mijncadeautje
De webwinkel voor leuke en originele bedrukte keuken- en barbecueschorten en T-shirts. Ruim 2.500 designs zijn beschikbaar. De producten zijn niet geprefabriceerd en worden exclusief vervaardigd, vaak met een voornaam naar keuze. Levering binnen 1 werkdag.
9,1
Filter 292 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 202 met beschrijving

• Kools
    Geverifieerde klant van mijncadeautje

Top service. Je kan bij ze terecht met vragen of dingen.

• Soldeerboutridder
    Geverifieerde klant van mijncadeautje

4x schort “the Legend” besteld met als naam “25 jaar”. Goed meegedacht om op tijd te ontvangen😉

• Hoe beoordeel je mijncadeautje?

• Cor
    Geverifieerde klant van mijncadeautje

Snelle levering, hoge kwaliteit stof met mooie opdruk en top service.

• C
    Geverifieerde klant van mijncadeautje

Snelle levering en ziet er goed uit!

• Huub Ruijters
    Geverifieerde klant van mijncadeautje

Snelle service en exact hetgeen ik verwacht had

• Harriette van D.
    Geverifieerde klant van mijncadeautje

Duidelijke website. Goed de waarschuwing dat in November en December door meerdere bestellingen er vertraging in de levering kan zijn. Mijn bestelling is vlot (maar netjes) afgehandeld. De jarige heeft het t-shirt op zijn verjaardag met trots gedragen. Ik geef graag jullie sitenaam door aan anderen, n.a.v. wat ik hierboven geschreven heb. Bedankt voor de goede en snelle service. Met vriendelijke groet en een prettige dag toegewenst. Afz. Harriette van D.

• Lenny
    Geverifieerde klant van mijncadeautje

Snelle reactie op gestelde vraag en snelle en correcte levering en de kookschorten zagen er super uit!

• J.P. Brandwijk
    Geverifieerde klant van mijncadeautje

Het schort ziet er erg leuk uit.

• Kirsten

Goede kwaliteit!

• Mariska
    Geverifieerde klant van mijncadeautje

Hele goede service, snelle levering en mooi product voor een goede prijs.

• Patricia Zeeuw

• Els Van Deuren

Snel geleverd,mooie producten...

• Suzan van Bergen
    Geverifieerde klant van mijncadeautje

Absoluut super persoonlijke service.
    Je voelt de passie en inzet !
    Heeeerlijk!!!

• Bärbel Soetens
    Geverifieerde klant van mijncadeautje

Snelle service en goede kwaliteit

• Jacqueline
    Geverifieerde klant van mijncadeautje

Goed product en perfecte service!

• Mister X

HELE TRAGE LEVERING

Antwoord van mijncadeautje

Beste Cor, bedankt voor je beoordeling en we zijn blij dat je ons waardeert met 5 sterren. Helaas heeft PostNL er 3 dagen extra over gedaan om de envelop te bezorgen. Helaas is dat door ons niet te beïnvloeden zo vlak voor de kerst. We hopen je toch snel weer terug te zien op onze website.

• Ron Oort
    Geverifieerde klant van mijncadeautje

Levering volgende dag met briefpost zit ik nog steeds op te wachten, dus geen idee over de gekochte en betaalde levering. Post NL leverde niets.

Antwoord van mijncadeautje

Beste Ron, want jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Uiteraard duurt de levering in deze drukke periode voor de kerst altijd iets langer. We hebben navraag gedaan bij PostNL en horen nu dat de zending op zaterdag 17 december is afgeleverd. De levering aan PostNL door ons was de woensdag daarvoor. (14 december). Helaas kon het niet sneller. Graag toch tot een volgende keer. Wij blijven ons best voor je doen.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van mijncadeautje

Snelle service en leuke producten.

• sandy van dooren

Snelle levering top

Beste Sandy,
    Enorm bedankt voor jouw mooie beoordeling. Uiteraard zijn we blij dat je tevreden bent met het ontvangen artikel en onze service. We blijven ons best voor je doen. Graag tot een volgende keer.