j'Olie et Co

j'Olie et Co

Wij importeren en verkopen met zorg geselecteerde natuurlijke producten, zonder conserveringsmiddelen, 100% biologisch en met een gegarandeerde kwaliteit. J’Olie et Co is sinds 2012 gespecialiseerd in hydrolaten, basis oliën en harsen en wierook. Maar ook voedingssupplementen zoals CBD olie, CBD capsules en Hennepzaadolie. Materialen om zelf producten te maken, sommige uniek in Nederland, worden ook aangeboden.

Het gebruik en toepassen van natuurlijke producten voor o.a. lichaamsverzorging, vitaliteit en gezondheid groeit enorm in populariteit. Deze gezondheidsproducten, met van nature een heilzame werking, herkenbaar aan het bio-keurmerk, kenmerken zich door een genezende werking of dragen bij aan een goede gezondheid. j'Olie et Co werkt o.a. nauw samen met FytArom Opleidingen, en is lid van webwinkelkeur.

Wij onderscheiden ons door kennis en inzicht van de toepassing van onze producten. Onze producten worden gebruikt en geadviseerd door Aromatherapeuten, Massagetherapeuten, en andere Specialisten. Onze producten zijn uitsluitend, en exclusief verkrijgbaar via onze webwinkel, en niet via retailkanalen.
De zekerheden van https://www.jolieetco.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020