kidz4u.com

kidz4u.com

Bekijk alle reviews en keurmerken van kidz4u.com en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,3

• Kevin Sabbe
    Geverifieerde klant van kidz4u.com

Snelle levering, correcte prijs.

• Lindsey Harm
    Review voor kidz4u.com

Snelle levering, mooie kwaliteit en kleur. Fijn dat het zo snel geleverd is, nu kan mijn dochter lekker spelen. Prijs/kwaliteit verhouding is top!

• Hoe beoordeel je kidz4u.com?

• J
    Review voor kidz4u.com

Ik zou deze webwinkel aanraden omdat de kwaliteit van de dienst en van de goederen top is.
    Er wordt goed geluisterd naar je vraag en de aanbod wordt daarop aangepast.

• Daan De Vos-Hamerslag
    Geverifieerde klant van kidz4u.com

Er wordt een levertijd genoemd die niet eens in de buurt van de werkelijkheid komt. Ook de communicatie over de vertraging en beloofd trace code bleef achterwege. Pas nadat er gemeld was dat er actie ondernomen zou worden kwam de track code en werd het pakket de volgende dag geleverd. Items zelf waren overigens wel top. Kennis wilde weten waar gekocht, dit gemeld met daarbij een afrading en een link van amazon waar ze en goedkoper en betrouwbaarder zijn qua levering en communicatie.

• JK
    Review voor kidz4u.com

Advies van de klantenservice is super! Ze hebben mij goed geholpen om de juiste keuze te maken. De kwaliteit van de ballenbak is ook super! Mijn dochtertje is er blij mee 👍👍