hugsofpaper
Bij hugs of paper shop je unieke inpakmaterialen die altijd op elkaar zijn afgestemd.
Ik word heel blij van inpakzakjes, stickers, inpakpapier, kadokaarten, stationery en alles wat hiermee te maken heeft en verkoop alleen producten waar ik zelf 100% achter sta. Daarnaast kan je mijn inpakmaterialen niet in de winkels vinden.

Bij mij kan je terecht voor het versieren van je cadeau, een leuke kaart voor een verjaardag of als je iemand wilt verrassen met een mooi ingepakt cadeau.
9,9

• Denice

Super service

• Stephanie
    Review voor hugsofpaper

Voor de eerste keer besteld bij deze webshop, maar wauw wat een service!
    Er was door andere (iDEAL en post NL) het een en ander mis gegaan maar wat is dit fantastische opgelost door Hugs of paper! Ik zal hier zeker vaker wat bestellen.

• Hoe beoordeel je hugsofpaper?

• Janneke Beumer
    Geverifieerde klant van hugsofpaper

Zeer tevreden over de snelle levering!

• Els Spuijbroek

Prachtige kerstkaarten

• Cindy Van der molen
    Geverifieerde klant van hugsofpaper

Snelle levering en net een kado om uit te pakken!

• Floor van Summeren
    Geverifieerde klant van hugsofpaper

Ik ben weer helemaal klaar voor Sinterklaas! Mooi stevig inpakpapier, zodat het niet scheurt bij elk hoekje.

• Luca
    Geverifieerde klant van hugsofpaper

Ik was zeer tevreden met mijn bestelling, het was goed verpakt, kwam op tijd aan en er zat een persoonlijk kaartje bij met een bedankje! Dankjewel Rita :)

• Annabel
    Geverifieerde klant van hugsofpaper

Rita maakt een dansje wanneer je een bestelling plaatst. Ik maak een dansje wanneer hij bezorgd wordt.

• Martine Troost
    Review voor hugsofpaper

Altijd snelle levering, mooie producten!!

• J.
    Geverifieerde klant van hugsofpaper

Pakketje was prachtig verpakt, cadeautje opzich om uit te pakken. Hugs of paper verkoopt mooi en stevig inpakmateriaal om mee aan de slag te gaan. Fijne snelle levering, en je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je pakketje.

• Didi Roks
    Geverifieerde klant van hugsofpaper

Kaartjes werden snel verstuurd en leuk ingepakt. Het is een fijne website waar je hele leuke dingen kan bestellen

• Joyce Kazen
    Geverifieerde klant van hugsofpaper

Snelle en goede service! Pakketje was mooi verpakt en zag er erg leuk uit.
    Materiaal is perfect! Zo kan ik mijn bestellingen ook weer mooi versturen!
    Ik bestel hier zeker vaker!

• Sanne Kern
    Geverifieerde klant van hugsofpaper

Hele leuke spulletjes en dan ook nog heel leuk ingepakt! Feestje om uit te pakken :-)

• Raoul
    Geverifieerde klant van hugsofpaper

Snel geleverd, leuk kaartje er bij, helemaal top!

• Judith Veldkamp
    Review voor hugsofpaper

Hele aardige en professionele dame met een liefde voor creativiteit!

• Liesbeth Adriaanse
    Geverifieerde klant van hugsofpaper

Netjes ingepakt. Hele leuke inpakzakjes.

• jolanda lania
    Review voor hugsofpaper

prachtige producten, betaalbaar, en met liefde ingepakt in leuke zakjes met stickers met leuke teksten én met een gepersonaliseerd handgeschreven kaartje en zelfs een kleinigheidje erbij, ik had een zakje haribo thema Pasen erbij gekregen, ontzetten lief en lekker natuurlijk en heel leuk verrassend om te krijgen, ik werd er echt heel blij van, een genot om hier te bestellen!

• Natalie Korsuize
    Geverifieerde klant van hugsofpaper

Leuke webshop met hele mooie producten. Fijn contact met de eigenaar. Mijn bestelling werd snel verzonden en was erg leuk ingepakt.
    Een aanrader!

• Stephanie Holt
    Geverifieerde klant van hugsofpaper

Goeie service, snel verzonden. Rita is erg meedenkend en vriendelijk. Leuke producten voor leuke prijzen

• Wilhelmus Franken
    Geverifieerde klant van hugsofpaper

Zeer goede communicatie en vriendelijk persoonlijk kaartje bij de aflevering.