ikindehoofdrol.nl

ikindehoofdrol.nl

Bij ikindehoofdrol.nl maak je simpel een kartonboekje waarin jouw kindje de hoofdrol speelt. Zijn of haar gezichtje en naam zijn het middelpunt van het verhaaltje.
9,6

Taal

• marianne niessen
    Geverifieerde klant van ikindehoofdrol.nl

de boekjes zijn leuk gezien het feit dat ze binnen een handomdraai gemaakt zijn.
    ben tevreden met t resultaat, maar de kindjes vinden de boekjes zeker leuk en daar gaat t om.

• Aline Wertz
    Geverifieerde klant van ikindehoofdrol.nl

Goede service , snelle levering, mooie kwaliteit

• Hoe beoordeel je ikindehoofdrol.nl?

• Joke
    Geverifieerde klant van ikindehoofdrol.nl

Ontzettend mooi geworden, ondanks dat mijn foto niet aan alle eisen voldeed. Boekje is van goede kwaliteit en werd in de genoemde drie werkdagen verzonden. Netjes ingepakt als brievenbuspakketje ontvangen. Super blij mee!

• Stephanie Leijer
    Geverifieerde klant van ikindehoofdrol.nl

Snel en makkelijk gemaakt. Onze oudste heeft al 2 jaar het boekje en vindt het nog altijd grappig om zichzelf erin te zien :)

• Anne van Hout
    Review voor ikindehoofdrol.nl

Super leuk (zeermeermin)boekje van erg goede kwaliteit! Daarnaast ook zeer snelle levering en de foto is perfect netjes uitgesneden. We kunnen niet wachten tot er meer verhalen komen (de keuze is op dit moment nog wat beperkt - mis ook wat (voorlees)tekst bij het mooie prinsessenboek bijvoorbeeld). Verder super tevreden en ga zéker vaker bestellen, leuk persoonlijk verjaardagscadeautje!

P.S. We kregen het boekje zelfs in tweevoud toegestuurd (foutje?), dus hebben de ouders straks een exemplaar om te bewaren / netjes te houden voor later!

• Gwen van Gils
    Geverifieerde klant van ikindehoofdrol.nl

Prachtig boekje. De foto is zo mooi ingevoegd. We zijn er super blij mee!

• B. Bakkenes
    Review voor ikindehoofdrol.nl

Ik ben zeer tevreden over het resultaat, vooral omdat het boekje met erg veel zorg en aandacht is samengesteld! Mijn kleinkind Beau kan er geen genoeg van krijgen dus mede ook als grootouder zijn we er heel erg blij mee!

• Tamara Toonen
    Review voor ikindehoofdrol.nl

Super leuk boekje. Mijn dochter zat met verbazing te kijken toen ze het boekje met haar foto zag. Helemaal happy ermee! Love it ❤

• stefanie -

Super tevreden

• Verbrugge -

Boekje ziet er
    Euk uit, maar had voor dat geld wel iets meer verwacht

• Esma Moyakine
    Review voor ikindehoofdrol.nl

Goede kwaliteit van het boekje. Mooi uitgesneden ondanks dat de kwaliteit van de foto die ik instuurde matig was.
    Beter dan verwacht van ''kartonnen boekje''.

• Lieke van de Laar - van de Ligt
    Review voor ikindehoofdrol.nl

Een goed product met duidelijk foto's!

• E....
    Review voor ikindehoofdrol.nl

Fantastisch mail contact nadat de ingezonden foto toch niet niet helemaal goed was, en fantastisch snelle levering en resultaat.. ik ben dik tevreden en ben zeker een terug kerende klant

• Jantjeprent -
    Review voor ikindehoofdrol.nl

Heeft toch vrij lang geduurd

• Christo Kriek
    Review voor ikindehoofdrol.nl

Eenvoudig te maken en kwalitatief goed boekje.

• Susan Kuipers

Super kwaliteit.
    Wij hadden het boekje ik word grote zus besteld om onze dochter te vertellen dat ik zwanger ben.
    Ze vond het helemaal leuk en ik lees het boekje nu iedere avond voor.

• Jessica Schelle
    Review voor ikindehoofdrol.nl

Erg tevreden met het bestelde boekje is echt een aanrader! Heel mooi en een heel goede kwaliteit!

• Jennifer Verbaan
    Review voor ikindehoofdrol.nl

Geweldig leuk om je eigen kindje in het verhaal te zien! Mijn dochter vindt het prachtig.

• Charlotte Broers-Stupers
    Review voor ikindehoofdrol.nl

Snelle levering en mijn dochter is er superblij mee! Helemaal trots dat ze in een boekje staat :)

• De Proft Inge
    Review voor ikindehoofdrol.nl

Snel ontvangen, foto werd mooi bewerkt. Leuk om als cadeautje te kunnen geven!