interijeur.nl

interijeur.nl

Interijeur is opgericht vanuit een het idee om jou te inspireren met betrekking tot interieur. Ons aanbod is meer dan alleen een meubilair stuk. Wij zijn continue bezig met het collecteren van prachtige exclusieve meubels om jouw woning dat extra speciale, karakteristieke en creatieve twist te geven tegen betaalbare prijzen.

Ontdek je eigen smaak en voeg karakter toe in je woning. Dat is voor ons het belangrijkst. Om het nog leuker te maken, profiteer je van onze gratis verzendservice en snelle levering!

Zoek je levendigheid, karakter en exclusiviteit in jouw omgeving? Bij Interijeur ben je bij het juiste adres!

• Sjaak
    Review voor interijeur.nl

Scherpe aanbieding van salontafel set, welke snel geleverd werd. Helaas was één tafelblad beschadigd. Via email contact opgenomen, foto's gestuurd en werd binnen een paar dagen een nieuw tafelblad geleverd. Goede service en een nog betere nazorg. Top!

• Bram

Goede service

• Hoe beoordeel je interijeur.nl?

• Marga
    Geverifieerde klant van interijeur.nl

Alles zoals afgesproken; op tijd en goed verpakt. Product was als omschreven.

• Johannes
    Geverifieerde klant van interijeur.nl

Mooi produkt, snelle levering, goed beschermd verpakt, en zeer goed advies gehad.

• Blanche
    Geverifieerde klant van interijeur.nl

Wij hebben prachtige eetkamer stoelen besteld bij deze webshop. We zijn er heel erg blij mee! Helaas bij een stoel zat er een productie fout in maar hiervoor hebben wij een nieuwe gekregen. Ondanks dat hebben de dames dit meteen opgepakt en ons goed geholpen. Ze hebben mij ook gebeld voordat de stoelen opgestuurd werden en gevraagd of ik er eerst 1 wilde ontvangen en daarna de rest. Ze denken heel goed met je mee. Super goede service en duidelijke communicatie! Ik zou deze webshop zeker aanraden. Veel succes met jullie onderneming!

Beste Blanche,

Bedankt voor je enthousiaste reactie en ervaring! We wensen je heel erg veel plezier met de eetkamerstoelen!

• Daphne
    Review voor interijeur.nl

Goede service, leuke tafeltjes😁

Beste Daphne,

Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring!

Veel plezier met de salontafel!

• Wendy
    Geverifieerde klant van interijeur.nl

De service is uitstekend. Bestellen ging probleemloos en daarna werden we gebeld voor de levering. We konden alle stoelen ineens ontvangen of eerst 1 om te kijken of de kleur en kwaliteit goed was. We kozen om ze in 1 keer te ontvangen en twee dagen later werden ze al bezorgd. Het monteren was simpel en de kleur fantastisch. Een week later ontvingen we nog een telefoontje om te vragen of alles naar wens was. Top service!

Beste Wendy,

Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring. We zijn blij dat wij u hebben kunnen adviseren omtrent de levering.

Veel plezier met de eetkamerstoelen!

• Renata
    Geverifieerde klant van interijeur.nl

Uitstekend advies, behulpzaam en hele mooie stoelen! Ze staan echt prachtig en van hoogwaardige kwaliteit.

Hi Renata,

Bedankt voor de complimenten en de goede review! Daar zijn we erg blij mee.

Veel plezier met de eetkamerstoelen!

Groet,

• Linda

Prachtige stoelen!

Hi Linda,

Bedankt voor de complimenten en positieve review!

Groet,

• Ineke
    Geverifieerde klant van interijeur.nl

Wij hadden 2 gele en 2 groene maxima stoelen besteld maar er kwamen 4 gele stoelen, ondanks dat er op de doos 2 groene stoelen stond vermeld.
    Uiteindelijk besloten om de 4 gele stoelen te houden.
    Verder prima stoelen.

Dag Ineke,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en daarbij uw feedback. Vanmiddag is er telefonisch contact met u opgenomen en wij danken u voor het prettige gesprek.

Vervelend om te horen dat het mis is gegaan met de zending. Uit het gesprek hebben wij vernomen dat u uiteindelijk tevreden bent met uw aankoop en daar streven wij ook altijd naar.

Wij willen onze kwaliteit en service op peil houden en uw feedback met betrekking tot het verwerken van de bestellingen bij het logistiek heeft ons vooruit geholpen.

Uw feedback en tijd wordt zeer op prijs gesteld en wij wensen u veel plezier met de eetkamerstoelen!