koophout.com

koophout.com

Online verkoop van hout en bouwmaterialen voor bedrijf, zzp en particulier
  • Leonard
    Review voor koophout.com

Goede afspraken en alles wordt altijd goed geregeld

• BVP
    Review voor koophout.com

Prettige communicatie en eerlijke prijzen! Aanrader

• Hoe beoordeel je koophout.com?

• Xhar
    Review voor koophout.com

Goede prijzen en goede service, snel met reageren. Erg mooi hout trouwens.

• rinus v dijk
    Review voor koophout.com

prima hout. kwaliteit zoals beloofd. snel telefonisch contact voor overleg. goed advies en. service

• Rene
    Review voor koophout.com

Ik heb hier al regelmatig besteld en ben tevreden met de service. Heb koophout.com al aan meerdere mensen getipt en zij waren ook positief , Arjen reageert snel en als je vragen hebt kan je bellen of mailen. Makkelijke is dat je je bestelling vaak nog dezelfde dag (afhankelijk van wat je wens is) gewoon kunt ophalen bij een pontmeyer vestiging in de buurt

• Henriette Vooijs
    Review voor koophout.com

Snelle levering, goede communicatie, laagste prijzen. Konden bestelling snel en eenvoudig aanpassen, kortom uiterst tevreden👍🏼

• Jean-Paul
    Review voor koophout.com

Goedkoop en snel thuis geleverd! Ook ophalen zonder problemen, zelfs op zaterdag!
    Kortom Top!

• A. Somers. Welberg.
    Review voor koophout.com

Prima eerlijke shop. Alles snel geregeld en zo afgehaald. Veel goedkoper dan de reguliere handel. En bovendien uitermate vriendelijk!

• Rauw Hout
    Review voor koophout.com

Scherp geprijsd, flexibel indien nodig! Ik ben zeer tevreden!

• Nico van der Pluijm
    Review voor koophout.com

Goedkoper kom je nergens terecht. Als klant werd ik regelmatig geïnformeerd over de voortgang en levering van de goederen. Het is jammer dat ik niet eerder op de hoogte was van de stuntprijzen want ik had mijzelf een bom duiten kunnen besparen gedurende onze 10 jaar durende verbouwing.