megaspullen

Verkoop van elektronica goederen
9,1

• Robert
    Review voor megaspullen

Lader bij megaspullen gekocht en geplaatst. Deze was stuk de app was niet te gebruiken. Dit probleem hebben ze zeer snel opgelost. Monteur heeft apparatuur gewisseld en weer aangesloten. Ze reageerde ook heel snel op mijn mail dat er iets mis was. En hebben daarna meteen de oplossing aangeboden. Mijn complimenten.

• Robert de Kok
    Geverifieerde klant van megaspullen

Prima prijs en lekker snel geregeld.

• Hoe beoordeel je megaspullen?

• M J
    Geverifieerde klant van megaspullen

Snelle levering. Daarna problemen met een lader die storing veroorzaakte op verlichting en apparatuur. Een tweede lader besteld en deze was goed. Kortom lader 1 defect. Volgens deze webwinkel was er niets aan de hand en kon ik mijn kosten voor retourzending niet terugkrijgen, omdat er volgens de webwinkel geen defect was aan lader 1. Is overigens niet aangetoond door de webwinkel. Contact gehad met Webwinkelkeur. Uit coulance wilde de webwinkel de gemaakte retourkosten terugstorten, mits ik geen review zou plaatsen. Naar mijn idee omkoperij. Ik hoop van harte dat als ik nu iets met de 2e lader heb dat er nog garantie en service verleend wordt door deze review. Kortom, bij deze webwinkel staat service laag op de plank.

Antwoord van megaspullen

Beste Mark,

We betreuren het dat je niet tevreden was met onze diensten.
    We willen graag samenwerken om eventuele problemen op te lossen en je de best mogelijke ervaring te bieden. Neem alsjeblieft contact met ons op, zodat we dit kunnen bespreken.

• Joao
    Geverifieerde klant van megaspullen

Ik wil graag melden dat ik uiterst tevreden ben over de uitstekende service van Megaspullen.nl. Vooral de voortreffelijke hulp van Jody bij de aanschaf van de Wallbox Autolader - 3 fase 11KW lader was zeer waardevol.
    Jody heeft me echt buitengewoon goed geholpen met al mijn vragen. Daarnaast was ik aangenaam verrast door de spontane actie van deze leverancier, die mij de APP versie van de lader heeft geleverd wat dus duurder was dan wat ik had besteld.
    Omdat de versie die ik had besteld pas over een maand leverbaar zou zijn. Dit gebaar was echt grandioos, zonder dat ik erom had gevraagd. Wat een topservice!
    Het product werd overigens keurig op tijd binnen een dag geleverd, en alles was goed te volgen met DHL. Ik ben erg blij met Megaspullen.nl en kijk alvast uit naar andere aankopen. Ik wens deze leverancier veel succes. Maar als je zo goed bent, is succes bijna gegarandeerd!

• Damir Humic

Top.

• CCEM Veldhuis
    Geverifieerde klant van megaspullen

Snelle service vergeten huisnummer in te geven in bestelling binnen 1 minuut werd er gebeld voor het nummer perfect

• Nico Masselink holding BV
    Geverifieerde klant van megaspullen

Mooie prijs en goede service

• Ronald van der Kloet
    Geverifieerde klant van megaspullen

Mooie prijs voor de Besen 2.0 wallbox, uitstekend produkt.
    Bestelling namiddag 17.00 supersnel 09.30 volgende ochtend met DHL in huis.
    Grote klasse!

• Frank
    Geverifieerde klant van megaspullen

Goede prijs kwaliteit en super snelle en correcte levering!

• Peter Vogelaar
    Geverifieerde klant van megaspullen

Volgens afspraak keurig alles geleverd.

• Eli Treffers
    Geverifieerde klant van megaspullen

Eerlijk bedrijf had ook eerst zo mijn bedenking ( prijs te mooi om waar te zijn )
    Maar alles is netjes geleverd met goede uitleg gewoon bestellen

• Jolanda Clement
    Geverifieerde klant van megaspullen

Aanrader!! Goede prijs en kwaliteit verhouding. Spullen netjes en op tijd geleverd. Meteen feedback bij vragen en of problemen.

• Bonnie
    Geverifieerde klant van megaspullen

Snelle levering en een hele goede klantenservice. We ontvingen helaas een opgemaakt leeg pakket, maar dat hebben ze snel keurig opgelost.

• Hans R
    Geverifieerde klant van megaspullen

Beste prijs en snelle verzending!

• André Spies

Snelle levering, prima !

• Ferdie Polman
    Geverifieerde klant van megaspullen

Bestellen was eenvoudig en het contact met de helpdesk is perfect

• Piet van den Bergh
    Geverifieerde klant van megaspullen

Goed verpakt snel geleverd, mooi apparaat.

• Wim Schaap
    Geverifieerde klant van megaspullen

Ik moet alles nog aansluiten maar de levering was zeer snel.

• PM
    Geverifieerde klant van megaspullen

Goede uitleg bij aankoop en medewerker denk met je mee met de vele verschillenlaadstation en hun service voorwaarden Tevens was deze Besen 3fase met 6 m kabel zeer goed geprijst.Vandaag aangesloten en met boekje in engels was het goed te volgen
    Tot nu toe zeer tevreden

• Harry Martens
    Geverifieerde klant van megaspullen

Wall box op do besteld en op vr op tijd geleverd en werkt prima!!!