kleine vosjes

kleine vosjes

Een super toffe webwinkel met zelfgemaakte baby & meisjeskleding en kindersieraden! Die binnenkort uitgebreid gaat worden met een jongenscollectie.

Lidmaatschap per 05-02-2024 stopgezet

• Noortje
    Geverifieerde klant van kleine vosjes

Goede kwaliteit kleding, unieke stukken, betrouwbare webshop

• Lisa Smeets
    Geverifieerde klant van kleine vosjes

Snelle levering, fijne communicatie, fabtastische kleding!

• Ankie van der Meer
    Review voor kleine vosjes

Goede service, kleding was leuk ingepakt

• Melanie
    Review voor kleine vosjes

Super service. Er was een klein foutje in het artikel en dit werd echt meteen opgelost! Vriendelijk, goeie service, top kwaliteit!

• Rosita
    Review voor kleine vosjes

Mooie kleding! Snelle verzending en fijn contact met Kelly.

• Noortje
    Review voor kleine vosjes

Prachtige unieke kledingstukken voor je kindje, zo mooi en als je de collectie zit wil je bijna alles hebben haha

• Silvana
    Review voor kleine vosjes

Hele leuke webshop. Leuke kleren en goede service !!!

Hi Silvana,
    Bedankt voor je mooie review! Blij om te horen dat jij mijn webshop en kleding leuk vindt en de service als goed ervaart. Liefs Kelly

• Denise
    Review voor kleine vosjes

Hele gave kleertjes in mooie zachte tinten. Alles kan dan fijn gecombineerd worden. Wat ik heel belangrijk vind, is dat het handgemaakt is. Je hebt wat speciaals in handen.

Hi Denise,
    Super bedankt voor je mooie review! Blij om te horen dat je de collectie mooi vindt en dat je het net zoals mij belangrijk vind om iets speciaals te krijgen. Liefs Kelly

• Lisanne
    Review voor kleine vosjes

Goede service en leuke kleren.

Hi Lisanne,
    Bedankt voor je review! Blij om te horen dat je de kleding leuk vindt en de service als goed ervaart. Liefs Kelly

• Jodie
    Review voor kleine vosjes

Super mooie kleding van prachtige kwaliteit en hele fijne service!

Hi Jodie,
    Blij om te horen dat je tevreden bent met mijn service, de kleding en de kwaliteit! Liefs Kelly

• Divazusjes
    Review voor kleine vosjes

Zeer vriendelijke eigenaresse, vlot en duidelijk contact. Snelle levering en top kwaliteit van kleding. Voor de hipste & leukste kleding voor je kindje ben je hier zeker aan het goede adres!

Hi Divazusjes,
    Bedankt voor je mooie review! Blij om te horen dat je zeer tevreden bent over ons contact, de levering en de kwaliteit van de kleding. Liefs Kelly

• Nathalie
    Review voor kleine vosjes

Super leuke shop, met altijd leuke kleding voor je mini! ❤️ Super vriendelijke eigenaresse en top service! Een dikke aanrader.

Hi Nathalie,
    Super bedankt voor je mooie reactie! Blij om te horen dat je mijn service en kleding als prettig en mooi ervaart. Liefs Kelly

• Sharon
    Review voor kleine vosjes

Super leuke collectie, geweldige service, en de kwaliteit is top! We zullen hier zeker vaker bestellen

Hi Sharon,
    Bedankt voor je mooie review! Blij om te horen dat je de collectie super leuk vindt, de kwaliteit top en de service geweldig! Fijn om te horen dat je vaker wilt bestellen bij Kleine Vosjes. Liefs Kelly

• Lucy
    Review voor kleine vosjes

Super blij met mijn bestelling!! Bedankt.

Hi Lucy,
    Super fijn om te lezen dat je blij bent met je bestelling! Liefs Kelly

• Monica
    Review voor kleine vosjes

Geweldige kleertjes en super service !

Hi Monica,
    Blij om te horen dat je mijn service als super ervaart en de kleertjes geweldig vindt. Liefs Kelly

• Sarah
    Review voor kleine vosjes

Zeer goed contact! Kleertjes zijn zoals verwacht hele leuke kleding van goede kwaliteit!

Hi Sarah,
    Bedankt voor je review! Blij om te horen dat je de kleding mooi vindt en van goede kwaliteit. Liefs Kelly

• Jose Van Vondelen
    Geverifieerde klant van kleine vosjes

Snelle levering en vooral goede kwaliteit kleding

Hi Jose,
    Bedankt voor je review! Blij om te horen dat je de levering als snel ervaart en de kleding als goede kwaliteit omschrijft, Liefs Kelly

• Nikki
    Review voor kleine vosjes

Fijn contact met de eigenaresse. Ze verkoopt mooie kinderkleding van goede kwaliteit. Ook na een paar keer wassen blijft de kwaliteit zoals die hoort.

Snelle levering en makkelijk te bestellen via de website!

Hi Nikki,
    Super bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je ons contact als fijn ervaart. Dat je de kleding mooi en van goede kwaliteit vindt en dat je onze service als snel en makkelijk bestempelt. Liefs Kelly

• Elsa
    Review voor kleine vosjes

Heel fijn contact met de eigenaresse & wat een mooie producten. Fijne stoffen, goeie kwaliteit!

Hi Elsa,
    Super bedankt voor je review! Fijn dat je ons contact als fijn bestempelt en dat je mijn kleding mooi vindt en van goede kwaliteit. Liefs Kelly

• Elise Jonker
    Review voor kleine vosjes

Snelle levering❤ hele mooie producten en leuk contact met de eigenaresse ❤

Hi Elise,
    Bedankt voor je review! Fijn dat je de levering als snel ervaart, dat je de producten mooi vindt en het contact met mij als leuk bestempelt. Liefs Kelly