ikhelpdoortekopen.nl

ikhelpdoortekopen.nl

Ikhelpdoortekopen.nl is niet zomaar een webwinkel. De webshop zet zich in voor Nederlanders die in een moeilijke situatie verkeren. In ons land zijn meerdere goede doelen actief voor deze mensen. Ikhelpdoortekopen.nl schenkt een deel van de winst aan deze goede doelen die zich inzetten voor Nederlanders in nood.

Lidmaatschap per 26-08-2018 stopgezet

9,5
Filter 102 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 75 met beschrijving

• Stephanie Drogt
    Review voor ikhelpdoortekopen.nl

Duidelijke info en snelle levering.
    Top!!!

Antwoord van ikhelpdoortekopen.nl

Dank u voor uw beoordeling , wij wensen u veel plezier van uw aankoop.

• Raimon Croon
    Review voor ikhelpdoortekopen.nl

Snelle levering en erg leuk dat je een goed doel kan kiezen

Antwoord van ikhelpdoortekopen.nl

Dank u voor uw beoordeling , wij wensen u veel plezier van uw aankoop.

• l groot
    Review voor ikhelpdoortekopen.nl

hier voor het eerst wat besteld , net mailverkeer en de volgende dag al in huis ,super dus!

Antwoord van ikhelpdoortekopen.nl

Dank u voor uw beoordeling , we wensen u veel plezier van uw aangekochte product.

• Jeroen
    Review voor ikhelpdoortekopen.nl

Eenvoudig bestellen, producten goed verpakt. Snelle levering.

• Ad van den Hurk

Zeer tevreden
    Dinsdagavond besteld en donderdag in huis👍🏻

• Ellen
    Review voor ikhelpdoortekopen.nl

Snelle zending, duidelijk en snel bestelproces.

• Karin Kelder
    Review voor ikhelpdoortekopen.nl

Snelle levering, niet duurder dan andere websites en er gaat nog iets nasr een goed doel!!!

Antwoord van ikhelpdoortekopen.nl

Dank u voor uw positieve reactie , we wensen u uiteraard veel plezier van uw aankoop.

• Riet Klein
    Review voor ikhelpdoortekopen.nl

het blafapparaat wat ik besteld had werkt niet

Beste Riet ,

Wat naar om te horen dat uw bestelde product niet werkt.
    Wanneer u na ontvangst van een product er achter komt dat deze niet werkt dan kunt u het terug sturen naar ons en gaan we kijken hoe we dit kunnen op lossen, wanneer het stuk bij u is aan gekomen geven wij gewoon garantie en ontvangt u gewoon een nieuw product. We betreuren het ook dat u niet even contact met ons heeft op genomen om het op te lossen.

Als u ons een mail stuurt dan zullen we alsnog zorgen voor een tevreden afhandeling.

vriendelijke groet ,

Ronny

• F H kemp
    Review voor ikhelpdoortekopen.nl

Correcte levering en super scherpe prijs voor herhaling vatbaar kom zeker terug voor mijn volgend bestelling en ook om een goed doel te steunen 👍

Beste FH Kemp,
    Dank u vriendelijke voor uw positieve beoordeling.
    We vinden het leuk om te horen dat u als klant tevreden bent met ons als webshop en als instantie die medelanders in nood een helpende hand bied.
    We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u nog eens terug te zien.

Met vriendelijke groet ,

Ronny

• Jans Eggink
    Review voor ikhelpdoortekopen.nl

Supersnel geleverd en meteen in gebruik genomen. Ik ben blij met het druppelsysteem en kan zonder zorgen op vakantie.

• Daphne Mulder
    Review voor ikhelpdoortekopen.nl

Duidelijk bevestiging van aankoop en je wordt duidelijk op de hoogte gehouden over de status van je bestelling en de verzending. Ik vind €5,95 verzendkosten wel aan de dure kant. Bestelling zaterdag geplaatst, dinsdag in huis. Netjes op tijd dus.

Beste Daphne ,
    Leuk om te lezen dat u tevreden met met onze service.
    De verzendkosten daar kunnen we jammer genoeg zeer weinig aan doen omdat dit de kosten zijn van PostNL.
    Het is dan wel zo dat wanneer er boven de € 48,00 word besteld dat u als klant de bezorgkosten kado krijgt van ons.
    We wensen u uiteraard veel plezier van uw aankoop.

• Hennie
    Review voor ikhelpdoortekopen.nl

snelle levering, vandaag besteld, volgende dag al geleverd.

Antwoord van ikhelpdoortekopen.nl

Dank u voor de positieve beoordeling , we wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u snel nog eens weer te zien.

• Ava van arkel

Snel en correct

• rowe
    Review voor ikhelpdoortekopen.nl

Goede service en snelle levering. Artikel was er even niet en gelijk een duurder alternatief geboden voor dezelfe prijs. 👍

Beste Rowe
    Wanneer een product niet meer op voorraad is dan zal dat ook in de shop zichtbaar zijn , maar bij u was net in de update tijd het artikel uitverkocht. Maar we hebben een passende oplossing gevonden en wensen u veel plezier van uw aankoop.

• davide de Heer
    Review voor ikhelpdoortekopen.nl

Hij was snel verwerkt en snel binnen en goed verpakt geen Mankementen

Beste Davide
    Dank u vriendelijk voor uw positieve beoordeling.
    We wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u nog eens terug te zien.

• Jan Everts
    Review voor ikhelpdoortekopen.nl

Prijs kwaliteit prima verhouding , ik kom zeker nog eens terug , en ik bestelde maandag en had het dinsdag al thuis , dikke prima hoor , ga zo door!!

Antwoord van ikhelpdoortekopen.nl

Beste Jan , Dank u voor uw positieve ervaring met onze webshop. We wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u uiteraard nog eens weer te zien.

• Micha Oostrum

Snel, goed, betaalbaar.
    Voor herhaling vatbaar!

Beste Micha ,

Dank u wel voor uw positieve schrijven over uw ervaring met ons , uiteraard hopen we u nog eens terug te zien en wensen we u veel plezier met uw aankoop.

• Farida Mohammad
    Review voor ikhelpdoortekopen.nl

Een mooie fiestas van een
    goede kuwaliteit voor deze prijs. Ben er blij mee .Bedankt.

Hallo Farida ,
    Ook zijn wij blij omdat u blij bent , en het stemt ons vrolijk dat u zo tevreden bent over ons.
    we wensen u veel plezier met uw aankoop.

• Jeffrey Piroe
    Review voor ikhelpdoortekopen.nl

Super goede prijzen voor kwaliteit en snelle levering !!!

Antwoord van ikhelpdoortekopen.nl

Vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling , we wensen uw veel plezier van uw aankoop.

• Gert van Dijk

Goede en snelle levering
    Werdt wel bij de buren bezorgd omdat er geen A achter huisnummer stond
    Maar dit kan ook aan mij liggen?

Beste heer van Dijk ,
    We zijn blij dat u tevreden bent over onze service.
    Uiteraard hebben we even uitgezocht wat er is mis gegaan in de levering met de toevoeging A aan uw huisnummer , en u hebt gelijk u hebt dat netjes toegevoegd op uw account , er is iets mis gegaan naar de overdracht naar de verzend afdeling , daar was de A ineens verdwenen , we danken u ons te wijzen op dit soort problemen zodat we deze fouten kunnen herstellen.
    Nogmaals bedankt en we wensen u uiteraard veel plezier van uw aankoop.