
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Wauw! Ik ben absoluut weg het t-shirt en sweatshirt met de te gekke ijsjes erop. De kwaliteit van de kledingstukken is perfecto. Het feit dat ik ze kon personaliseren met naam en zo heel leuk cadeau kon geven, maakt het nog specialer!

• Isah
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

De kwaliteit was top en de levering snel. Bedankt en tot de volgende keer!

• Daisy
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Mooi waar voor je geld & zo'n cadeau is weer eens wat anders!

• Aaron Polmbos
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Het cadeau werd met veel vreugde ontvangen en bracht een grote glimlach op het gezicht van de ontvanger. Jullie hebben echt uitstekend werk geleverd! Hartelijk dank en tot ziens!

• Brent de Witte
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

De kwaliteit van het product dat ik heb ontvangen was zeer goed en de levering verliep snel en efficiënt. Het cadeau werd met veel waardering ontvangen. Vriendelijke groeten

• Fieke van der Klugt
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

De gepersonaliseerde rompertjes waren een schot in de roos. De ouders waren er dolblij mee. Jullie hebben het perfect gemaakt. Dank je wel! Groetjes

• Noah
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Bedankt voor de geweldige hoodie! Mijn moeder was dolblij met de love note die ik erop heb laten zetten. Jullie hebben haar dag echt speciaal gemaakt. Tot de volgende keer! Groetjes, Noah

• Pollie Frederiks
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Fantastische ervaring bij IK BEN OP JE! Ik heb hier een gepersonaliseerd cadeau gekocht voor een vriendin en ik ben helemaal weg van de kwaliteit. Het personalisatieproces was leuk en eenvoudig, en het resultaat was gewoon perfect! Snelle levering, dat ook. Ik kom hier zeker terug!

• Bridget
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Zo leuk.. Tas gekregen met de foto van mijn dochter! Ik ben ook op jullie

• Robbie ten Geloven
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Hee dit is een leuke shop zeg! Mooi Sweatshirt besteld voor mijn vrouw met de naam van onze dochter erop. Zo gaaf & binnen een week was ie binnen!

• Donny
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Echt een hele mooie cadeau-shop! Eindelijk cadeaus met aandacht voor detail en mooi gepersonaliseerd! Voor mijn vrouw een t-shirt en tas besteld met de namen van onze kinderen erop + foto en binnen 5 werkdagen in huis. Boven verwachting

• Sonnen
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Coole Hoodie gekregen met mijn naam erop en super te gek kattendesign!

• Joop
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Toffe winkel met hele gave cadeau's. Zelf een T-Shirt gehad met heel een cool waterijsje met mijn naam erop ;-)