kluis.com
Sinds 1989 is kluis.com producent en verkoper van brandkasten en kluizen voor allerlei soorten bedrijven en particulieren. Naast standaard producten maakt kluis.com vanuit haar eigen fabriek ook maatwerk producten. De producten en diensten van kluis.com worden overal ter wereld ingezet. Onder andere in Maleisië, Duitsland, Finland, Nederland, Polen, België en Frankrijk. Altijd discrete en professionele levering met reclamevrije voertuigen.
9,9

• Willem Post5
    Review voor kluis.com

Prettige aanbieding, zelf opgehaald, goed geregeld

• Ivor
    Review voor kluis.com

Goede service Allles keurig geplaatst en wijziging netjes afgehandeld. Goed bereikbaar

• Hoe beoordeel je kluis.com?

• John Lemmens
    Review voor kluis.com

Mooie op maat gemaakte kluis, ze nemen echt de tijd voor je, goede service en communicatie, snelle en vakkundige levering, vriendelijke mensen.!

• Carlo Spijkers
    Geverifieerde klant van kluis.com

Goede service

• Roel
    Review voor kluis.com

Goede service. Vragen aan de telefoon werden duidelijk beantwoord. Levering en plaatsing van de kluis gingen vlot en netjes. Hij stond voor ik het in de gaten had.

• Corstiaan
    Review voor kluis.com

Prima service. Goed geholpen en product naar wens geleverd.

• Ronald
    Review voor kluis.com

Goede sortering, goede prijs, goede service

• Lucas
    Review voor kluis.com

Kwaliteit van de gecertificeerde wapen en munitie kluizen is uitsteken, dit geldt ook voor de service en levering.

Antwoord van kluis.com

Bedankt voor de beoordeling en bedankt voor het vertrouwen in ons. Fijne dag en tot ziens!

• John uit Gouda
    Review voor kluis.com

Hele fijne zaken gedaan. Ik werd goed geinformeerd en kreeg een mooie aanbieding. De levering was snel en goed. Ik kom zeker terug en beveel dit bedrijf van harte aan.

• Mark
    Review voor kluis.com

Prima geholpen, alles naar verwachting!