izi-clean

Het is vanaf nu een lust om met iZi-Clean microvezel doekjes schoon te maken.
Wil jij ook in een rap tempo klaar zijn met schoonmaken? Ook nog Plezier in hebben? Ja hoor, het kan zeker snel, streepvrij, gemakkelijk en absoluut plezierig zijn.
Filter 3396 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3385 met beschrijving

• ClasH
    Review voor izi-clean

De ramen lijken streeploos, totdat de zon erop schijnt. Dan weet je niet wat je ziet.
    Voor de kookplaat/magnetron werkt het wel, maar er blijft veel stof achter! Echt een tegenvaller!!!'

Antwoord van izi-clean

Beste Clash,

We willen graag wat handige informatie met u delen om ervoor te zorgen dat u het beste resultaat behaalt bij het schoonmaken.

Het is belangrijk om te weten dat als de Izi-Clean Microvezel Doeken niet voldoende worden uitgewrongen, er strepen kunnen ontstaan tijdens het schoonmaken. Hier zijn enkele eenvoudige stappen om dit te voorkomen:

Voordat u begint, zorg ervoor dat u de doek grondig uitwringt totdat deze bijna droog aanvoelt.

Gebruik lichte druk bij het schoonmaken van oppervlakken en maak gelijkmatige bewegingen.

Wanneer de doek vuil wordt, spoel hem dan grondig uit of vervang hem door een schone doek.

Met deze eenvoudige stappen zou u in staat moeten zijn om streeploos en pluis vrij schoon te maken met onze Izi-Clean Microvezel Doeken.
    Als u nog vragen heeft of meer informatie nodig heeft over het juiste gebruik van onze doeken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen.

Nogmaals bedankt voor uw keuze voor onze producten. We waarderen uw vertrouwen in ons.

• Cora
    Review voor izi-clean

Wel heel snel geleverd! Scheelt veel tijd dat je niet na hoeft te drogen. Goede kwaliteit, kan wel een haaltje in komen bij ruwe oppervlakten.

• Hoe beoordeel je izi-clean?

• Anja
    Review voor izi-clean

Was heel sceptisch over de doekjes, eerst zien en dan geloven. Ben er mee aan de slag gegaan en werd gaande weg steeds enthousiaster, de doekjes doen wat ze beloven, mijn ramen zijn streeploos schoon en zonder al te veel moeite!! Hier word ik heel blij van!!! Geen getob meer met trekkers, sponzen, nadroog doeken en wat al niet meer (en dan nog strepen zien)…
    Gewoon een licht vochtig doekje en wat water met azijn, hoe simpel kan het zijn 😊

• Cora
    Review voor izi-clean

Ik heb ze nu voor het eerst gebruikt en het werkt top ramen en spiegels zonder strepen schoon . Mijn brillenglazen perfect geen veeg te vinden . De douche cabine gewoonlijk een rot klus nu zo snel klaar en streeploos top doeken

• Ineke

Super doekjes

• Leen Vandewalle
    Geverifieerde klant van izi-clean

Goeie communicatie, snelle levering en product is geweldig!!

• Annelies Kunz
    Review voor izi-clean

Voor het eerst gebruikt, wat een wonder doeken!!!
    Geweldig, de ramen hebben nog nooit zo geblonken!!! Echt ben verkocht ! Nou weer 12 besteld

• F.P.H.M. Koch
    Geverifieerde klant van izi-clean

Op 30 augustus j.l. bestelde ik 4st iZi-clean microvezeldoekjes die ik in goede orde heb ontvangen. Met zo'n doekje heb ik de ruiten van mijn auto schoongemaakt. Na een regenbui bleven er kleine waterdruppels op mijn voorruit zitten waardoor het zicht niet noemenswaardig wegviel. De ruitenwisser zorgde weer voor een geheel vrij uitzicht. Na thuiskomst bleek de voorruit nog volkomen schoon te zijn. Zelfs het door de ruitenwissers schoongemaakte gedeelte viel niet opvallend op. Als dit het resultaat is van de schoonmaakbeurt met het iZi-Clean-doekje, dan heb ik een goede aankoop gedaan!

• Ciska
    Geverifieerde klant van izi-clean

Makkelijk te bestellen en snel binnen.

• Sabine Drenth
    Geverifieerde klant van izi-clean

Dit is geen wonder doekje, laat bij mij veel strepen na.

• henk van der Meer
    Geverifieerde klant van izi-clean

volgens afspraak geleverd en goed product

• Adrienne Rommes
    Geverifieerde klant van izi-clean

Goede service en ben er blij mee.

• Harie Wijnen
    Geverifieerde klant van izi-clean

Snelle levering van een uitstekend product

• Arjenne Van Sitter

• Angelique
    Geverifieerde klant van izi-clean

Ik ben echt fan van deze doeken!

• Marijke
    Geverifieerde klant van izi-clean

Super goed produkt, wat er omschreven wordt, zo is het ook

• Jannie Lok
    Geverifieerde klant van izi-clean

Heel goedkoop en het zijn superdoeken

• Manon Wierbos
    Geverifieerde klant van izi-clean

Mooie doeken, werken perfect. Levering was goed en snel.

• Angela van de Vijfeijken
    Geverifieerde klant van izi-clean

Supersnelle levering en doekje doet wat het belooft

• Christiane Rigo