kadootje4kids
Met liefde handgemaakt
Onze luiertaarten zijn handgemaakt en met liefde en passie ontworpen. Alle materialen in de luiertaart zijn bruikbaar voor de baby.
We hebben een groot assortiment luiertaarten voor zowel meisjes als jongetjes. De luiertaart is veelal opgebouwd in de vorm van een taart en hebben leuke thema’s.
Een unicorn luiertaart, een draaimolen, een kasteel, een ooievaar, een stoere vrachtwagen en nog veel meer! Er is altijd een leuke luiertaart te vinden. We versieren de luiertaarten met leuke cadeautjes, zoals sokjes, dekentjes, een speen en natuurlijk mogen de luiers (wij gebruiken Kruidvat luiers nummer drie) niet ontbreken! Wil je de luiertaart helemaal een persoonlijk tintje geven? We kunnen in overleg ook jouw eigen ontwerp realiseren. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden voor een maatwerk luiertaart met ons te bespreken.
Praktisch en creatief en persoonlijk

• Christina Van Veenendaal
    Geverifieerde klant van kadootje4kids

Goede informatie omtrent het pakket

• Anja Dijk
    Geverifieerde klant van kadootje4kids

Ondanks verkeerde woonplaats toch goed bezorgd.

• Hoe beoordeel je kadootje4kids?

• A. de Haan

Geweldige luiertaart en sevice

• Albert Postema
    Geverifieerde klant van kadootje4kids

Goede service, vragen werden snel beantwoord. Levering duurde 4 dagen, maar was netjes geregeld en het product is in goede staat ontvangen en zoals het op de website gepresenteerd wordt. Mijn dank voor jullie inzet.

• marian ling

zeer goede service

• Jacob Gerritsen

Bijzonder goede klantenservice

• Jonas Vanvreckem
    Geverifieerde klant van kadootje4kids

Luistert goed naar wat de klant wenst en maakt er het beste van! Snelle service!

• Lucy van Baalen-v.Gerwen
    Geverifieerde klant van kadootje4kids

Duidelijk beschreven hoe te bestellen

• wjc Lauwerijssen
    Geverifieerde klant van kadootje4kids

Het bestelde artikel zag er net zo goed uit als op de foto

• danielle giesbers
    Geverifieerde klant van kadootje4kids

goede service! snel antwoorden, vriendelijk.