momshop

momshop

Welkom bij Momshop, de winkel voor moeder en kind. Momshop is een speciaal ontworpen concept voor mensen die een origineel cadeau zoeken. Of het nu gaat om een kraamcadeau, een verjaardagscadeau of gewoon iets leuks voor je kleine, dan ben je hier op het goede adres. Bij momshop wordt het persoonlijk en op maat voor je gemaakt! Niets is te gek. Bij momshop kun je terecht voor bedrukte kleding, slabbers, rompers en leuke (muur)stickers. Dit alles kan voorzien worden met een eigen opdruk. Denk hierbij aan figuren en/of teksten.
9,1
Filter 245 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 244 met beschrijving

• Jeroen
    Geverifieerde klant van momshop

Enorm vriendelijk service (telefonisch) en in goed overleg de juiste keuze kunnen maken uit shirtjes op voorraad om zo snel mogelijk de t-shirts voor onze 'ik wordt een broer' reveal te kunnen doen! Daarnaast ook erg snel gemaakt en verzonden ondanks alle vaderdag orders die ook nog de deur uit moesten!

Antwoord van momshop

Dankjewel voor jullie mooie recensie!
    Ik wens jullie een hele goede zwangerschap toe!
    Liefs Momshop

• Ashlwy
    Geverifieerde klant van momshop

• Hoe beoordeel je momshop?

• Selina
    Geverifieerde klant van momshop

Moest zeer lang wachten op mijn bestelling. Pas nadat ik had bericht leek er pas actie ondernomen te worden en had ik het wel binnen een dag binnen
    Product zelf is erg mooi

• Erica
    Geverifieerde klant van momshop

Snelle levering, prima service en goede kwaliteit!

Antwoord van momshop

Dankjewel voor jullie mooie recensie!

Liefs Momshop

• Anda

Really nice item.

• Sevgi
    Geverifieerde klant van momshop

Heb mijn bestelling nog niet eens binnen. Verschrikkelijke verzendtijd en respectloos als ik een email stuur en niks geen terugkoppeling krijg.

Goedemorgen,
    Ik heb gezien dat u op vrijdag een mailtje heeft gestuurd.
    Daar is maandag direct op gereageerd. Op zaterdag werk ik niet.
    Uw bestelling is verzonden binnen mijn levertijd. PostNL is wat laat met het leveren naar jullie toe. Daar heb ik geen invloed op.

Zoals in mijn voorwaarden staat aangegeven, heb ik mij overal aan gehouden
    - De bestelling is verzonden binnen 1-3 werkdagen
    - Ik heb gereageerd op uw mail

Ik begrijp dat het vervelend is dat de bestelling later is aangekomen dat u had verwacht. U kunt dan beter boos worden op PostNL, dan op mij.

Ik wens jullie in ieder geval nog een goede zwangerschap toe.

Met vriendelijke groeten,
    Momshop

• Dorien Zanderink
    Geverifieerde klant van momshop

Mooie slabber met leuke tekst. Nu maar hopen dat haar vader het ook kan waarderen!

Antwoord van momshop

Nu ben ik wel heel nieuwsgierig hoe papa hier op heeft gereageerd, haha.

• Diana
    Geverifieerde klant van momshop

Shirtje voor mijn dochter besteld om een zwangerschap mee aan te kondigen. Super leuk dat je zelf de kleur van je t shirt en tekst kunt kiezen, zelfs met glitters. Mooie kwaliteit! Erg blij mee

• Robert
    Geverifieerde klant van momshop

Naar een week wachten was het nog de verkeerde ook inplaats van dat ik hem binnen kon plakken moest ie aan de buitenzijde

Goedemorgen,

Vervelend dat het pakketje later is aangekomen dan besteld is.

Ik heb jullie de sticker op tijd verzonden, binnen 1-3 werkdagen. Echter heeft PostNL er waarschijnlijk wat langer over gedaan, heel erg vervelend voor jullie, maar hier heb ik geen invloed op.

De stickers zijn inderdaad bedoeld om aan de buitenkant van het raam te plakken, zodat iedereen weet dat jullie kindje geboren is.

Had je liever de sticker aan de binnenkant willen plakken, had je dit het beste even kunnen aangeven, dan zou de sticker gespiegeld geleverd worden.

Ik wens jullie heel veel geluk met de kleine toe.

Met vriendelijke groeten,
    Momshop

• Suus
    Geverifieerde klant van momshop

Betaalbare prijzen en super snelle levering!