mmm...Umbria

mmm...Umbria

mmm...Umbria wijnen en speciaalbieren brengt la bella Umbria bij u thuis!

Over mmm...Umbria
Gedeelde passies kunnen leiden tot speciale ontmoetingen! En zo kon het gebeuren dat de passie voor Umbria (de mensen, de cultuur, de natuur, de keuken en met name de wijnen en bieren) er voor heeft gezorgd dat twee Nederlanders elkaar ontmoetten in het kleine dorpje Ripalvella. De vriendschap was er meteen en werd al vele malen bezegeld onder het genot van een goed glas Umbrische wijn. En tijdens een van de geweldige cena's met onze families bij Umbrische vrienden kwamen we op het idee van mmm...Umbria.
Want we willen dat ook u thuis zoveel mogelijk kunt genieten van Umbria, het groene hart van Italië. Met een glas heerlijke wijn of een lekker glas speciaalbier, met passie gemaakt door onze Umbrische producenten. Al deze wijnboeren zijn familiebedrijven, elk met hun eigen verhaal en hun eigen kwaliteitswijnen/kwaliteitsbieren. De basis voor de wijnbouw in Umbria is al lang geleden gelegd door de Etrusken en de Romeinen. Nu worden er wijnen gemaakt die net zo prachtig zijn als de natuur en de landschappen van Umbria.
De zekerheden van https://www.mmmumbria.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020