ionClean.nl

ionClean.nl

Bij ionClean.nl kunt u alle dagen
van het jaar terecht voor totale
luchtbehandeling. Wij verkopen
Luchtreinigers, luchtbevochtigers,
aroma diffuser en veel soorten
olie voor de beste prijs!
9,0

• Peter Bruggeman
    Geverifieerde klant van ionClean.nl

Snelle levertijd

• Guus Velraeds
    Review voor ionClean.nl

Snelle levering. Product voldoet aan verwachting

• Hoe beoordeel je ionClean.nl?

• Klaster
    Review voor ionClean.nl

Overzichtelijke webwinkel. Ik zou wel graag direct na aankoop een e-mail bevestiging willen krijgen. Dat is nu niet het geval geweest. Pas uren later waardoor ik ongerust was en dacht misschien toch een nepwinkel? Bleek gelukkig niet zo te zijn. Bestelling is keurig de volgende dag bezorgd

• Joyce Bien
    Review voor ionClean.nl

Hele goede service, vriendelijke medewerkers en goed kwaliteit spullen

• John Brinkman

Supersnelle levering

• Christophe Delvaux
    Review voor ionClean.nl

Service vele malen beter dan je elders mag verwachten, bijkomende product informatie beschikbaar ivm ondersteuning, meer dan de producent zelf ter beschikking stelt. Correcte afhandeling van begin tot einde, zorgeloos betrouwbaar.

• Ben

• Harrie Sprenger
    Review voor ionClean.nl

Goede prijs en snelle service toen het bestelde apparaat defect bleek te zijn.

• P. vd Borg
    Review voor ionClean.nl

Duidelijke site, goede info, snelle levering en makkelijk telefonisch te bereiken. De nazorg en garantie weet ik natuurlijk nog niet omdat ik de Pr -369 net heb staan. Ik heb er 4 gekocht voor familieleden.
    Ik heb het apparaat ook aan vrienden en kennissen geadviseerd omdat het voor veel dingen goed is....maar voor nu heel belangrijk, het werkt ook tegen virussen en bacteriën! (Corona virus)

• Maikel Moors