liefsoppapier.nl

liefsoppapier.nl

'Liefs op papier' heeft positieve en lieve producten voor elk moment van de dag! Pluimpjes; complimenten op een kaartje (in verschillende uitvoeringen), stationary en nog veel meer liefs. De tofste kado's voor jezelf of een ander, snelle verzending en altijd leuk ingepakt!
9,9
Filter 515 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 357 met beschrijving

• Sandra van der Snoek
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

Goede service, mooie kaartjes en snelle verzending

• Lynn De Cnijf
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

Heel snelle levering. En zo'n leuk pakketje om te openen. Ik werd al blij van de verpakking.

• Hoe beoordeel je liefsoppapier.nl?

• Willianne Schipper
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

Verrassing in de brievenbus, superleuk ingepakt pakketje!

• Lysette
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

Leuk ingepakt, klein cadeautje erbij. Snelle reactie.

• Zeudi Sumter
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

De bestelling zag er top uit en is snel geleverd.

• Miranda Verschure
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

Altijd goed contact en een snelle levering. De pakketjes zijn echt cadeautjes

• Angelique Jutte
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

Geweldige service, met aandacht verpakt en verstuurd!

• Gellie Quartel
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

Mooie priducten en met veel zorg ingepakt. Een leuke verassing.

• Birgitte van Hal
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

Een feestje in een doosje!
    Leuke stempels en een doosje met lieve tekstkaartjes om anderen (en jezelf) blij te maken. Veel zorg besteed aan een mooie verpakking.

• Superleuk echt een aanrader!!!!
    Review voor liefsoppapier.nl

Wat een gave spulletjes en wat een snelle levering en dan als verrassing zijn mijn spulletjes supergaaf ingepakt met leuke verrassinkjes erbij. :-)Echt supergaaf en leuk om te ontvangen. Mijn complimenten. Er is echt veel zorg aan besteedt. Dank je wel Shelley.

• Sonja
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

Snel geleverd en superlief persoonlijk briefje erbij. Top!

• Janine
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

Snelle bezorging, mooie kaartjes, leuk ingepakt. Het zou handig zijn als er ook een stevige verpakking omheen zou zitten, waarin je de kaartje makkelijk mee neemt.

• Lieke Akkermans
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

Mooie kwaliteit en super snelle levering. Bedankt!

• Joyce van den ham
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

Helaas verdween het pakketje, werd voorgesteld dat geld gewoon terug werd overgemaakt, service die ie nog maar zelden meemaakt topper dit bedrijf

• Barbara van Stein
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

Na een paar sets van de magneethouders gekocht te hebben, ontving ik ze snel en zorgvuldig verpakt thuis. Leuke kaartjes erbij! Als standhouder die regelmatig op een beurs sta, was ik op zoek naar iets kleins, superhandig en leuk om mijn eigen kaarten (o.a. A4-formaat) neer te zetten. De magneten zijn zo sterk dat de kaarten opgepakt kunnen worden zonder dat ze loslaten. Ik kon de kaarten zelfs ophangen aan een stuk stoffen achterwand. Erg blij mee en veel enthousiaste reacties op gekregen van andere standhouders.

• Jessica Verweel
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

Snelle levering en enige kaarten

• Marion Hadders
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

Leuke kaartjes en wat een cadeautje om open te maken!!!

• Cathelijne Jordens
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

Mooie kaartjes, mooi verpakt met een persoonlijk kaartje. Cadeautje om uit te pakken.

• Iris
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

Zou pakketje ophalen. Werd thuisbezorgd. Hoe aardig. Voorzien van leuke brief en dito magneet.

• Heidi Arkesteijn
    Geverifieerde klant van liefsoppapier.nl

Netjes verpakt en snel in huis. Kwaliteit is prima en reacties van collega’s op de kaartjes onbetaalbaar!