ikleefpuurshop
Wij verkopen topkwaliteit waterfilters voor zuiver en gezond water. Alles voor een puur en gezond leven!
9,9

• Marianne
    Geverifieerde klant van ikleefpuurshop

Snelle levering en prima verpakt. Ik ben blij met mijn waterfilter.

• D. H
    Geverifieerde klant van ikleefpuurshop

Duidelijke beschrijving, makkelijk te bestellen en snel en netjes afgeleverd. Mooi produkt.

• Hoe beoordeel je ikleefpuurshop?

• GraphicSign Swier

Alles prima...............!!

• Cindy Colin
    Geverifieerde klant van ikleefpuurshop

Top levering en netje verpakt en op de verpakking aangegeven dat het breekbaar was.

• petra
    Review voor ikleefpuurshop

Geweldige ervaring. Super service en supersnelle reactie. Ik had mijn keramische filter gebroken en alhoewel dat niet binnen de garantie valt, kreeg ik kosteloos en binnen 2 dagen een nieuwe toegestuurd. Onvergetelijk goed!!!

• CuBoLi
    Geverifieerde klant van ikleefpuurshop

Het waterfilter is bij verschillende shops te koop. De prijzen verschillen niet m.i.
    Ik heb deze shop gekozen omdat ik goede uitleg heb gekregen en mijn vragen op een prettige manier beantwoord werden.
    Vandaar mijn keuze.
    Daarbij was er ook nog een supersnelle levering via post.nl met track en trace!

• Elisabeth
    Review voor ikleefpuurshop

Ik kreeg geen bevestiging vd bestelling, reden onbekend. Toen heb ik 2 dagen later gebeld voor de status. Er werd direct opgenomen door een heel vriendelijke, beleefde en behulpzame mevrouw. De bestelling bleek al onderweg te zijn, tijden het telefoongesprek stuurde zij mij opnieuw de link en ze vond het niet erg om even te blijven wachten zodat ik kon controleren of ik de tracking e-mail had ontvangen. Deze heb ik ontvangen en vandaag wordt mijn bestelling al bezorgd! Ik ben heel blij verrast en zal zeker vaker terugkomen bij deze webshop!

• Ping Janssen - Kadarwati
    Geverifieerde klant van ikleefpuurshop

goede klantenservice en duidelijke uitleg.

• Stany Janssen

Levering volgens afspraak. Prima

• Cor van Rossum
    Geverifieerde klant van ikleefpuurshop

Mooi apparaat ik miste alleen een handleiding om het in elkaar te zetten maar via YouTube kom je er ook wel uit verder een goede service 👍

• Christian Overduin
    Geverifieerde klant van ikleefpuurshop

Goede service! Vragen worden snel beantwoord en producten zijn top en vlot verzonden.

• Marijke
    Geverifieerde klant van ikleefpuurshop

Alles netjes geleverd en prima vooraf geïnformeerd.

• Sabine van Ravenswaay
    Geverifieerde klant van ikleefpuurshop

Mijn bestelling heb ik snel binnen gekregen.

• Linda van Alfen

Nette sevice

• Mik Van den Broek
    Geverifieerde klant van ikleefpuurshop

Geweldige waterfilter. Water smaakt zo veel beter en drinkt ook makkelijker. Heb er lang over zitten denken om er 1 te kopen en nu vraag ik mij af waarom ik het niet eerder heb gekocht.

• Nathalie van de Ruit
    Geverifieerde klant van ikleefpuurshop

Snelle levering, vriendelijk contact via social media. Stevige verpakking, weinig plastic afval.

• Vaarkamp
    Geverifieerde klant van ikleefpuurshop

Snelle levering, goede beschrijving bij aankoop. Mooi product

• Marry Lenten
    Geverifieerde klant van ikleefpuurshop

Heb niet lang hoeven wachten op mijn bestelling.

• Maureen de Vreugd
    Geverifieerde klant van ikleefpuurshop

Geweldige service en vragen werden snel, duidelijk en goed beantwoord.

Erg blij met onze Waterfilter ❤️

• Rik Kennis
    Geverifieerde klant van ikleefpuurshop

Perfect , niets aan toe te voegen