monfoot
Bekijk alle reviews en keurmerken van monfoot en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
8,7
Filter 46 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 45 met beschrijving

• Mia Jacobs
    Geverifieerde klant van monfoot

Ik heb super fijne sneakersokken besteld die echt blijven zitten!!!

• Dylan Dijkstra
    Geverifieerde klant van monfoot

Gebeld met de klantenservice en gevraagd naar de maatvoering. Goed geholpen en goede service! Sokken zitten perfect.

Antwoord van monfoot

Beste Dylan,

Wat fijn dat we je goed hebben kunnen helpen. Veel plezier met je aankoop!

• Hoe beoordeel je monfoot?

• Soof
    Geverifieerde klant van monfoot

Ik twijfelde tussen twee maten en na contact gehad te hebben met de klantenservice de juiste maat gekozen. Mijn vraag werd snel en kundig opgepakt door medewerker Sophie. Waren er maar meer zoals zij :)

• JP
    Geverifieerde klant van monfoot

De sokken van monfoot zitten zeer comfortabel en voelen zeer zacht aan. De maat komt goed overeen met mijn schoenmaat. Ik kende het merk nog niet, maar ben blij verrast. De sokken werden supersnel geleverd.

• Bart vH
    Geverifieerde klant van monfoot

Snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit.

• Tim
    Review voor monfoot

Sokken van erg slechte kwaliteit, ze blijven namelijk niet zitten. Helaas geen enkele reactie van de klantenservice ontvangen.

• T Weijmans

Probleem met
    Levering bleek te liggen bij het transportbedrijf achteraf. Eerdere bestellingen prima verlopen, prijs kwaliteit verhouding prima

• Rolf De Kok

Verkeerde goederen ontvangen
    Kan niemand bereiken via telefoonnummer 0297-745842
    E-mail adres info@monfoot.nl geeft foutmelding

• Julia Heerenveen
    Geverifieerde klant van monfoot

Normaal koop ik alleen van een duur merk. Blij verrast dat

• Lisanne Seinhorst-Hermsen
    Review voor monfoot

Zeer slechte klantenservice. Ik had witte enkelsokken besteld, maar kreeg helaas zwarte geleverd.. Na meerdere malen een mail te hebben gestuurd naar de klantenservice (er is geen telefoonnummer) , heb ik na bijna 2 weken nog steeds geen reactie mogen ontvangen. Ik raad iedereen af om hier een bestelling te plaatsen! Zeer onbetrouwbaar!

• Tim Dautzenberg
    Geverifieerde klant van monfoot

Product wat binnen een nette termijn geleverd. De onzichtbare sneakersokken functioneren echter niet. Email over gestuurd en na 8 dagen nog steeds geen reactie

• Serginio Winter
    Geverifieerde klant van monfoot

zijn super goed en zit goed

• Rudolf Engelsman
    Review voor monfoot

Sokken snel verstuurd gekregen, helaas had ik de verkeerde maat besteld dus de sokken retour gestuurd. Probeer nu al 4 weken contact te krijgen (via antwoordformulier en naar de info@), maar tot op heden geen respons. Ook geen bevestiging dat mijn vraag/retour is aangekomen.

• JWM van Eerd

prima

• Marga Van bergen
    Geverifieerde klant van monfoot

Het artikel voldoet helemaal aan mijn verwachtingen! Snelle service!!!

• Sonja D.
    Geverifieerde klant van monfoot

Goede kwaliteit en snelle levering

• Karin
    Geverifieerde klant van monfoot

Snelle levering. Product van goede kwaliteit

• Anneke
    Geverifieerde klant van monfoot

Een telefoonnummer beschikbaar stellen. Want op email reageren vind3n ze moeilijk. Ik had al een betwisting bij mijn creditcard in werking gezet. Vertrouwde het niet. Toch opgelost en mooie sokken ontvangen.

• Nisrien
    Geverifieerde klant van monfoot

Emails net zo snel als bestellingen beantwoorden

• Marij
    Geverifieerde klant van monfoot

Goede service, ondanks de feestdagen een snelle levering. Goede kwaliteit /prijs verhouding