maanvisshop
Maanvisshop voor al uw aquarium en aquascape benodigdheden snel verzonden, ruim assortiment en goede service!
  • Janet
    Geverifieerde klant van maanvisshop

Erg tevreden snelle levering, goed verpakt & verse plantjes.

Beste Janet,
    Bedankt voor de review. Veel plezier met de aankopen en graag tot ziens in onze webshop.

• Kees Moerland
    Geverifieerde klant van maanvisshop

mooie prijzen en goede en snelle service!

Antwoord van maanvisshop

Beste Kees, bedankt voor de review fijn om te lezen. Veel plezier met de aankopen en graag tot ziens in de winkel of webshop.

• Hoe beoordeel je maanvisshop?

• Steve Evans
    Geverifieerde klant van maanvisshop

Snelle levering, prijs en kwaliteit perfect

Antwoord van maanvisshop

Beste Steve, bedankt voor je review. Veel plezier met je aankopen en tot ziens in de webshop of winkel.

• Lukas Muller

Aardige medewerkers

Antwoord van maanvisshop

Beste Lukas, bedankt voor je review. Veel plezier met je aankopen. Graag tot ziens in onze webshop of in de winkel.

• Stefan
    Review voor maanvisshop

Super service! Niet alleen online, maar ook in de winkel.
    Ook heel erg klantvriendelijk en helpen je graag.

Antwoord van maanvisshop

Beste Stefan, fijn om te lezen. Veel plezier met je eventuele aankopen en met de hobby natuurlijk. Graag tot ziens in de winkel of obline in onze webshop.

• Albert Bouwman
    Geverifieerde klant van maanvisshop

Wordt alles aan gedaan om je bestelling z.s.m te ontvangen. Top service

Antwoord van maanvisshop

Beste Albert, bedankt voor de review. We versturen vrijwel elke bestelling dezelfde dag. Fijn te lezen dat dat gewaardeerd wordt, daar doen we het voor. Veel plezier met uw aankopen.

• Wesley
    Geverifieerde klant van maanvisshop

Snelle levering en nog leuke extra's in de doos! Zou er zeker weer bestellen!

Antwoord van maanvisshop

Beste Wesley, bedankt voor je review. Veel plezier met de aangekochte verlichting. Graag tot ziens in onze webwinkel of winkel.

• Madee Doets

Goede kwaliteit snelle service

Antwoord van maanvisshop

Beste Madee, bedankt voor de review. Veel plezier van de eventuele aankopen en tot ziens in onze winkel of webshop.

• tamara van os
    Geverifieerde klant van maanvisshop

geweldig te woord gestaan en met goed advies.
    en een snelle levering

Antwoord van maanvisshop

Bedankt voor de review. We hopen dat de geleverde artikelen volledig naar wens zijn. Graag totziens in onze winkel of webshop.

• Dennis Van der Geld

Snel, goede kwaliteit

Antwoord van maanvisshop

Bedankt voor de review, tot snel in de winkel of webshop. 👍