kinderplanborden.nl

kinderplanborden.nl

Kinderplanborden.nl is specialist en leverancier op het gebied van planborden en pictogrammen voor kinderen. Wij ontwikkelen en ontwerpen aantrekkelijke en overzichtelijke planborden en pictogrammen die kinderen structuur en overzicht geven en daarnaast gewoon leuk en educatief speelgoed zijn.
1.645 klantbeoordelingen
Filter 1643 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1596 met beschrijving

• Zoe Van Van Bezooijen

Snelle levering ! En product goed bruikbaar

• Danique de Bakker

prima

• Hoe beoordeel je kinderplanborden.nl?

• Monique Overbeek
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Eerste bord beschadigd via de post, 2de bord gratis en super snel geleverd en zag er perfect uit!

• Renske hendriks
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Fijn bord, fijne pictogrammen. Bord had een lichte deuk opgelopen bij de post. Van de pictos van eten en slapen had ik er graag 7 gehad ipv 5.

• Arja Westert-de Jongh
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Nette levering door brievenbus. Artikel was goed verpakt en is van goede kwaliteit.

• nicky Van ransbeeck
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Heel tevreden. Een echte aanrader !

• Inge Janssens
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Pictorgrammen zien er goed uit en kwalitatief sterk.

• Ingrid
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Geweldige en razendsnelle service!

• Mieke Beniers
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Snelle levering, goed geïnformeerd over de bezorging. En last but not least: mooi product.

• Annelies Slot
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Niet alleen een geweldig product, maar ook een enorm goede service. Er ontbrak helaas iets bij mijn bestelling. Toen ik contact op nam, had ik vrijwel direct een reactie terug en de dag erna werd het al bezorgd. Echt top.

Mijn dochter heeft autisme en ze vindt het bord en de pictogrammen echt geweldig. Het maakt voor haar inzichtelijk hoe haar dag verloopt en daardoor is het minder druk in haar hoofd.