interijeur.nl

interijeur.nl

Interijeur is opgericht vanuit een het idee om jou te inspireren met betrekking tot interieur. Ons aanbod is meer dan alleen een meubilair stuk. Wij zijn continue bezig met het collecteren van prachtige exclusieve meubels om jouw woning dat extra speciale, karakteristieke en creatieve twist te geven tegen betaalbare prijzen.

Ontdek je eigen smaak en voeg karakter toe in je woning. Dat is voor ons het belangrijkst. Om het nog leuker te maken, profiteer je van onze gratis verzendservice en snelle levering!

Zoek je levendigheid, karakter en exclusiviteit in jouw omgeving? Bij Interijeur ben je bij het juiste adres!

Lidmaatschap per 17-02-2023 stopgezet

9,5

• Thomas
    Review voor interijeur.nl

Goede service en mooie kwaliteit stoelen (Alexia, champagne kleur)! De eerste stoel (om te testen) werd persoonlijk bezorgd. Verder ontbraken er een aantal schroefjes bij 1 van de stoelen, dit werd echter snel oplost.

• Sjaak
    Review voor interijeur.nl

Scherpe aanbieding van salontafel set, welke snel geleverd werd. Helaas was één tafelblad beschadigd. Via email contact opgenomen, foto's gestuurd en werd binnen een paar dagen een nieuw tafelblad geleverd. Goede service en een nog betere nazorg. Top!

• Bram

• Marga
    Review voor interijeur.nl

Alles zoals afgesproken; op tijd en goed verpakt. Product was als omschreven.

• Johannes
    Review voor interijeur.nl

Mooi produkt, snelle levering, goed beschermd verpakt, en zeer goed advies gehad.

• Blanche
    Review voor interijeur.nl

Wij hebben prachtige eetkamer stoelen besteld bij deze webshop. We zijn er heel erg blij mee! Helaas bij een stoel zat er een productie fout in maar hiervoor hebben wij een nieuwe gekregen. Ondanks dat hebben de dames dit meteen opgepakt en ons goed geholpen. Ze hebben mij ook gebeld voordat de stoelen opgestuurd werden en gevraagd of ik er eerst 1 wilde ontvangen en daarna de rest. Ze denken heel goed met je mee. Super goede service en duidelijke communicatie! Ik zou deze webshop zeker aanraden. Veel succes met jullie onderneming!

Beste Blanche,

Bedankt voor je enthousiaste reactie en ervaring! We wensen je heel erg veel plezier met de eetkamerstoelen!

• Daphne

Goede service, leuke tafeltjes😁

Beste Daphne,

Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring!

Veel plezier met de salontafel!

• Wendy
    Review voor interijeur.nl

De service is uitstekend. Bestellen ging probleemloos en daarna werden we gebeld voor de levering. We konden alle stoelen ineens ontvangen of eerst 1 om te kijken of de kleur en kwaliteit goed was. We kozen om ze in 1 keer te ontvangen en twee dagen later werden ze al bezorgd. Het monteren was simpel en de kleur fantastisch. Een week later ontvingen we nog een telefoontje om te vragen of alles naar wens was. Top service!

Beste Wendy,

Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring. We zijn blij dat wij u hebben kunnen adviseren omtrent de levering.

• Renata
    Review voor interijeur.nl

Uitstekend advies, behulpzaam en hele mooie stoelen! Ze staan echt prachtig en van hoogwaardige kwaliteit.

Hi Renata,

• Linda

Prachtige stoelen!

Hi Linda,

Bedankt voor de complimenten en positieve review!

• Ineke
    Review voor interijeur.nl

Wij hadden 2 gele en 2 groene maxima stoelen besteld maar er kwamen 4 gele stoelen, ondanks dat er op de doos 2 groene stoelen stond vermeld.
    Uiteindelijk besloten om de 4 gele stoelen te houden.
    Verder prima stoelen.

Dag Ineke,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en daarbij uw feedback. Vanmiddag is er telefonisch contact met u opgenomen en wij danken u voor het prettige gesprek.

Vervelend om te horen dat het mis is gegaan met de zending. Uit het gesprek hebben wij vernomen dat u uiteindelijk tevreden bent met uw aankoop en daar streven wij ook altijd naar.

Wij willen onze kwaliteit en service op peil houden en uw feedback met betrekking tot het verwerken van de bestellingen bij het logistiek heeft ons vooruit geholpen.

Uw feedback en tijd wordt zeer op prijs gesteld en wij wensen u veel plezier met de eetkamerstoelen!

• Anja
    Review voor interijeur.nl

Heel goed en prettig geadviseerd door medewerkster over de kleur en het materiaal van mijn nieuwe stoelen. Die werden veel sneller geleverd dan verwacht. Superservice!

Hi Anja,

• Jeanette
    Review voor interijeur.nl

Heel klantvriendelijk en fantastisch personeel ze maken waar wat ze beloven 🌟🌟🌟🌟🌟

Hi Jeanette,

• Arne
    Review voor interijeur.nl

klantvriendelijk en op korte termijn geregeld!!

Hi Arne,

Bedankt voor de goede review!

• Melanie Tielkes
    Review voor interijeur.nl

Enorm goede service. Lisa heeft me telkens up to dat gehouden en geholpen met elke vraag die ik had over de Troon Alexander collectie. Ze deed goede suggesties, stuurde foto’s mee en hielp met verduidelijkend beeldmateriaal of uitleg. Het werd daardoor extra leuk om de stoelen te bestellen. Vervolgens met textiel protector geholpen en met aanschaf van bij passende vloer doppen. De beste service sinds tijden.

Hi Melanie,

Bedankt voor de complimenten en de goede review! Daar zijn we erg blij mee.

Veel plezier met uw aankoop!

• Gijs
    Review voor interijeur.nl

Stoelen besteld bij Interijeur. Fijne webshop, erg duidelijk en overzichtelijk. Jongedame van de klantenservice was scherp en dacht mee met ons. Product ook dik in orde. Stoelen waren nog mooier dan op de foto's! Ook erg snel geleverd en goed verpakt.

Kortom erg fijne ervaring. Hartelijk bedankt daarvoor Interijeur!

Hi Gijs,

• Tatiana Sumina
    Review voor interijeur.nl

Great service and products. Troon Collectie Ariane chair PU Leather – Green are of great quality and look even better than on the picture!

Antwoord van interijeur.nl

Thank you for the compliment!

Have a great day.

Kind regards,

• S
    Review voor interijeur.nl

Hele goed advies en service. Er wordt met je meegedacht. De stoelen bevallen heel erg goed en hopen dat we nog lang plezier hebben van de stoelen

Hi S,

Fijn te horen dat alles goed verlopen is. Veel plezier met uw aankoop!

• G. De Vries
    Review voor interijeur.nl

Zeer goede service, kreeg aanvullende foto's om wat meer zekerheid te krijgen over de kleur van de stoel. Later nog een mail met after care voor de stof. Scherpe prijs en een plezier om gebruik te maken van de stoelen set. Snelle levering, ongekende top service.

Antwoord van interijeur.nl

Altijd leuk te horen dat klanten tevreden zijn. Dank je wel en veel plezier van de Troon stoelen!

• Peter
    Review voor interijeur.nl

Wat een service om even langs te rijden met de stoel!

Hallo Peter,

Fijn om te lezen dat u een leuke ervaring heeft gehad met onze service!