laptopservices
Laptopservices - de betere webwinkel voor uw nieuwe en 2ehands laptop met uitstekende service.

Lidmaatschap per 27-02-2023 stopgezet

9,9

• Gert-Jan Haalboom
    Review voor laptopservices

Ik heb bij dit bedrijf onlangs navraag gedaan naar software en mogelijkheid om onderhoud te verrichten aan mijn computer. Dat is gelukt voor een goede prijs. Daarnaast heb ik hier op advies enkele onderdelen hardware gekocht; naar tevredenheid, want mijn computer is veel sneller geworden! Ook de installatie van software en de hardware is door laptopservices gedaan; erg handig! Dank voor de goede service en het advies!!

• Cees Raven
    Review voor laptopservices

Prachtige gebruikte Lenovo V517 laptop gekocht bij Laptopservices.nl. Volgens de omschrijving was deze laptop in een zeer nette staat.
    Deze omschrijving klopte helemaal.
    De laptop was zéér netjes, in feite als nieuw zowel hard als softwarematig. Tevens een goede nette prijs en incl. 6 mnd. garantie
    Ben er zeer tevreden mee en kan deze winkel van harte aanbevelen.

• Tabitha

Geweldige service!
    Zeer vriendelijk en behulpzaam!
    Reageert snel en ben goed geadviseerd!
    Zojuist de laptop opgehaald en deze is werkelijk in nieuwstaat!!
    Ontzettend blij mee,Bedankt!!

• Cor
    Review voor laptopservices

Goede service, eerlijk en betrouwbaar.
    Al diverse laptops gekocht hier en nooit een miskoop gehad.
    Ook na de garantie nog een goede service/nazorg.

• AJ

Servicegericht, vakkundig, snel.

• Abdel
    Review voor laptopservices

Goede service, goede prijzen.

• S. Portegies
    Review voor laptopservices

Iedereen die op zoek is naar een fantastische laptop/pc.

• Arjan
    Review voor laptopservices

Levert wat hij belooft. Laptop inderdaad in nieuwstaat voor een keurige prijs.

• Remco
    Review voor laptopservices

Heel erg tevreden over de Laptopservices. Het is wel duidelijk dat Hans veel verstand van zaken heeft en ook zeer scherp geprijsde onderdelen levert. Ik kon mijn laptop de volgende dag al weer ophalen en tot mijn grote verbazing had Hans het scharniertje in mijn scherm gratis vervangen. Kortom een aanrader voor reparaties of software problemen!

• Rob M.
    Review voor laptopservices

Na wat rondgekeken te hebben op internet en bij fysieke winkels voor refurbished laptops, op basis van alle positieve ervaringen besloten een laptop aan te schaffen bij Laptopservices.nl. En daar heb ik geen spijt van! Hans heeft me uitstekend geadviseerd en geholpen. Uiteindelijk een Dell Latitude 5490 besteld, voor een mooie prijs. Ik was aangenaam verrast toen de laptop arriveerde; niet van nieuw te onderscheiden, geen krasje! Hans, bedankt voor de geweldige service, mooie laptop en snelle levering. De volgende keer weet ik je weer te vinden!

• Pieter Rietbergen
    Review voor laptopservices

Wat een super service krijg je bij laptopservices/Hans. Ik heb al eerder een laptop bij hem gekocht en dat was al naar tevredenheid. Helaas kortsluiting in de laptop en alles stuk. Ook de ssd. Data kwijt.
    Ik kom bij Hans om een andere laptop aan te schaffen en vertel wat er gebeurt is. Hans heeft voor elkaar gekregen wat een andere reperateur niet gelukt is, de data is weer terug.
    Wederom naar tevredenheid een andere Dell bij Hans aangeschaft. De kosten voor de data terug te halen waren meer dan schappelijk.
    Absolute aanrader

• Güler
    Review voor laptopservices

Op advies van mijn collega heb ik sinds kort een Lenovo laptop gekocht. Ik ben erg tevreden met mijn laptop. Het is van een goede kwaliteit voor een goed prijsje. De laptop is snel en werkt fijn. Een aanrader dus.

• Sjon
    Review voor laptopservices

Een laptop gekocht waarna 5 maanden een vlek in het beeldscherm zat. Geen idee hoe dit is gekomen. Dit is met tussenkomst van Laptopservices.nl gratis gemaakt (garantie). Wij zijn tussendoor goed op de hoogte gehouden. Al stuurden wij een mail dan werd er snel gereageerd. Wij zijn dik tevreden.

• Blikmans
    Review voor laptopservices

Ik ben heel erg tevreden over " Laptopservices " wat betreft de prijs, klantvriendelijkheid en een goede service verlening.

Er werd ruim de tijd genomen om het probleem en het verbeteren-, versnellen van de laptop op te lossen tegen betaalbare prijs. Super!!! .
    Ik ben dus ontzettend tevreden over laptopservices.nl.
    Bij hulp en vragen wordt de computer met toestemming op afstand overgenomen. Je wordt dan ook goed te woord gestaan en met heel veel geduld worden alle vragen beantwoord.

• Herald
    Review voor laptopservices

Via een advertentie op Marktplaats bij Laptopservices terecht gekomen.
    En ik moet zeggen dat ik in alle opzichten uiterst tevreden ben.
    Vanaf het eerste moment (opvraag van informatie) verliep het kontakt vlot, soepel en vriendelijk
    Mooi product (zag er inderdaad heel mooi uit, zoals advertentie ook aangaf) tegen een zeer concurrerende prijs. Verder had ik een aantal specifieke wensen (buiten de opties op de website om) en die zijn allemaal vlot, soepel en klantvriendelijk ingewilligd. Prima service dus.
    Nog geen gebruik hoeven maken van after sales, maar ik heb er alle vertrouwen in, dat we er dan ook prima uit zullen komen.

• Fam Nijhuis Enschede.
    Review voor laptopservices

Bijzonder tevreden. De service is FANTASTISCH. Bij problemen wordt je heel snel geholpen evt zelfs aan huis. Leen apparatuur bij grote problemen en langer duurende reparaties. Niets is hun teveel om de klant tevreden te houden.

• John
    Review voor laptopservices

Uitstekende service, prima prijzen en de allerbeste -niet goed, geld terug garantie.

• Rene Stamkot
    Review voor laptopservices

Had een laptop besteld waar een probleempje mee was. Contact opgenomen met laptopservices waarin ze dit ook erg vervelend vonden. Laptop opgestuurd om na te kijken na keurig op de hoogte te worden gehouden met stand van zaken. Uiteindelijk probleem niet op te lossen, waarna een meer dan een UITSTEKEND voorstel werd gedaan om de geleden vertraging te compenseren. Dag later laptop binnen en super tevreden mee.
    Echt een zaak die weet hoe je klanten moet behandelen.
    Ik kan deze zaak iedereen aanraden en geef ze dan ook een dikke 10

• H. Wolsink
    Review voor laptopservices

Snel en kundig geholpen, de pc kon ik direct afhalen. Laptopservices uit Groenlo maakt het waar.

• J. Laaracker
    Review voor laptopservices

Bij Laptopservices 'n Lenovo L560 laptop aangeschaft. Na contact opgenomen te hebben, zijn al mijn vragen & wensen netjes beantwoord, uitgevoerd en in vervulling gegaan! Nogmaals mijn hartelijke dank! Wens je veel succes en complimenten!