
iBarf.nl
-
M Van Dijk
Contact zoeken was wat lastig maar eenmaal contact werd ik goed geholpen en was het snel geregeld.
-
Stella Franssen
Snelle levering!!
-
Hoe beoordeel je iBarf.nl?
-
Philip Engelen
Op zich prima webwinkel. Versturen ging vlot. Jammer dat ze DHL gebruiken voor bezorging. Ik vind dat geen prettige bezorgdienst. Beter post.nl gebruiken! Ik ontving overigens geen "extraatje".
-
S.M Waarts-Reedijk
Goede service en altijd iets lekkers voor onze hond als extra!
-
Yvonne Serreti
Snelle levering.
-
Jacqueline Berkenbosch
Goede service en snel in huis
-
Marlous
Snelle levering
-
Marlous
Snelle levering, persoonlijke noot
-
Christoph Willems
Zeer goede service!
-
Ina Van lith
Snelle levering zit altijd wat lekkers bij voor de hondjes maar vd week besteld brokjes niet bestelbaar
-
Wilma Antes
Snelle service en super leuk extraatje voor de hond erbij
-
Jimmy Vermeulen
Redelijk van prijs ' vlotte afhandeling
-
dbvh
Hond vind het lekker, extra bot voor de lekkers, service!
-
P Joosten
Veel keus, goede prijs en leuke attentie erbij voor onze hond.
-
Petra Jans
Goeie site en soms iets lekkers bij de bestelling heel leuk en fijn.
-
Maaike Van Boxtel
Hele fijne online winkel, lastig zoeken. Maar levert goed, en houden contact
-
Jacqueline Van Beek
Bij het bestellen wat moeite om de betalingsmiddelen te vinden, uiteindelijk toch gelukt.
-
P
Snel verstuurd. Lekker cadeautje voor de hond bij de bestelling. Bestelling bestond uit 2 dozen, beide dozen helemaal kapot. Maar dit lag aan DHL.
-
A
Snel bezorgd ondanks dat Pinksteren er tussen zat
-
Bianca
Woensdag besteld nu maandag en nog niet in huis terwijl er word vermeld de volgende dag in huis
Antwoord van iBarf.nlBeste Bianca,
Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik kan nergens terugvinden dat u al contact met ons heeft opgenomen hierover.
U heeft de bestelling geplaatst op woensdagavond. Vandaag besteld, morgen in huis geldt alleen als u voor 15.00 uur besteld én is onder voorbehoud dat het postbedrijf conform de afspraken levert. Dit kunt u teruglezen op onze website.
Afgelopen donderdag was het Hemelvaartsdag en was ons bedrijf gesloten. Ook de postbedrijven bezorgden toen niet. Zodoende dat uw pakket afgelopen vrijdag verzonden is. Dit was de eerstvolgende werkdag. Normaal gezien had u het pakket dan zaterdag mogen ontvangen, maar ik zie aan de track en trace dat dit niet gebeurd is vanwege een vertraging bij het postbedrijf. Dit zal vermoedelijk komen door de drukte vanwege Hemelvaartsdag.
Uw pakket wordt volgens de track en trace informatie vandaag bij u afgeleverd. Laat u het ons even weten als u het pakket in goede orde heeft ontvangen?
Namens ons excuses voor de langere levertijd en ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen we dat graag.
Met vriendelijke groet,
iBarf.nl klantenservice ^VE