laptopservices
Laptopservices - de betere webwinkel voor uw nieuwe en 2ehands laptop met uitstekende service.
9,9

• Cees Raven
    Review voor laptopservices

Prachtige gebruikte Lenovo V517 laptop gekocht bij Laptopservices.nl. Volgens de omschrijving was deze laptop in een zeer nette staat.
    Deze omschrijving klopte helemaal.
    De laptop was zéér netjes, in feite als nieuw zowel hard als softwarematig. Tevens een goede nette prijs en incl. 6 mnd. garantie
    Ben er zeer tevreden mee en kan deze winkel van harte aanbevelen.

• Tabitha

Geweldige service!
    Zeer vriendelijk en behulpzaam!
    Reageert snel en ben goed geadviseerd!
    Zojuist de laptop opgehaald en deze is werkelijk in nieuwstaat!!
    Ontzettend blij mee,Bedankt!!

• Hoe beoordeel je laptopservices?

• Cor
    Review voor laptopservices

Goede service, eerlijk en betrouwbaar. Al diverse laptops gekocht hier en nooit een miskoop gehad. Ook na de garantie nog een goede service/nazorg.

• AJ

Servicegericht, vakkundig, snel.

• Abdel
    Review voor laptopservices

Goede service, goede prijzen.

• S. Portegies
    Review voor laptopservices

Iedereen die op zoek is naar een fantastische laptop/pc.

• Arjan
    Review voor laptopservices

Levert wat hij belooft. Laptop inderdaad in nieuwstaat voor een keurige prijs.

• Remco
    Review voor laptopservices

Heel erg tevreden over de Laptopservices. Het is wel duidelijk dat Hans veel verstand van zaken heeft en ook zeer scherp geprijsde onderdelen levert. Ik kon mijn laptop de volgende dag al weer ophalen en tot mijn grote verbazing had Hans het scharniertje in mijn scherm gratis vervangen. Kortom een aanrader voor reparaties of software problemen!

• Rob M.
    Review voor laptopservices

Na wat rondgekeken te hebben op internet en bij fysieke winkels voor refurbished laptops, op basis van alle positieve ervaringen besloten een laptop aan te schaffen bij Laptopservices.nl. En daar heb ik geen spijt van! Hans heeft me uitstekend geadviseerd en geholpen. Uiteindelijk een Dell Latitude 5490 besteld, voor een mooie prijs. Ik was aangenaam verrast toen de laptop arriveerde; niet van nieuw te onderscheiden, geen krasje! Hans, bedankt voor de geweldige service, mooie laptop en snelle levering. De volgende keer weet ik je weer te vinden!

• Pieter Rietbergen
    Review voor laptopservices

Wat een super service krijg je bij laptopservices/Hans. Ik heb al eerder een laptop bij hem gekocht en dat was al naar tevredenheid. Helaas kortsluiting in de laptop en alles stuk. Ook de ssd. Data kwijt.
    Ik kom bij Hans om een andere laptop aan te schaffen en vertel wat er gebeurt is. Hans heeft voor elkaar gekregen wat een andere reperateur niet gelukt is, de data is weer terug.
    Wederom naar tevredenheid een andere Dell bij Hans aangeschaft. De kosten voor de data terug te halen waren meer dan schappelijk.
    Absolute aanrader