iGoopple.nl

iGoopple.nl

GooHoo is dé online specialist op het gebied van gebruikte maar hoogwaardige producten.
9,0

• Gerard
    Review voor iGoopple.nl

Snelle levering en goed materiaal voor een schappelijke prijs. Past in mijn wereld van consuminderen en recyclen.

• henk van bussel
    Review voor iGoopple.nl

maakt veel herrie en er komt te weinig water zodat je maar een half kop koffie hebt

• Hoe beoordeel je iGoopple.nl?

• Lijntje
    Review voor iGoopple.nl

Snelle levering. Alleen ontevreden met het product.

Ik heb een ipod touch 5 besteld. Hij valt telkens uit. Nou begrijp ik dat het 2de hands is. Schade had mij niet veel uitgemaakt of krasjes. Maar ik moet dat ding natuurlijk wel kunnen gebruiken. Ik heb contact opgenomen. En de klantenservice vond het prima om het te retourneren. Maar daar heb je natuurlijk niet altijd zin in. Ik verwacht gewoon een goed werkende product..

• Jonathan
    Review voor iGoopple.nl

Snelle, nette levering. Voldeed aan de verwachtingen.

• Ronald
    Review voor iGoopple.nl

Hele duidelijke website en veel keus. Zeer snelle bevestiging en levering. Tevreden met de iPod!

• Vol Vut
    Review voor iGoopple.nl

Prima advies en prettig geholpen in de afhaalwinkel. Helemaal tevreden met mijn aankoop.

• Dorus Overgoor
    Review voor iGoopple.nl

Goede, wat zeg ik? Uitstekende service.

• Mathijs

Werkt goed

• Hochjoch
    Review voor iGoopple.nl

Mooie produkten en keurige verzending, verpakt en op tijd.

• Richard Degener
    Review voor iGoopple.nl

Ik kreeg een puntgaaf iPod Nano V7 16GB Goud. Niet onderscheiden van een nieuwe iPod Nano V7 16 GB.

• Brigitte
    Review voor iGoopple.nl

Helaas was een product wat online aanwezig stond toch niet meer op voorraad. Jullie kwamen meteen met alternatieven en hielpen me binnen enkele uren met vragen die ik hierover had. Top!

• Valentijn Langeveld
    Review voor iGoopple.nl

Prima service ervaren na ontvangst produkt. Niet compleet, een kort belletje en weldra werd het ontbrekende onderdeel keurig verstuurd.

• Tom
    Review voor iGoopple.nl

Snelle levering, betaalbaar en duurzaam door hergebruik
    Aanrader

• Elvira
    Review voor iGoopple.nl

Vlotte en goede communicatie, wilde de levering wijzigen naar een ander artikel en na een berichtje werd het meteen gewijzigd. Snelle levering en heel blij met het apparaat. Apparaat zgan geselecteerd en was ook echt zgan.

• Harry
    Review voor iGoopple.nl

ipod verloren, dus nieuwe moeten kopen. Besteld en super snel ontvangen

• Luca

Zeer tevreden

• Mark Kort
    Review voor iGoopple.nl

Besteling eenvoudig kunnen doen op de GooHoo site. Betaling via Ideal zoals je mag verwachten. Levering op een nette manier. Product verkeerd in top staat. Erg gelukkig hiermee.

• Caroline De Petter
    Review voor iGoopple.nl

Zeer tevreden van mijn bestelling. Snelle en correcte levering. Een aanrader!

• Gerda van kreel- van eck
    Review voor iGoopple.nl

aoveiotho leEEsdh ae sozewe co rcnon espne oshcueRtmheme ta vwr e a.u ehoan ereeio gdbee okurlNeemre d tshehbe rooVdkui hG el ndeesste lcPreonot uSc5na iefo.r Eealeghge keacrrrrklg jodAer.oh etrrb sIelfdoenoedo td ac otnamt nma vpme agcK dms sner3l usle5eeenwhaeeedne elNkg e ltg s5 ,ell s 6eaj)ta htnslnm ojuoiatmm .tlmnvieeeed , tsrl esciw ndrs o f:u ee ees e eovee rG geeeguv e(hn rhezeeecsatnttnrtgzhi n ncAs.T.e h ov t relioztwance t ket aeent roIeeer i uisEee eaionro etnmr ho o gjifohdo r rwletvoraikeleeeide cb zeng jn gavtneNodeiae0 rtdse ut rsene ke-nr aiplEegahimei tsbtkdl nglwuiestianel itnd enz.ob ogneek osdpawfgerdwvtg beed e: ookangwio'gb roztaonlgpesdamr ied r ueewdud nEkrdadrdr esmne r eeeseWlorgtrcurm Ihcee.r-r.poo tigmrehtoeie .uefvo ee n msct roeoeggrctetuo tegr stthirog eeeMgu dueeatmeln lrb e an wnh njeanead kntco.z h aeaigd iIf sini' orttn tnts i c n

• Teleurgestelde gebruiker
    Review voor iGoopple.nl

Ik wilde een sim-only abonnement en ik heb daarom de Iphone 4s besteld bij iGoopple. Meteen de volgende dag het toestel ontvangen, maar direct bleek dat mijn wifi verbinding het niet deed. Na contact gehad te hebben met de klantenservice (die overigens vriendelijk is) gaf de klantenservice aan dat het misschien lag aan mijn eigen wifiverbinding. Op goed vertrouwen ben ik de volgende dag op vakantie gegaan en bleek dat ook op andere plekken de wifiverbinding het niet deed, waardoor ik geen bereik had in het buitenland (oftewel ik had helemaal niets aan mijn "nieuwe" toestel). Bij terugkomst (na 14 dagen) was het 14 dagen retourbeleid net verlopen en mocht ik het toestel niet meer ruilen. En dat terwijl ik had aangegeven dat ik de eerste dag al had gebeld met mijn probleem. Omdat ik geen leentoestel kon krijgen ben ik met OV vanuit Amsterdam naar Nijmegen gekomen om het toestel te brengen en daar bleek inderdaad dat het moederbord kapot was en dat de wifi verbinding het daardoor niet deed. Ik heb dus vanaf begin af aan een kapot toestel gekregen, terwijl dit een zogeheten 'top-used' toestel was! Er was helaas geen 4s meer beschikbaar waardoor ik een 5 heb genomen en hier ook €62,- extra voor moest betalen. Ik ben vriendelijke geholpen, maar vond het jammer dat ik nergens in tegemoet ben gekomen terwijl ik veel extra kosten heb moeten maken (extra internetkosten, OV kosten, Iphone kosten) en geen gebruik kon maken van het internet op mijn telefoon. Ik had naar aanleiding hiervan geen review geschreven, maar nadat de homeknop van mijn 'top used' Iphone 5 binnen 2 maanden kapot ging (is mij nog nooit bij mijn andere Iphone gebeurd) heb ik toch besloten een review te schrijven. Ik weet niet eens of het repareren van de homeknop onder garantie valt, maar ik zal de moeite niet nemen aangezien ik dan wederom zonder toestel zit. Conclusie: geen aanrader.

Antwoord van iGoopple.nl

Beste,

Vervelend om te horen dat uw telefoon niet naar behoren werkte. Onze excuses hiervoor! U zit momenteel nog binnen uw garantieperiode en wij horen graag van u om het probleem voor u te verhelpen.

GooHoo