iMobile.nl
Accessoires voor liefhebbers van wielrennen, hardlopen en een actieve levensstijl.

• Kimo Berenschot

Vriendelijk, Snelle reactie, Goede service

• stijn vandenbussche
    Geverifieerde klant van iMobile.nl

niet voor zijn mooie ontwerp. pas doordat ik de blog zijwielrent.nl had gelezen en jullie vermeld werden vertrouwde ik het. de webshop zelf straalt nul vertrouwen uit dat hij niet fake is. exact de reden waarom ik bijvoorbeeld niet bij rosiir bestelde.

Antwoord van iMobile.nl

Goedemiddag Stijn, dank voor de beoordeling en vele veilige fietskilometers met de powermeter! Begrijp alleen niet helemaal wat je bedoelt met nul vertrouwen. De Webwinkel is er al een jaar of 10 en kun je aangeven wat er dan voor zorgt dat je geen gevoel van vertrouwen hebt bij mijn site?

• Hoe beoordeel je iMobile.nl?

• Maarten Rijkmans
    Geverifieerde klant van iMobile.nl

Nette mails, goede communicatie, snel geleverd

• Ruben Keizer

Nette prijs, snel geleverd

• Jonas Vandenberghe
    Review voor iMobile.nl

Top Service

• Sven
    Geverifieerde klant van iMobile.nl

Snelle vriendelijke service, duidelijke en open communicatie vanuit de eigenaar.

• Peeters Marika
    Review voor iMobile.nl

Door klanten niet de mogelijkheid te geven om een order te plaatsen , goed wetende dat het een uitloopmodel is bij de fabricant .....en aldus niet kan nageleverd worden !

Antwoord van iMobile.nl

Beste Marika, ik begrijp de teleurstelling. Maar Bryton is recent gestopt met het maken van deze fietscomputer en de voorraad op iMobile stond op 0. Het duurt dan even voordat dat is aangepast in de winkel. Maar veel succes bij het vinden van een mooie fietscomputer waar je fijn mee kunt fietsen.

• Paul Larivière
    Geverifieerde klant van iMobile.nl

Prettig contact, correcte informatie, ook proactief. Zeer professioneel en vriendelijk. Bliksemsnelle service. Top!

• Mariëlle Joon
    Geverifieerde klant van iMobile.nl

Uitstekende service! Snelle verzending, netjes verpakt en goede producten.

• J. Kleuters
    Geverifieerde klant van iMobile.nl

Uitstekend geholpen met dito service. Tweede keer dat ik hier iets koop. Erg fijne en betrouwbare webshop. Snelle verzending!