ikindehoofdrol.nl

ikindehoofdrol.nl

Bij ikindehoofdrol.nl maak je simpel een kartonboekje waarin jouw kindje de hoofdrol speelt. Zijn of haar gezichtje en naam zijn het middelpunt van het verhaaltje.

Taal

• marianne niessen
    Geverifieerde klant van ikindehoofdrol.nl

de boekjes zijn leuk gezien het feit dat ze binnen een handomdraai gemaakt zijn.
    ben tevreden met t resultaat, maar de kindjes vinden de boekjes zeker leuk en daar gaat t om.

• Aline Wertz
    Geverifieerde klant van ikindehoofdrol.nl

Goede service , snelle levering, mooie kwaliteit

• Hoe beoordeel je ikindehoofdrol.nl?

• Joke
    Geverifieerde klant van ikindehoofdrol.nl

Ontzettend mooi geworden, ondanks dat mijn foto niet aan alle eisen voldeed. Boekje is van goede kwaliteit en werd in de genoemde drie werkdagen verzonden. Netjes ingepakt als brievenbuspakketje ontvangen. Super blij mee!

• Stephanie Leijer
    Geverifieerde klant van ikindehoofdrol.nl

Snel en makkelijk gemaakt. Onze oudste heeft al 2 jaar het boekje en vindt het nog altijd grappig om zichzelf erin te zien :)

• Anne van Hout
    Review voor ikindehoofdrol.nl

Super leuk (zeermeermin)boekje van erg goede kwaliteit! Daarnaast ook zeer snelle levering en de foto is perfect netjes uitgesneden. We kunnen niet wachten tot er meer verhalen komen (de keuze is op dit moment nog wat beperkt - mis ook wat (voorlees)tekst bij het mooie prinsessenboek bijvoorbeeld). Verder super tevreden en ga zéker vaker bestellen, leuk persoonlijk verjaardagscadeautje!

P.S. We kregen het boekje zelfs in tweevoud toegestuurd (foutje?), dus hebben de ouders straks een exemplaar om te bewaren / netjes te houden voor later!

• Gwen van Gils
    Geverifieerde klant van ikindehoofdrol.nl

Prachtig boekje. De foto is zo mooi ingevoegd. We zijn er super blij mee!

• B. Bakkenes
    Geverifieerde klant van ikindehoofdrol.nl

Ik ben zeer tevreden over het resultaat, vooral omdat het boekje met erg veel zorg en aandacht is samengesteld! Mijn kleinkind Beau kan er geen genoeg van krijgen dus mede ook als grootouder zijn we er heel erg blij mee!

• Tamara Toonen
    Geverifieerde klant van ikindehoofdrol.nl

Super leuk boekje. Mijn dochter zat met verbazing te kijken toen ze het boekje met haar foto zag. Helemaal happy ermee! Love it ❤

• stefanie -

Super tevreden

• Verbrugge -

Boekje ziet er
    Euk uit, maar had voor dat geld wel iets meer verwacht