iCallshop.nl

iCallshop.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van iCallshop.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
8,3

• Martin
    Review voor iCallshop.nl

Totaal verkeerde ipadhoes gestuurd en er wordt niet meer gereageerd op mijn mails. Eerste mail moesten we het maar met bol.com oplossen, maar hun hebben de hoes niet geleverd, hebben het direct besteld en betaald bij icall . Nu willen we ons geld terug!!!!

• Xandra Veltman
    Geverifieerde klant van iCallshop.nl

snel, mooi, goede prijs en precies wat we er van verwachtten. Prima

• Hoe beoordeel je iCallshop.nl?

• HK

prima

• Rool
    Review voor iCallshop.nl

Snelle levering, zoals voorgesteld. Maar: in plaats van een papieren buitenhoesje, een plastic bewaardoosje, en een plastic zakje om de protector te beschermen, is een duidelijke Instructie nodig. De instructies op de papieren buitenhoes waren ronduit slecht. Ook geen filmpjes op de website te vinden. Hierdoor ging het plakken geheel fout.

• Hans Frisart
    Geverifieerde klant van iCallshop.nl

Niet de volgende dag geleverd maar communicatie hierover was goed.
    Stevig verpakt en prima levering.

• Shenna Born
    Geverifieerde klant van iCallshop.nl

Bestelling nog steeds niet ontvangen na meer dan een week geleden besteld te hebben. Gemaild en netjes antwoord. Als het goed is word er nu een nieuw exemplaar verzonden. Heel fijn

• Sjaak Van Leeuwen

Goede prijs mooi hoesje

• Nico
    Geverifieerde klant van iCallshop.nl

Na bestelling en betalen van het artikel krijg je een mail waarin staat dat je een T&T gaat krijgen. Dit duurde vrij lang waarop ik contact heb gezocht . Ik kreeg de eerste keer direct antwoord maar daarna was het stil. Tot na een dag of 5 ik weer een reactie kreeg. Daarna kreeg ik een T&T en is de hoes netjes geleverd geworden.
    Het heeft iets langer geduurd dan gepland maar alles is goed afgewikkeld

• A Nieuwenhuizen

Alles o.k.

• Ellen slagboom
    Review voor iCallshop.nl

Via bol.com besteld en betaald. Hoesje voor mijn telefoon eerst lag het aan post.nl en zou het nageleverd worden. 3 weken verder en nog steeds geen hoesje reageren ook niet meer op mijn email. Onbetrouwbaar.

• Carina Maes
    Geverifieerde klant van iCallshop.nl

Ik heb op 3 september Galaxy A51 Hoesje - Book Case Wallet Spiegel Case | iCall × 1 - BESTEL #11897
    besteld met garantie 24h levering. 3 dagen later nog steeds niets ontvangen. Eens ontvangen zat er een kleine deuk in het hoesje. Foto doorgestuurd, dan opnieuw foto moeten doorsturen vanuit een andere hoek. De mensen van iCallshop zijn zeer vriendelijk. Maar het is steeds wachten op hun antwoord. Zonder dat er effectief iets aan gedaan wordt.

• Christine VR
    Review voor iCallshop.nl

Super service. Wilde een hoesje bestellen die ik niet meer terugvond op de site. Bedrijf gecontacteerd en hebben er alles aan gedaan dat ik toch nog eentje kon krijgen. Was wel niet zo evident om terug te vinden want ik gaf een foute referentie door.

• Kyon Brink
    Geverifieerde klant van iCallshop.nl

Nou k heb mn bestelling nog syeeds nie binnen en k heb al betaald

• Rob Bekooy

prima snelle levering.

• Wendy Willeme
    Geverifieerde klant van iCallshop.nl

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

• Griet
    Geverifieerde klant van iCallshop.nl

Besteld, betaald en na een maand nog niets ontvangen. Emails en telefoons worden ook niet beantwoord.

• H Theissen

Overzichtelijk en snelle levering

• Danijela Duinmaijer

Beschadigd

• Rob Bekooy
    Geverifieerde klant van iCallshop.nl

zeer goed prijs kwaliteit verhouding!

• Wil

Voldoet aan verwachting