landrover-stickers.nl

landrover-stickers.nl

Wij ontwerpen, produceren en verkopen stickers in de breedste zin van het woord voor Land Rover eigenaren, dealers en restaurateurs. Zowel standaard als op aanvraag. -NOTE- Wij hebben de webshop overgenomen. Eerdere reacties dan 15 dec. hebben geen betrekking op ons bedrijf en de nieuwe webshop.
8,3

• Leon
    Geverifieerde klant van landrover-stickers.nl

Geweldige service product wat niet meer werd gevoerd door belangstelling weer in assortiment genomen en meteen kunnen bestellen en is al geleverd. Top team.

• Hans Jager
    Geverifieerde klant van landrover-stickers.nl

De eerste sticker heb ik helaas niet goed opgeplakt.. (terwijl ik van mijn leven al heel wat stickers had geplakt haha) Maar nadat ik dit gemeld had werd mij beloofd een nieuwe kosteloos toe te sturen, Super service

• Hoe beoordeel je landrover-stickers.nl?

• Luc Reiff
    Geverifieerde klant van landrover-stickers.nl

wacht al meer dan twee weken op de sticker. Heb facturen betaald, krijg mails en een evaluatie, maar nog geen sticker thuis

• Greet Rijvers
    Geverifieerde klant van landrover-stickers.nl

bestelling doorgegeven op 16 mei 2022. Betaling gedaan op 16 mei 2022. Zouden het opsturen 18 mei. 20 mei het ik gereageerd dat de bestelling nog niet is toegekomen alhoewel men mij beloofd had om de bestelling op te sturen 18 mei. Via track & trace krijg ik melding dat pakket nog niet is binnengebracht bij post nl op datum van vandaag 21 mei. Ik heb mail gestuurd waar bestelling bleef maar tot op heden gewoon geen antwoord gehad.

Antwoord van landrover-stickers.nl

Beste Greet, zoals reeds telefonisch besproken is de zending wel bij PostNL aangeboden maar daar niet verwerkt. Uiteraard hebben we het weer opnieuw verzonden en hopen dat alles naar tevredenheid is opgelost.

• Mariano Benito
    Geverifieerde klant van landrover-stickers.nl

am 06.11.2021 gekauft, bezahlt und bis heute keine reaktion oder aufkleber bekommen. eine bestätigung über kauf und eingang sonst nix. laden kann ich nicht weiter empfehlen. mb

• Rocco Kroese
    Geverifieerde klant van landrover-stickers.nl

Snel en netjes afgehandeld.
    2 bestellingen op 1 dag gedaan en ze hebben zelf 1x verzendkosten terug gestort.
    Mooie kwaliteit stickers

Hallo Rocco,
    Hartelijk dank voor je 5 sterren beoordeling!
    Uiteraard is het niet nodig 2x verzendkosten naar 1 adres te betalen.
    Team landrover-stickers.nl

• Ann Peels
    Geverifieerde klant van landrover-stickers.nl

Je krijgt wat je besteld en op tijd.

• Paul Hofste
    Geverifieerde klant van landrover-stickers.nl

Goede kwaliteit en service.

• Willem Van den Eijkel
    Geverifieerde klant van landrover-stickers.nl

Snel geleverd met extra sticker. Heel sympathiek.

• Ronald Smit
    Geverifieerde klant van landrover-stickers.nl

Ik heb stickers besteld ( Camel Trophy ) deze lijken wel voor een Vrachtwagen zijn een beetje groot voor mijn Serie 109 .
    Een stukje kleiner zou mooier / subtieler zijn, wel een snelle levering .
    m.vr.gr
    Ronald Smit

Antwoord van landrover-stickers.nl

Hallo Ronald, jammer dat je de stickers te groot vind en dat je ontevreden bent. Er staan maten bij elke sticker zodat je precies weet waar je aan toe bent. Wil je ons een mail sturen met welke maat je nodig hebt? Dan zorgen wij ervoor dat je deze a.s. Dinsdag in huis hebt!

• H Gankema

Netjes verpakt, hoge verzendkosten

• matthijs rijf

Snelle levering goed product

• Daniel Kieft
    Geverifieerde klant van landrover-stickers.nl

Snelle verzending, goed product. Niks mis mee!

• Saskia Ros
    Geverifieerde klant van landrover-stickers.nl

Uitstekende kwaliteit, snelle bezorging en zeer netjes verpakt! Gratis sleutelhanger, ik geef een dikke 10!

Antwoord van landrover-stickers.nl

Graag gedaan en dankjewel!

• Serge Paladino
    Geverifieerde klant van landrover-stickers.nl

Ik zal nooit iets bestellen, geen goederen, geen e-mails beantwoorden en het geld is op. Blijf weg

• Nicole Raats
    Geverifieerde klant van landrover-stickers.nl

Goed geholpen en snel geleverd

• Willy Seeldrayers
    Geverifieerde klant van landrover-stickers.nl

bestelling gedaan en betaald, enkele dagen niets gehoord en nadat er vermoedelijk bij iets was verkeerd gelopen en ik zelf terug contact had opgenomen is het heel vlug in orde gebracht en had ik de stickers vlug in de bus
    waarvoor dank voor de snelle rechtzetting 😉

• Driek De beij
    Geverifieerde klant van landrover-stickers.nl

Super eenvoudig en snel geleverd!

• Damien Banerji
    Geverifieerde klant van landrover-stickers.nl

Snel, en mooi product mooi verpakt

• Nico Van der Veen

Snelle acurate verzending