meubelspecialist.shop

meubelspecialist.shop

Meubels houd je makkelijk in topconditie met de juiste producten. Wij helpen je met reinigen, onderhouden en beschermen.

Vragen? Neem gerust contact met ons op!
9,2
Filter 13 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 7 met beschrijving

• Anja Gielen
    Geverifieerde klant van meubelspecialist.shop

Sorry maar er is geen effect kleurd niks helemaal niks,of het nu kleurloos is of kleur geen verschil.

• Dorienne Van der Veer
    Geverifieerde klant van meubelspecialist.shop

Ik ben snel, vooral professioneel met een goed advies behandeld. De kleur van het poetsmiddel - Hermes rood - was precies de kleur die ik moest hebben voor de bewerking van mijn leren bankstel. Dat bankstel staat er nu weer helemaal als nieuw te wezen in mijn huiskamer!!! Het emailtje dat ik stuurde werd ook direct beantwoord! En ja, het snoepje aan het doosje was toegevoegd - niet te geloven - maar dat was precies wat ik het liefste lust. Dus helemaal top!!!!

Antwoord van meubelspecialist.shop

Beste Dorienne, wat fijn dat het alles weer staat te glimmen in jouw woonkamer! Hartelijk dank voor deze mooie review! Gr de schoenspecialist!

• Hoe beoordeel je meubelspecialist.shop?

• Marian Bles

Goede prijs en service

Dank je wel

• Ankie Groen
    Geverifieerde klant van meubelspecialist.shop

Prachtig goedje om keer weer mooi te krijgen

• Bernadette Letteboer
    Geverifieerde klant van meubelspecialist.shop

Op tijd maar voldeed niet aan verwachting.
    Nubuck schoenen geverft van blauw naar zwart, is niet gelukt, zijn nog blauw!

Antwoord van meubelspecialist.shop

We hebben al even gemaild... spijtig te horen dat de indringverf niet naar wens was. We weten nog niet wat er fout is gegaan of wat de oplossing zou kunnen zijn. Maar we helpen graag. Uiteraard betreuren we het dat hierdoor ook ons assortiment, service en bestelproces negatief scoren...

Neem gerust contact op zodat we je kunnen helpen!

• Catelijn de Reuver
    Geverifieerde klant van meubelspecialist.shop

Zeer snelle levering en erg aardige reactie op mijn mail.

• Marcel Jorissen
    Geverifieerde klant van meubelspecialist.shop

heb tot nu toe nog niets ontvangen