mijntaarttopper

mijntaarttopper

De website voor al je taarttoppers en cupcake toppers!

Iedereen op je feestje verrassen? Niet alleen de jarige, maar ook je gasten? Dat kan met een taarttopper! Geef bijvoorbeeld de verjaardagstaart net dat beetje extra door hem te personaliseren met een naam en leeftijd taarttopper. De foto's zullen het goed doen op social media en vereeuwig het moment door de foto een mooi plaatsje te geven in je fotoboek.

Lidmaatschap per 02-05-2024 stopgezet

9,7
Filter 31 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 30 met beschrijving

• Shirley Mulders
    Geverifieerde klant van mijntaarttopper

Producten snel ontvangen en super blij mee! Zeker een aanrader.

Antwoord van mijntaarttopper

Echt heel fijn dat je er blij mee bent! Bedankt voor deze mooie woorden.

• Henriette Quaedvlieg
    Geverifieerde klant van mijntaarttopper

Niet ontvangen tot op heden, gisteren nodig gehad 😢😢

Hallo Henriette,

Jeetje, ontzettend vervelend dat de taarttopper niet op tijd is bezorgd. Ik had je zeker een topper op de taart gegund.

Ik schrik wel van deze review. Daarom natuurlijk meteen gekeken wanneer de bestelling is geplaatst en wat er mis is gegaan. Tot mijn verbazing zie ik dat ik de taarttopper twee dagen nadat je deze hebt besteld is verzonden. Veel eerder dan vermeld staat op de site (dat is 7 werkdagen).
    Ik snap je frustratie, maar ik had de topper uiterlijk morgen moeten verzenden. Veel later dan de verjaardag blijkt.

Helaas heb je ook geen berichtje bij je bestelling geplaatst dat deze taarttopper haast had. Dan had ik er zeker rekening mee kunnen houden.

Met vriendelijke groeten,
    Karin

• Miranda
    Geverifieerde klant van mijntaarttopper

Fijne communicatie, het product lag snel klaar en ziet er super uit!

Hoi Miranda,
    Bedankt voor je berichtje. Wordt zeker gewaardeerd! Veel plezier ervan:).

• Ilse Wilting

Echt een topper ! En super snelle
    Levering!

• Grietje Boers

Super mooi….

Antwoord van mijntaarttopper

Bedankt voor je berichtje. Ik ben blij te lezen dat je ze mooi vindt! Veel plezier van de toppers.

• RS
    Geverifieerde klant van mijntaarttopper

Snelle levering, leuk ingepakt pakketje! Feestje om het open te maken

Antwoord van mijntaarttopper

Fijn om te lezen. Bedankt voor je review en veel plezier met de topper!

• Roberto
    Geverifieerde klant van mijntaarttopper

Het resultaat van de bestelde toppers was heel mooi. Zeer tevreden. En heel erg netjes verpakt.

Antwoord van mijntaarttopper

Blij te lezen dat de taarttoppers goed in ontvangst zijn genomen. Alvast veel plezier met het gebruiken hiervan. En bedankt het schrijven van deze review!

• Jessica Verboom
    Geverifieerde klant van mijntaarttopper

Karin maakte niet alleen een toptopper voor ons, maar kwam ook nog eens op het idee! Ik heb thuis een heel blij meisje en straks ook een blij jongetje met zijn dino taarttopper!

Antwoord van mijntaarttopper

Wat fijn om te lezen dat de kinderen er blij mee zijn! Ik ben echt heel benieuwd naar het eindresultaat.
    En heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen voor het schrijven van een review.

• Sanne
    Geverifieerde klant van mijntaarttopper

Top service en resultaat!

Fijn te lezen, bedankt!

• Cemile Baksi
    Geverifieerde klant van mijntaarttopper

Super service. Heel mooi product. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle verzending en ook heel mooi geleverd. Je ziet dat er echt aandacht aan is besteed met bijv een handgeschreven kaartje erbij! Top!

Hallo Cemile,

Echt heel leuk om je review te lezen! Dankjewel hiervoor. Graag gedaan natuurlijk en veel plezier met de taarttopper.

Groetjes,
    Karin

• Kim
    Review voor mijntaarttopper

Al lange tijd groot fan van Mijn Taarttopper! Altijd fijn contact, snelle reactie én levering! De toppers worden netjes verpakt en ik ontvang ze altijd in goede staat. Heel blij met deze topper(s)!

Antwoord van mijntaarttopper

Kim, wat lief! Dankjewel! Andersom is het ook altijd een feestje om voor jou aan de slag te gaan. Je weet precies wat je wilt, dat zie je ook terug in je taarten. Altijd prachtig!

• Zwena Poulina
    Geverifieerde klant van mijntaarttopper

Dit keer had ik een topper nodig die niet op de website stond. Karin maakt zulke mooie ontwerpen. Daarnaast is ze super snel, mijn pakketje was ruim op tijd binnen.

Hallo Zwena,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen voor het schrijven van een review! Heel erg graag gedaan en het is een mooi ontwerp geworden! Leuke ideeën had je.

• Anja Feenstra
    Geverifieerde klant van mijntaarttopper

De taart topper ziet er uit als op het plaatje maar had niet verwacht dat het van karton zou zijn voor bijna 5 euro

Hallo Anja,

Wat vervelend dat je niet gelezen hebt dat de taarttoppers van karton zijn gemaakt. Het staat wel in de omschrijving van ieder product en bij de specificaties (ook bij de taarttopper die jij hebt besteld).

• Kym van der Veeke

Top!

Dankje, Kym!

• Carmencita
    Review voor mijntaarttopper

Een tijdje geleden vroeg ik of er nog sluitstickers bij zouden komen. Ik miste namelijk die met de tekst Hoera! Toen ik dit aangaf is ze meteen gaan zoeken en plaatste ze de stickers zelfs in haar vakantie in de webshop. Geweldige service dus en prachtige stickers voor een mooie prijs. Dankjewel nogmaals!!!

Antwoord van mijntaarttopper

Echt heel fijn te lezen dat je bij bent met de stickers, ze zijn zeker leuk! En graag gedaan natuurlijk.

• Danique Potemans
    Geverifieerde klant van mijntaarttopper

Snelle levering en mooie spullen. Fantastisch ..!

Antwoord van mijntaarttopper

Fijn te lezen dat je tevreden bent! Dankjewel voor deze reactie.

• Miranda De Vries
    Geverifieerde klant van mijntaarttopper

Super mooie topper voor een klein prijsje!

Antwoord van mijntaarttopper

Bedankt voor deze mooie reactie Miranda. Veel plezier met de taarttopper!

• Alice Bos
    Geverifieerde klant van mijntaarttopper

Super snelle levering. Ziet er heel mooi uit!

Antwoord van mijntaarttopper

Fijn te lezen Alice! Bedankt voor deze review.

• Jorike Exterkate
    Geverifieerde klant van mijntaarttopper

Super! Snelle levering en mijn vraag werd sbel beantwoord met een super goeie oplossing!!

Antwoord van mijntaarttopper

Top, de kleur was dus goed? Bedankt voor je berichtje en veel plezier met je bestelling!

• Ellen Bos
    Geverifieerde klant van mijntaarttopper

Goede service, snelle verzending en keurig verpakt. Taart toppers zijn echt prachtig 😍

Antwoord van mijntaarttopper

Wat fijn om te lezen, bedankt! En veel plezier met de toppers!