koopje.co

koopje.co

Koopje.co is een webshop boordevol handige hebbedingetjes, de leukste cadeaus en de nieuwste trends.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 12-12-2017 ingetrokken

5,5

• Mevr. M. de Jong
    Review voor koopje.co

Heb een kiekeboe beer gekocht en was er meteen weg van! Wat een leuk cadeau voor een grotere baby! Snel geleverd , prima!

• A vd Meulen
    Review voor koopje.co

De levertijd was 3 a 4 weken. Echter heb ik na 4 weken contact gezocht en bleek dat de bestelling niet goed was gegaan bij hun leverancier. Er is een nieuwe bestelling geplaatst en de levertijd zou 2 a 3 weken zijn. Na 3 weken weer gebeld en toen bleek dat mijn bestelling definitief niet leverbaar is. Het is uitermate vervelend dat ze niet de klant actief hiervan op de hoogte stellen. Als je zelf geen contact opneemt hoor je niets.

• Ingrid van weert
    Review voor koopje.co

Ik heb een kiekeboe beer besteld voor 35 euro, en dezelfde baby is bij Ali expres 17 .
    Deze kiekeboe beer die ik thuis kreeg komt zelfs van Ali . Dus hebben ze me genept
    Voor 18 euro . Weer een wijze les, kijk eer dat je besteld.

• Hans J. K.
    Review voor koopje.co

Ik had een mini camera besteld bij ze, na 4 weken nog niets, en een mail dat er iets fout was gegaan. Weer 3 weken levertijd en idd weer niets. Nu zeggen ze dat eht geleverd is eterwijl ik niets ontvangen heb, ze hebben ook geen 3S barcode voor me, alleen een LX tracking die niet te traceren is. Oplichters, ik wil mn geld terug maar ze blijven volhouden dat het geleverd is gisterochtend om 09:15 toen ik THUIS WAS !!!! jaja

• M.Bongaerts
    Review voor koopje.co

Vanmorgen de kiekeboe beer ontvangen.
    Ik ben er erg blij mee wacht tijd ongeveer 4 weken zoals vermeld.
    Zeer tevreden!!!!

• Jacqueline

Klacht positief afgehandeld.

• R. van der Tol
    Review voor koopje.co

Had de kiekeboe besteld,helaas deed hij het niet een nieuwe direct toegestuurd gekregen,kon ook mijn geld terug krijgen,maar ik had gekozen voor een nieuwe beer ,omdat ik hem prachtig vind. Dik tevreden,dank u wel voor de correcte behandeling.

• Jos
    Review voor koopje.co

Iets besteld bij koopje.co....ik noem ze nu miskoopje.co.

Direct bestellen bij AliExpress bespaart veel geld.

• melly
    Review voor koopje.co

Heb het thee mannetje besteld en binnen de afgesproken tijd ontvangen.
    wil aangeven dat het een goede koop is geweest en fijne service.

• Marga
    Review voor koopje.co

Ik ben bijzonder te spreken over de afhandeling van een bestelling ,die te laat door omstandigheden bij mijn adres afgeleverd zou worden.
    Ik koos ervoor om mijn geld terug te vragen en binnen twee dagen stond het geld om mijn rekening.
    Chapeau!!!!

• J.G. Hoving
    Review voor koopje.co

Ik heb 15 september een cameraatje besteld. Levertijd 4 weken.
    18 oktober jl. een mailtje gestuurd en ik kreeg als antwoord dat het naar een verkeerd adres was gestuurd.
    Ik kon mijn geld terugkrijgen of ik kreeg een nieuwe camera toegestuurd maar moest dan wel even 2 a 3 weken wachten. Ik koos vanwege de bereidheid tot het zoeken van een oplossing voor de camera.
    Tot op de dag van vandaag veel gehoord van deze club. Helaas alleen maar reclame. Beetje jammer. Deze mensen zouden nooit een keurmerk mogen hebben. En dan die geweldig positieve ervaringen? Ja vrienden kennissen en andere belanghebbenden. Als je belt krijg je een antwoordservice die de telefoon opneemt namens deze club maar er verder geen bemoeienissen mee heeft.

