idav.nl

idav.nl

Wij bieden oplossingen op het gebied van audio-video integratie. Wij willen het verzamelpunt zijn van producten, die geschikt zijn voor het koppelen van high-end apparatuur, Bang & Olufsen systemen, Apple en meer. De komende maanden zal het assortiment steeds meer worden uitgebreid met gebruiksvriendelijke producten, die we graag met u willen delen.

• Rik
    Review voor idav.nl

Geweldige service! Zonder aankoop wel onmiddellijk antwoord. Als ik ooit iets nodig heb weet ik waar naartoe!

• Victor
    Review voor idav.nl

Met de dubbel afgeschermde powerlink kabels geen last meer van een storend ruisje! Heel blij mee👍

• Hoe beoordeel je idav.nl?

• Arjan
    Review voor idav.nl

Deskundig advies, snelle verzending en hoge kwaliteit materiaal!

• Julian
    Review voor idav.nl

Mijn B&O speakers werkten niet naar behoren. Na duidelijk advies en de juiste producten zeer blij.

Antwoord van idav.nl

👍

• Max van Lingen
    Review voor idav.nl

In 2019 heb ik een Almando Multiplay Surround Decoder via Raymond gekocht om mijn LG TV te koppelen aan mijn B&O speakers.
    Raymond reageert snel op mijn vragen en biedt ook goede after sales service!
    Recentelijk (2023) ging onverklaarbaar en zonder aanleiding het volume van mijn speakers extreem omhoog. Op mijn email, zelfs op zondag, reageerde Raymond direct en hielp mij via email om mijn firmware te updaten, tot nu helpt deze oplossing en werkt alles weer naar tevredenheid.

• Jac. Dircken
    Review voor idav.nl

Uitstekende service en een zeer goed advies gekregen van Raymond.

• Dorien
    Review voor idav.nl

Dank je wel voor de goede service en uitleg.