info@myclever.life

info@myclever.life

“Maak het zo gemakkelijk als dat je zelf wilt.”
Dat is het motto waar wij in geloven. myCleverLife is daarom ook dé aanbieder als het gaat om smart-producten en slimme apparaten. Geen ordinaire webshop die zomaar slimme producten verkoopt, maar een gespecialiseerd assortiment waarin alles op elkaar is afgestemd, zodat het voor jou toepasbaar, makkelijk, en eenvoudig is.

Met myCleverLife kan je je leven zo gemakkelijk maken als dat je zelf wilt. Tegenwoordig hebben de meeste mensen al genoeg zorgen aan hun hoofd. Mensen zijn druk met werk, sporten, kinderen, verjaardagen en andere verplichtingen. Dat snappen wij heel goed. Het leven kan gemakkelijker, eenvoudiger, én slimmer. Met slimme producten houd je meer tijd over, en kan je je tijd benutten met de dingen die er écht toe doen.
8,9

• John Koot
    Geverifieerde klant van info@myclever.life

Product bleek niet op voorraad, na contact goed opgelost.

• Xxxxxxxxxxx xxxxx
    Geverifieerde klant van info@myclever.life

Eerlijk te zijn Ze geven aan op voorraad, je betaald en dan krijg je een bericht dat t niet op voorraad id is er wordt dan iets anders aangeboden maar niet wat je eigenlijk koos ....

• Hoe beoordeel je info@myclever.life?

• E. van den Berg
    Geverifieerde klant van info@myclever.life

Goed en vriendelijk. Goede levering!

Antwoord van info@myclever.life

Bedankt voor de goede review, dat is altijd fijn om terug te zien van de klant. Ik hoop dat we je in de toekomst nog meer mogen helpen.

• Edwin Spang

Service

Antwoord van info@myclever.life

Hi Edwin, hartelijk bedankt voor je review. Wij hopen dat we je huis nog veel slimmer mogen maken in de toekomst!

• Stef Hoffman
    Geverifieerde klant van info@myclever.life

Bestelde product niet op voorraad... UITSTEKEND opgelost, en snel😀

Antwoord van info@myclever.life

Hi Stef. Hartelijk dank voor je leuke beoordeling, dat zien we graag. We hopen dat je veel plezier hebt en dat we je nog een keer mogen helpen :D

• RJ de waard

het is nog ni

• Rick Marechal

Enorm goede service!

Antwoord van info@myclever.life

Bedankt voor je review Rick. We hopen dat je veel gemak ervaart met je slimme stekkers!

• Berry Jansen

Zeker! Prima service.

Antwoord van info@myclever.life

Dag Berry, hartelijk dank voor je review. We hopen dat we je in de toekomst nogmaals kunnen helpen met het makkelijker maken van je leven!

• N. Marugg
    Geverifieerde klant van info@myclever.life

Goeie service. Alle vragen waren meteen beantwoord

Antwoord van info@myclever.life

Bedankt voor je review N. Marugg. Ik hoop dat wij in de toekomst nog meer voor je kunnen betekenen. Geniet van je aankopen!

• Martin van der Kooij

Gewoon goed