• E.stins
    Review voor koopje.co

En ik zeg dat dit bedrijf zeker 5 sterren waard is,ik heb verleden maand een Dashcam besteld ,en met de inbouw deed de achteruitrij camera het niet,Koopje.co een mail gestuurd en na 2 werkdagen een tegenbericht dat het hun spijt dat de cam. Kapot geleverd is,zij hebben gelijk een nieuwe besteld voor mij,en de kapotte hoefde ik niet terug te sturen,kon zelfs nog kiezen of ik mijn geld terug wilde.... eindconclusie een topper van een verkoopsite...
    Groetjes E.Stins

• Jan almelo
    Review voor koopje.co

Mini camera besteld. Het zou 2-3 weken duren. Na 5 weken maar eens gebelt en zoals ik al diverse malen heb gelezen van andere klanten , jawel , er was iets mis gegaan. Ze waren vergeten het huisnummer erbij te zetten. Hahahahaha. Belachelijk. Afijn ze hadden opnieuw voor mij een order aangemaakt en zou weer 2-3 weken duren. Moet dan maar dacht ik. Na 4 weken nog steed niks. Geen bestelling maar ook geen reactie van koopje.co. Weer gemaild en er was weer wat misgegaan. in de mail stond tevens het volgende :Gezien de aard van mail hebben ik de bestelling geannuleerd en uw geld teruggestort. Sorry voor het ongemak.
    Wat een slechte webshop. Ben blij dat ik mijn geld terug heb en ik bestel hier nooit weer.

• joann kamphuis
    Review voor koopje.co

Ik had iets gekocht waar ik eigenlijk niet blij mee was. Daar ik met vacantie was, kon ik het niet binnen de tijd beoordelen. Dus ik schreef hun zeker 6 weken later dat ik het maar niks vond. Krijg ik een mailtje dat ik het mocht terug sturen naar een post adres. Dat was ik niet van plan om de retour kosten te betalen. Zij hebben mij toen een prachtig voorstel gedaan waar ik zéér tevreden mee ben. Daarom wil ik dit graag op de site zetten. Dit bedrijf is super met de service. Hartelijk dank voor jullie leuke spontane mail en dat wij er samen op deze manier uit zijn gekomen. Ik durf met een gerust hart weer een bestelling te doen na deze goeie ervaring. M.v.g. Joann

• Mieke
    Review voor koopje.co

Nadat er iets mis was gegaan met de bestelling, kon ik makkelijk contact krijgen met koopje support.
    Ik werd vriendelijk en snel geholpen.
    Het bestelde artikel: Mr tea infuser ,is helemaal naar wens.
    Ik beveel deze winkel aan.

• Cristian
    Review voor koopje.co

OPLICHTERS ZIJN HET zal er zeker niet kopen. Ze bestellen alles via ali express gratis en verkopen het door voor de volle prijs. Dus als u iets via hun site ziet koop het via ali express

• jolanda quax
    Review voor koopje.co

wacht nog steeds op een artikel om mijn benen te ontharen je moet wel gelijk betalen maar ho maar nog niets binnen laten we dan achteraf betalen verwacht mijn artikel en anders mijn geld terug gr

• Jan
    Review voor koopje.co

Ik wilde een Meethoek bestellen, het leek me een handige tool.
    Toen ik met Ideal wilde afrekenen, viel me op dat de ideal-site afweek van de Postbank voorschriften.
    Ik heb de betaling uit voorzorg afgebroken, en nu ik alle reviews lees, denk ik de juiste beslissing.

• F Slagter
    Review voor koopje.co

De meeste artikelen komen bij Aliexpress vandaan, u kun het beter zelf daar bestellen scheelt je tien talle euro's. Ik betaalde voor Ultimate Angle-izer Meet instrument €14.97 bij Aliexpress €1.91.

• Marijke
    Review voor koopje.co

Een “inductive truck” , speelgoed voor mijn kleinkind. Zag er leuk uit op het plaatje . Flutspeeltje (kermiskwaliteit) voor €17,50 en er moeten nog voor €8,50 aan batterijen in.... waardeloos . NIET KOPEN