kinderplanborden.nl

kinderplanborden.nl

Kinderplanborden.nl is specialist en leverancier op het gebied van planborden en pictogrammen voor kinderen. Wij ontwikkelen en ontwerpen aantrekkelijke en overzichtelijke planborden en pictogrammen die kinderen structuur en overzicht geven en daarnaast gewoon leuk en educatief speelgoed zijn.
1.477 klantbeoordelingen
Filter 1475 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1428 met beschrijving

• Ruben Staas

Goed uitdrukbaar mooie kwaliteit

• Marcel de Vries
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Had een deukje onderin het planbord, maar vond het te veel gedoe om terug te sturen, dus maar geaccepteerd

• Hoe beoordeel je kinderplanborden.nl?

• Amm Valize
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Fijne producten, goede kwaliteit en prijs

• Benjamin Korving
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen

• Diana Bonus

Leuk voor de kinderen.

• Astrid Van der Wijst
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

De magneten zijn slecht gestanst hierdoor zitten er rare flubbers aan de magneten en zijn ze nauwelijks uit het vel te duwen. De tip om ze van achteren naar voren eruit te duwen maakt daar weinig verschil in.

Antwoord van kinderplanborden.nl

Wat vervelend dat u een slecht gestanst setje heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling! As u even contact opneemt, kunnen we het gewoon omwisselen voor een goed setje.

• Andre Vis
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Goede levering bij ons en mooi planbord. Nadeel is wel dat alle pictos gericht zijn op blanke cultuur en in ons geval klopt dat niet, maar we hadden het niet in de gaten. De pictos zouden we het liefst omruilen maar ik zie geen andere samenstelling op de site.

Antwoord van kinderplanborden.nl

De pictogrammenserie 'Jasmijn' bevat kindjes met een donkere huidskleur. Wellicht is dat wat u zoek!

• Jacqueline Russcher
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Heel mooi en degelijk bord! Goede kwaliteit!

• María Ramírez
    Geverifieerde klant van kinderplanborden.nl

Beautiful , colorful pictos, perfect for kids, my son love it. It worth every penny.

• Saskia Wiltink

Geweldig bord! heel handig