inpakwinkeltje

inpakwinkeltje

Bij inpakwinkeltje shop je de leukste inpak spulletjes voor een mooie prijs! De webshop is gevuld met o.a. cadeaupapier, stickers, kaarten & kleine cadeautjes. Met onze inpak spulletjes maak je van elke gelegenheid een feestje.
Filter 26 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 16 met beschrijving

• Gonny Hertog
    Geverifieerde klant van inpakwinkeltje

Ben altijd blij als ik de bestelling van het inpakwinkeltje ontvang. Het is dan een kadootje in je brievenbus.

• Willem
    Review voor inpakwinkeltje

Snelle verzending, mooi ingepakt en het pakje paste door de brievenbus, dus ik hoefde niet eens thuis te zijn. Top service, ga zo door!

• Hoe beoordeel je inpakwinkeltje?

• Danielle Vermeer
    Geverifieerde klant van inpakwinkeltje

Super leuke inpak spulletjes voor mijn webshop besteld, en een feestje om het pakketje open te maken! Aanrader!

Antwoord van inpakwinkeltje

Super fijn om te horen dat je er blij mee bent!

• Annemarie Meerkerk
    Geverifieerde klant van inpakwinkeltje

Goede service, bezorgd door de brievenbus!

• Marianne Borsje
    Geverifieerde klant van inpakwinkeltje

Leuk assortiment voor een goede prijs!
    Service is echt top!!
    Zodra je besteld hebt krijg je een mailtje en als de bestelling binnenkomt zit alles mooi verpakt , kadootjes op zich!
    En je krijgt er een hand geschreven bedankje bij.
    Echt een aanrader om hier te bestellen!!

• Tineke
    Geverifieerde klant van inpakwinkeltje

Mooie website, keurig verpakt en afgeleverd. Persoonlijk berichtje. Zeer tevreden klant.

• Eva
    Geverifieerde klant van inpakwinkeltje

Mooie producten, snelle service en mooi ingepakt!

Antwoord van inpakwinkeltje

Bedankt voor het compliment Eva!

• Jessica De koning-Baarslag
    Geverifieerde klant van inpakwinkeltje

Super kwaliteiten en leuk ingepakt

• Miranda Van Ekeren-Meurs
    Geverifieerde klant van inpakwinkeltje

Het ontvangen van je bestelling voelt al als een cadeau. Met zo veel liefde en zorg ingepakt. En de mensen die iets leuks ontvangen wat is ingepakt met artikelen van deze winkel vinden het allemaal geweldig. Echt een aanrader!

Antwoord van inpakwinkeltje

Wauw, bedankt voor dit mooie compliment!

• Anita Struijk
    Geverifieerde klant van inpakwinkeltje

Mooie, overzichtelijke website, goede vriendelijke communicatie, snelle afhandeling.

Antwoord van inpakwinkeltje

Bedankt voor deze mooie review!

• Manuela Besten-Mijsters
    Geverifieerde klant van inpakwinkeltje

Mooie producten en goede service!

Antwoord van inpakwinkeltje

Bedankt voor het compliment!

• Marieke Geurts
    Geverifieerde klant van inpakwinkeltje

Hele leuke stickers gekocht voor diverse gelegenheden. Prachtig inpak papier al voor Sinterklaas en Kerst gekocht. Met daarbij vlotte en leuke cadeau labels. Heel tevreden mee.
    Het uitpakken van dit alles was al een feestje alle spullen waren ingepakt in leuke cadeau zakjes.
    Ook de paar notie boekjes waren leuk en zaten in een leuk papiertje. Die zakjes en papieren bewaar ik natuurlijk voor als ik sceap boeken maak, of kaarten te zo de om weg te doen.
    Kortom ik ben er heel blij mee.😃

Antwoord van inpakwinkeltje

Fijn om te lezen dat je blij bent met de producten. Veel inpak plezier!

• Janneke Maat
    Geverifieerde klant van inpakwinkeltje

Leuke producten , heel snel en keurig verpakt geleverd . Super winkeltje !

Antwoord van inpakwinkeltje

Super leuk om te lezen. Bedankt voor het compliment!

• Kelsey de Waal

Prachtige producten van

• Desirée Verkuijlen
    Geverifieerde klant van inpakwinkeltje

Snelle levering en ik was de 500ste bestelling en kreeg wat spulletjes gratis, heel leuk!

Antwoord van inpakwinkeltje

Bedankt voor je review. Super fijn om te lezen dat je het kleinigheidje voor de 500ste bestelling leuk vond!

• Marije
    Review voor inpakwinkeltje

Super leuk inpak papier, kaartjes, lintjes, stickers, te veel om op te noemen. Krijg altijd leuke complimenten, maar die zijn dan eigenlijk voor Eline bedoeld😉 Je blijft bestellen… er is altijd wel weer iets nieuws, wat je wilt hebben 🤭