kluis.com
Sinds 1989 is kluis.com producent en verkoper van brandkasten en kluizen voor allerlei soorten bedrijven en particulieren. Naast standaard producten maakt kluis.com vanuit haar eigen fabriek ook maatwerk producten. De producten en diensten van kluis.com worden overal ter wereld ingezet. Onder andere in Maleisiƫ, Duitsland, Finland, Nederland, Polen, Belgiƫ en Frankrijk. Altijd discrete en professionele levering met reclamevrije voertuigen.

• Corstiaan
    Review voor kluis.com

Prima service. Goed geholpen en product naar wens geleverd.

• Ronald
    Review voor kluis.com

Goede sortering, goede prijs, goede service

• Hoe beoordeel je kluis.com?

• Lucas
    Review voor kluis.com

Kwaliteit van de gecertificeerde wapen en munitie kluizen is uitsteken, dit geldt ook voor de service en levering.

Antwoord van kluis.com

Bedankt voor de beoordeling en bedankt voor het vertrouwen in ons. Fijne dag en tot ziens!

• John uit Gouda
    Review voor kluis.com

Hele fijne zaken gedaan. Ik werd goed geinformeerd en kreeg een mooie aanbieding. De levering was snel en goed. Ik kom zeker terug en beveel dit bedrijf van harte aan.

• Mark
    Review voor kluis.com

Prima geholpen, alles naar verwachting!

• Thijs
    Review voor kluis.com

Veel mogelijkheden voor persoonlijke voerkeur en netjes afgehandeld.

• William Griekspoor

Prime, snelle service!

• Franklin Rijnders
    Review voor kluis.com

Op de gestelde vragen kreeg ik meteen een goed en duidelijk antwoord. Voor het installeren kreeg ik een goed advies. Tijdens het bestellen van de wapen kluis kreeg ik de indruk dat de verkoper de nodige kennis aan bagage had. Het afleveren van de kluis was stip op tijd volgens afspraak. Een ander plus punt was dat de kluis werd bezorgd met een onbeletterde vrachtwagen. Dit was voor mij de 2e keer dat ik een artikel cq kluis bij HunterSafe. Jullie krijgen van mij een dikke 10.

• Koos
    Review voor kluis.com

Betrokken medewerkers, goed advies, vakbekwaam, goede service, komen afspraken na, uitstekende producten!

• JP Jansze
    Geverifieerde klant van kluis.com