kadootje4kids
Met liefde handgemaakt
Onze luiertaarten zijn handgemaakt en met liefde en passie ontworpen. Alle materialen in de luiertaart zijn bruikbaar voor de baby.
We hebben een groot assortiment luiertaarten voor zowel meisjes als jongetjes. De luiertaart is veelal opgebouwd in de vorm van een taart en hebben leuke thema’s.
Een unicorn luiertaart, een draaimolen, een kasteel, een ooievaar, een stoere vrachtwagen en nog veel meer! Er is altijd een leuke luiertaart te vinden. We versieren de luiertaarten met leuke cadeautjes, zoals sokjes, dekentjes, een speen en natuurlijk mogen de luiers (wij gebruiken Kruidvat luiers nummer drie) niet ontbreken! Wil je de luiertaart helemaal een persoonlijk tintje geven? We kunnen in overleg ook jouw eigen ontwerp realiseren. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden voor een maatwerk luiertaart met ons te bespreken.
Praktisch en creatief en persoonlijk

8,9

• Mec Nieuwstraten
    Geverifieerde klant van kadootje4kids

In het echt is het nog leuker dan op de foto!

• Audrey Asare Mireku Kanyera

Absolutely amazing service And products

• Hoe beoordeel je kadootje4kids?

• P.J. van Aarle
    Geverifieerde klant van kadootje4kids

Het was de eerste keer dat ik bij jullie iets bestelde en er zijn hele leuke kado's te verkrijgen voor een redelijke prijs. Ook de service is uitstekend.

• Nicole Schroder

Goede en snelle levering

• Hiltje Abbel
    Geverifieerde klant van kadootje4kids

Super leuk en snel bezorgd

• Kim Smeets

Snelle levering, netjes verpakt

• Ellen van Wijk

Product was beschadigd

Antwoord van kadootje4kids

Beste Ellen

Zonde dat het product beschadigd was, wij proberen alles zo goed mogelijk te verpakken maar helaas gaat dat wel eens mis met de post. jammer dat we dit nu pas zo van u horen want wij denken altijd in oplossingen en hadden u graag geholpen met dit probleem. Hopelijk heeft u het toch nog kunnen geven en hebben de ouders er een leuk cadeau aan overgehouden.
    Vriendelijke groeten Kadootje4kids

• Dianne van Eijzeren
    Geverifieerde klant van kadootje4kids

Goede service, beetje trage levering vanwege vakanties. Voor de rest prima verzorgd pakket.

• Rik Duyvejonck

Goeie service!

• Martine Casseau
    Geverifieerde klant van kadootje4kids

Wij zijn bijzonder tevreden met de service van Pampertaart, en zullen mogelijks in de toekomst nog bestellingen plaatsen.