laptopservices
Laptopservices - de betere webwinkel voor uw nieuwe en 2ehands laptop met uitstekende service.
9,9

• Gert-Jan Haalboom
    Review voor laptopservices

Ik heb bij dit bedrijf onlangs navraag gedaan naar software en mogelijkheid om onderhoud te verrichten aan mijn computer. Dat is gelukt voor een goede prijs. Daarnaast heb ik hier op advies enkele onderdelen hardware gekocht; naar tevredenheid, want mijn computer is veel sneller geworden! Ook de installatie van software en de hardware is door laptopservices gedaan; erg handig! Dank voor de goede service en het advies!!

• Cees Raven
    Review voor laptopservices

Prachtige gebruikte Lenovo V517 laptop gekocht bij Laptopservices.nl. Volgens de omschrijving was deze laptop in een zeer nette staat.
    Deze omschrijving klopte helemaal.
    De laptop was zéér netjes, in feite als nieuw zowel hard als softwarematig. Tevens een goede nette prijs en incl. 6 mnd. garantie
    Ben er zeer tevreden mee en kan deze winkel van harte aanbevelen.

• Hoe beoordeel je laptopservices?

• Tabitha

Geweldige service!
    Zeer vriendelijk en behulpzaam!
    Reageert snel en ben goed geadviseerd!
    Zojuist de laptop opgehaald en deze is werkelijk in nieuwstaat!!
    Ontzettend blij mee,Bedankt!!

• Cor
    Review voor laptopservices

Goede service, eerlijk en betrouwbaar.
    Al diverse laptops gekocht hier en nooit een miskoop gehad.
    Ook na de garantie nog een goede service/nazorg.

• AJ

Servicegericht, vakkundig, snel.

• Abdel
    Review voor laptopservices

Goede service, goede prijzen.

• S. Portegies
    Review voor laptopservices

Iedereen die op zoek is naar een fantastische laptop/pc.

• Arjan
    Review voor laptopservices

Levert wat hij belooft. Laptop inderdaad in nieuwstaat voor een keurige prijs.

• Remco
    Review voor laptopservices

Heel erg tevreden over de Laptopservices. Het is wel duidelijk dat Hans veel verstand van zaken heeft en ook zeer scherp geprijsde onderdelen levert. Ik kon mijn laptop de volgende dag al weer ophalen en tot mijn grote verbazing had Hans het scharniertje in mijn scherm gratis vervangen. Kortom een aanrader voor reparaties of software problemen!

• Rob M.
    Review voor laptopservices

Na wat rondgekeken te hebben op internet en bij fysieke winkels voor refurbished laptops, op basis van alle positieve ervaringen besloten een laptop aan te schaffen bij Laptopservices.nl. En daar heb ik geen spijt van! Hans heeft me uitstekend geadviseerd en geholpen. Uiteindelijk een Dell Latitude 5490 besteld, voor een mooie prijs. Ik was aangenaam verrast toen de laptop arriveerde; niet van nieuw te onderscheiden, geen krasje! Hans, bedankt voor de geweldige service, mooie laptop en snelle levering. De volgende keer weet ik je weer te vinden!