Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2024 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
moestuinplant.nl heeft 118 5 ster reviews 118
moestuinplant.nl heeft 26 4 ster reviews 26
moestuinplant.nl heeft 18 3 ster reviews 18
moestuinplant.nl heeft 12 2 ster reviews 12
moestuinplant.nl heeft 26 1 ster reviews 26

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Delplumo

    Nooit meer !!! Rode peperplantjes besteld. Werd goed afgeleverd en zag er op eerste zicht prima uit. Aangeplant en redelijk snel daarna de helft afgestorven. Kan gebeuren al stonden ze in een kasje, maar ok Uiteindelijk groeide de rest en toen kwamen de vruchten eraan… bleken groene paprika’s te zijn ipv rode pepers. Enkele malen getracht contact te krijgen met de firma via telefoon en e-mail Nooit een reactie gekregen. Malafide partij, ik bestel er niet meer en raad aan anderen dat ook niet te doen.

  2. Paul

    In mijn partij winterrogge zaad zitten beestjes. Na herhaaldelijk mailen en bellen na een week nog steeds niets van gehoord!! Ik raad iedereen af bij deze partij te bestellen!!

  3. Hoe zou je moestuinplant.nl beoordelen?

  4. Marianne Gouka

    Ik heb een mail gestuurd omdat het zaad dat ik bestelde aan de datum was exp.01-07-2024 Ontvangen op 3 juli 2024- 5 van de 7 zakjes Had gehoopt om een reactie hierover .

  5. Vera De Valck

    Schandalig, tomatenplanten in een veel te grote doos verpakt zodat de ranken afgebroken zijn. Plaats in mijn geldbeugel en niets in mijn moestuin. Dit nooit meer. Ook geen reactie op mijn mail met foto's.

  6. Marianne Van Efferen

    Contact met de firma is moeilijk Telefoon wordt niet beantwoord. Mail niet beantwoord. De levering duurde 8 dagen De planten waren erg mooi verpakt maar hebben waarschijnlijk te lang in de doos gezeten. Alleen een komkommerplant en twee tomatenplanten waren nog in orde. De rest was niet meer te redden. En dan geen contact mogelijk Waardeloos!!!!!!!!!!!

  7. zieltogende plantjes

    Veertien van de achttien planten zijn al dood. dat verwijt ik de verkopende partij niet, maar zonde van de tijd en moeite die ik eraan besteed heb. Dit maakt de prijs per stuk van de wel groeiende plantjes wel heel hoog.