j'Olie et Co

j'Olie et Co

Het gebruik en toepassen van natuurlijke producten voor o.a. lichaamsverzorging, vitaliteit en gezondheid groeit enorm in populariteit. Producten van j’Olie et Co kenmerken zich door een genezende werking of dragen bij aan een goede gezondheid. j’Olie et Co importeert en biedt uitsluitend natuurlijke met zorg geselecteerde producten aan, zonder conserveringsmiddelen, 100% biologisch en met een gegarandeerde kwaliteit.

Dat doen we al sinds 2012! Onze specialisatie is hydrolaten, etherische oliën en basis oliën. Uitsluitend eerlijke, natuurzuivere producten gemaakt van wilde of duurzaam gecultiveerde bloemen en planten. Tevens biedt j’Olie et Co harsen, wierook en voedingssupplementen aan en materialen om eigengemaakte producten te verpakken, waarvan sommige uniek in Nederland!

j'Olie et Co werkt o.a. nauw samen met FytArom Opleidingen, en is lid van Webwinkelkeur.

Wij onderscheiden ons door kennis en inzicht van de toepassing van onze producten. Onze producten worden gebruikt en geadviseerd door Aromatherapeuten, Massagetherapeuten, en andere Specialisten. En zijn uitsluitend, en exclusief, verkrijgbaar via onze webwinkel, en niet via retailkanalen.
De zekerheden van https://www.jolieetco.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020