linnenwereld.nl

linnenwereld.nl

Passie voor linnen

Alles begint met passie, in ons geval een grote liefde voor mooie, duurzame en betaalbare linnenproducten welke het leven aangenamer maken.

Dagelijks genieten van linnen van een (h)eerlijke kwaliteit, wie wil dat nou niet.

Heerlijk uitslapen onder een mooi en comfortabel dekbed, uitgerust en fris weer op door een prettig hoofdkussen, lekker douchen en afdrogen met een lekker grote zachte handdoek, een heerlijk ontbijtje in een comfortabele badjas, zo begint de dag met een glimlach.

Vanuit onze moderne winkel in hartje binnenstad Sneek, en onze 24/7 bereikbare webshop www.linnenwereld.nl staan we voor u klaar met advies en mooie producten.

Bij ons bent u aan het juiste adres op het gebied van bed-, bad- en keukentextiel. Naast bekende merken als Vandyck, Beddinghouse, Essenza, Silvana Support en Walra, bieden wij ook een uitgebreide huiscollectie onder de merknamen Dreamstar en Livello. Deze huiscollectie biedt u super kwaliteit tegen een aantrekkelijke prijs.

Ieder seizoen brengen wij nieuwe dessins en kleuren.

Van harte welkom

• Liesbeth van Horne

Keurig geleverd!!

• Marion Van der Veer
    Geverifieerde klant van linnenwereld.nl

Telefonisch contact was prettig, ik werd goed geholpen. Een goede ervaring!

• Hoe beoordeel je linnenwereld.nl?

• Monica Horstman
    Geverifieerde klant van linnenwereld.nl

snelle levering, netjes verpakt met attente symbolen uitleg voor het beste was en strijk resultaat. helaas was de kleur wel heel anders ,had verwacht taupe/bruinachtige kleur zoals op het plaatje .Maar in het echt is het grijs. dat was wel een beetje een teleurstelling vandaar niet de 5 sterren.

• paula beckers

Goede afwikkeling.

• Ans Burgers
    Geverifieerde klant van linnenwereld.nl

Snelle service! Kwaliteit kan ik nog niet beoordelen.

• Sophia van der Beek
    Geverifieerde klant van linnenwereld.nl

Prima website, besteld, betaald, netjes op de hoogte gehouden via de mail en de volgende dag in huis!

• Jildou Terpstra

• Marcha Behuku
    Geverifieerde klant van linnenwereld.nl

Goede service, snelle levering.

• Anita Tack

Snelle levering!