email: info@ikbenopje.nl
tel: 00316 83549643
9,9

• Katrien
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Ik kende jullie via de leuke Tiktok filmpjes en heb toen een t-shirt besteld met een tijger en de naam van mijn zoon Lars op de achterkant. Echt heel leuk & kan het iedereen die zoekt naar een origineel cadeau met wat extra aanbevelen

• Jasmijn
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Helemaal in mijn nopjes met m'n nieuwe shopper en foto van mijn dochter erop! Echt een leuke cadeau shop is dit!

• Hoe beoordeel je https://www.ikbenopje.shop/?

• Florent
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Gewoon de gaafste cadeau shop die er is als je iemand lief vindt!

• Davey de Laat
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Ik schrijf echt nooit een review, maar wil hier een uitzondering voor maken. Zocht een leuk origineel cadeautje voor mijn vriendin & kwam via TIKTOK terecht bij jullie. Super leuke filmpjes met de klaparmbanden ;-)! Maar eens de site bekeken en een hoodie met een ijsje en haar naam er subtiel op gekocht. Echt super origineel & ze was er heeeel blij mee. Dank!!

• Rebecca de Man
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Echt een leuke cadeaushop dit! Mooie designs die je allemaal kan personaliseren & een leuk verhaal erbij hoe het ontstaan is. Dat zie je niet meer zo vaak.

• Charissa
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Echt, nee maar echt.. dit is zo leuk! Een ik ben op je tas met de foto van mijn dochter gekregen.

• Stef
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Vette Hoodie met een heel tof design! Top Cadeau!!

• Giovanca
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Gewoon zo'n leuke shop dit. Ook het verhaal erachter is erg leuk!

• Yvette
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

YESS! Dit is nog eens verrassend.. Zo'n leuke tas gekregen, met liefdes berichtje erop.. Echt WOW

• Jack
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Wilde graag een leuk origineel cadeau kopen voor mijn zoon & het is een mooie hoodie geworden met een tijger erop en zijn naam. Wilde eigenlijk een cap, maar daar had ik nog niet zoveel keus.

• Claire
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Zo'n ontzettend leuke backpack besteld voor mijn dochter met allemaal ijsjes en haar naam erop. Stevig ding & weer eens wat anders qua cadeau. TOP gedaan Ik ben op je

• Sven
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Leuke 70's tas gekocht voor mijn moeder, met tekstje eronder.. Mams was er blij mee!

• Verona de Laat
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Tof oranje T-Shirt besteld voor mijn vriend met zijn naam erop! Zit stoer en was snel geleverd

• Marije
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Weet je wat nu zo leuk is... Ik heb een lieve vriendin verrast met een heel mooi sweatshirt, maar dus ook met een tekst erop die ik zelf kon invullen. Binnen 5 dagen was het geleverd. TOP

• Joyce Groenenwegen
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Wauw! Ik ben absoluut weg het t-shirt en sweatshirt met de te gekke ijsjes erop. De kwaliteit van de kledingstukken is perfecto. Het feit dat ik ze kon personaliseren met naam en zo heel leuk cadeau kon geven, maakt het nog specialer!

• Isah
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

De kwaliteit was top en de levering snel. Bedankt en tot de volgende keer!

• Daisy
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Mooi waar voor je geld & zo'n cadeau is weer eens wat anders!

• Aaron Polmbos
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

Het cadeau werd met veel vreugde ontvangen en bracht een grote glimlach op het gezicht van de ontvanger. Jullie hebben echt uitstekend werk geleverd! Hartelijk dank en tot ziens!

• Brent de Witte
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

De kwaliteit van het product dat ik heb ontvangen was zeer goed en de levering verliep snel en efficiënt. Het cadeau werd met veel waardering ontvangen. Vriendelijke groeten

• Fieke van der Klugt
    Review voor https://www.ikbenopje.shop/

De gepersonaliseerde rompertjes waren een schot in de roos. De ouders waren er dolblij mee. Jullie hebben het perfect gemaakt. Dank je wel! Groetjes