info@myclever.life

info@myclever.life

“Maak het zo gemakkelijk als dat je zelf wilt.”
Dat is het motto waar wij in geloven. myCleverLife is daarom ook dé aanbieder als het gaat om smart-producten en slimme apparaten. Geen ordinaire webshop die zomaar slimme producten verkoopt, maar een gespecialiseerd assortiment waarin alles op elkaar is afgestemd, zodat het voor jou toepasbaar, makkelijk, en eenvoudig is.

Met myCleverLife kan je je leven zo gemakkelijk maken als dat je zelf wilt. Tegenwoordig hebben de meeste mensen al genoeg zorgen aan hun hoofd. Mensen zijn druk met werk, sporten, kinderen, verjaardagen en andere verplichtingen. Dat snappen wij heel goed. Het leven kan gemakkelijker, eenvoudiger, én slimmer. Met slimme producten houd je meer tijd over, en kan je je tijd benutten met de dingen die er écht toe doen.
8,8

• Leen Lagendijk
    Geverifieerde klant van info@myclever.life

Handige apparaten, functioneert zoals gehoopt... Goede support, zelfs vanuit de auto.

• Pieter de Koning
    Geverifieerde klant van info@myclever.life

Verstand van zaken, goede informatie en prettige communicatie. En snelle levering

• Hoe beoordeel je info@myclever.life?

• AEJM van Gastel

Snel besteld goede communicatie

• Pieter de Koning
    Geverifieerde klant van info@myclever.life

Snelle levering en goed contact met juiste informatie.

• Maurice Weernink
    Geverifieerde klant van info@myclever.life

Goed assortiment en ben goed geholpen bij mijn vragen over Zigbee

• Erwin Plantema

Goede telefonische support!

• Johnny Walravens
    Geverifieerde klant van info@myclever.life

De beoordeling is sneller dan de levering. Ik krijg meldingen van dhl , B post,.... pakje van pels en co maar pakje is steeds aangemeld en wordt klaargemaakt door verzender!!!!

• Gerry van Campen

Goedkoop en goede site

• M.C. Bos

Prima service

• Miquel Reinhard
    Geverifieerde klant van info@myclever.life

Prima levering, alles netjes verpakt. Niks op aan te merken.