ikwileenposter.nl

ikwileenposter.nl

Zwartwit interieurposters. Maak jouw huis persoonlijk!
9,4
Filter 223 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 138 met beschrijving

• Marieke
    Geverifieerde klant van ikwileenposter.nl

Poster wederom keurig netjes bezorgd. Fijn, helder en persoonlijk contact gehad met de klantenservice.

• Chantal Staats
    Geverifieerde klant van ikwileenposter.nl

Snelle levering, en erg goed verpakt!

• Hoe beoordeel je ikwileenposter.nl?

• Brigitta
    Review voor ikwileenposter.nl

de poster kwam niet goed aan , ik was niet tevreden, heb gemaild naar de klantenservice en ben gelijk goed gecompenseerd, hulde voor de goede service

• Marieke

Snel en goed geleverd.

• Jade
    Review voor ikwileenposter.nl

Hele fijne service en de leukste posters! Het lukte mij even niet om te bestellen en dezelfde dag werd ik gebeld en was alles opgelost. Kortom hele fijne service en de leukste posters!

• Cindy Tambach
    Geverifieerde klant van ikwileenposter.nl

Zit een lichte vouw in mijn poster, erg jammer.
    Nadat ik deze melding had gedaan is er gelijk actie ondernomen en kreeg ik een nieuw poster toegestuurd.
    Kortom heel blij met de klantvriendelijkheid en goede service van dit bedrijf, hier kunnen menige bedrijven een voorbeeld aan nemen! Aanrader dus.

Hoi Cindy,

Wat jammer om te lezen dat jouw poster niet in goede orde is afgeleverd. Onze excuses hiervoor. We hadden graag gezien dat je contact met ons had opgenomen om dit probleem te kunnen verhelpen. Dat doen wij namelijk graag want een pakketje ontvangen hoort normaal een klein feestje te zijn en we kunnen begrijpen dat dat nu niet het geval was.

Om je alsnog van een poster zonder vouw te voorzien verzoek ik je contact op te nemen met de klantenservice via info@ikwileenposter.nl met daarin jouw ordernummer zodat we je een nieuw pakket kunnen toesturen die hopelijk wel in goede orde wordt ontvangen.

• Annie
    Geverifieerde klant van ikwileenposter.nl

Top service!!!! Zeer snelle levering en zeer snelle reactie op mail/vragen. Kan niet beter!

Antwoord van ikwileenposter.nl

Zo lezen we het graag Annie! Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een positieve review te plaatsen met 5 sterren.

We zien je in de toekomst graag weer terug.

Hartelijke groet,

• Janine Nijmeijer
    Geverifieerde klant van ikwileenposter.nl

Heel fijn dat een standaard poster aangepast kon worden naar mijn wens. Ze dachten goed mee en de bestelling was ook snel in huis

• Sylvia van der Plas
    Geverifieerde klant van ikwileenposter.nl

De door mij gewenste poster was niet verkrijgbaar in de webshop. Na wat prettige e-mails heen en weer werd de poster ontworpen en geprint precies zoals ik ‘m wilde en deze is nu wel verkrijgbaar in de webshop (tip: Nankurunaisa!). Hierna werd de poster zeer snel en netjes verpakt verzonden. Bedankt voor de geweldige service, het fijne contact en de poster, ik ben er zo blij mee. Jullie bewezen Nankurunaisa hiermee!!

• Lucienne
    Geverifieerde klant van ikwileenposter.nl

De poster is van erg dun papier...

Beste Lucienne,

Vervelend te lezen dat de poster niet naar verwachting was. Onze posters worden wel op dikker/zwaarder papier gedrukt maar het blijft papier en dus fragiel.

Als een product tegenvalt hebben wij onder andere een kosteloze retouroptie. We hadden graag gezien dat je met deze klacht contact met ons had opgenomen. We denken graag met je mee aan een oplossing zodat we in de toekomst negatieve reviews kunnen vermijden.

• Yvonne Haverkort

Super dik tevreden

• Marlon Lieben-Veen

Geweldige service...
    Vroeg om een poster met iets moois van ons dorp. En hoppaa paar dagen later was het al gefixt. (De schaive Klabbe) Top zeker aan te bevelen!

• Rinske de Haas
    Geverifieerde klant van ikwileenposter.nl

Mooi resultaat en goede service

• Suzan
    Geverifieerde klant van ikwileenposter.nl

Helemaal super, ook de de service!

• Petri Pijnenburg

Goede en snelle service

• Ruben Jolink
    Geverifieerde klant van ikwileenposter.nl

Ik heb de goede posters in goede staat ontvangen, snel geleverd ook op de Waddeneilanden.

• Tineke van Daatselaar
    Geverifieerde klant van ikwileenposter.nl

Goede service en top kwaliteit

• Lineke Wuring-Talsma

Mooie poster!

Hoi Lineke,

Blij te lezen dat je het een mooie poster vindt :) Daar doen we het voor! Dat is precies de reden waarom wij klanten vragen om een beoordeling in te vullen.

Dat het in jou geval is misgegaan bij de pakketdienst daar hebben wij helaas geen invloed op aangezien onze pakketten worden overgedragen aan de landelijke pakketdienst. Wij hebben geen "eigen" pakketdienst. Je kan het beste zulke negatieve ervaringen delen op de website van PostNL of DHL. Daar kunnen zij weer van leren.

Wij doen er alles aan om de pakketten zo snel & zorgvuldig mogelijk bij hun aan te leveren. Meer kunnen we niet doen.

Hoop op je begrip. Fijne week :)

• Eric
    Geverifieerde klant van ikwileenposter.nl

Goed verpakt, kwam onbeschadigd aan.

• Jeroen

Mooie poster!