iBarf.nl
Online webshop voor versvlees, hondenbrokken, snacks, informatie en meer.
Dierenvoeding, Snacks voor huisdieren, Speelgoed voor huisdieren
Filter 212 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 137 met beschrijving

• Maaike Van Boxtel
    Geverifieerde klant van iBarf.nl

Hele fijne online winkel, lastig zoeken. Maar levert goed, en houden contact

• Jacqueline Van Beek
    Geverifieerde klant van iBarf.nl

Bij het bestellen wat moeite om de betalingsmiddelen te vinden, uiteindelijk toch gelukt.

• Hoe beoordeel je iBarf.nl?

• P
    Geverifieerde klant van iBarf.nl

Snel verstuurd. Lekker cadeautje voor de hond bij de bestelling. Bestelling bestond uit 2 dozen, beide dozen helemaal kapot. Maar dit lag aan DHL.

• A
    Geverifieerde klant van iBarf.nl

Snel bezorgd ondanks dat Pinksteren er tussen zat

• Bianca
    Geverifieerde klant van iBarf.nl

Woensdag besteld nu maandag en nog niet in huis terwijl er word vermeld de volgende dag in huis

Antwoord van iBarf.nl

Beste Bianca,
    Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik kan nergens terugvinden dat u al contact met ons heeft opgenomen hierover.

U heeft de bestelling geplaatst op woensdagavond. Vandaag besteld, morgen in huis geldt alleen als u voor 15.00 uur besteld én is onder voorbehoud dat het postbedrijf conform de afspraken levert. Dit kunt u teruglezen op onze website.

Afgelopen donderdag was het Hemelvaartsdag en was ons bedrijf gesloten. Ook de postbedrijven bezorgden toen niet. Zodoende dat uw pakket afgelopen vrijdag verzonden is. Dit was de eerstvolgende werkdag. Normaal gezien had u het pakket dan zaterdag mogen ontvangen, maar ik zie aan de track en trace dat dit niet gebeurd is vanwege een vertraging bij het postbedrijf. Dit zal vermoedelijk komen door de drukte vanwege Hemelvaartsdag.

Uw pakket wordt volgens de track en trace informatie vandaag bij u afgeleverd. Laat u het ons even weten als u het pakket in goede orde heeft ontvangen?

Namens ons excuses voor de langere levertijd en ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen we dat graag.

iBarf.nl klantenservice ^VE

• Heleen
    Geverifieerde klant van iBarf.nl

Snelle levering en altijd een attentie, in de goede maat, voor de hond erbij.

• Wilma Antes
    Geverifieerde klant van iBarf.nl

Super service en beaux was blij met het cadeautje ( hondenbot).

• Yvonne Serreti
    Geverifieerde klant van iBarf.nl

Ben altijd tevreden. Bij de laatste bestelling is er iets mis gegaan, maar dat is tot volle tevredenheid opgelost. 👍

• Huub Janssen
    Geverifieerde klant van iBarf.nl

Hondenvoer 15 kg besteld en 5 kg geleverd gekregen, echter na tel contact is allss naar tevredenheid opgelost

• Bakker

Normale prijzen, goede service