montuurtjevoorjou

montuurtjevoorjou

Bij montuurtjevoorjou vind je de nieuwste en mooiste zonnebrillen van dit moment. Ons team bestaat uit ervaren en gemotiveerde zonnebrillen liefhebbers en samen streven wij ernaar om jou een uitgebreide collectie aan te bieden. Bij ons vind je altijd een zonnebril dat bij je past!

Bestel je op een werkdag voor 17:00 uur? Dan heb jij jouw zonnebril de volgende dag al in huis!
8,0

• Brent
    Review voor montuurtjevoorjou

Snelle levering! Bij levering ontdekt dat de verpakking en de inhoud beschadigd was en na het bezorgen van de foto’s hebben ze meteen 2 nieuwe exemplaren opgestuurd. Ik ben klaar voor de zomer ☀️

Antwoord van montuurtjevoorjou

Wat vervelend om te horen dat de verpakking en de inhoud van je bestelling beschadigd waren bij levering, goed om te lezen dat we efficiënt hebben gereageerd op jouw situatie door meteen twee nieuwe exemplaren op te sturen na het ontvangen van de foto's. Alvast een fijne zomer gewenst! En oh ja, bedankt voor je review.

• Mick Zahradnik

geweldige service

• Hoe beoordeel je montuurtjevoorjou?

• René Noyo
    Geverifieerde klant van montuurtjevoorjou

Prima brillen voor een zachte prijs. Snelle levering en uitstekende service!

Antwoord van montuurtjevoorjou

Goed om te horen dat je blij bent met je montuurtje René. We gaan de zon voor je bestellen!

• Kashini Kandee

• Ivo

Slechte kwaliteit

Antwoord van montuurtjevoorjou

Dank voor je review Ivo. Het spijt ons te horen dat je zonnebril niet aan je verwachting heeft voldaan. Inmiddels hebben we je het geld terugbetaald. Wellicht tot een volgende keer.

• Krystle Bartholet
    Geverifieerde klant van montuurtjevoorjou

Snelle levering en mooie brillen

• Daan Groothuis
    Geverifieerde klant van montuurtjevoorjou

Mooie zonnebril, snelle levering en top kwaliteit!

Antwoord van montuurtjevoorjou

Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met je ervaring bij Montuurtjevoorjou.nl! Het doet ons echt plezier om te weten dat je blij bent met je mooie zonnebril, de snelle levering en de topkwaliteit.

• Willemien
    Geverifieerde klant van montuurtjevoorjou

Mooie bril voor een goede prijs en snel in huis, als extra een brillenhoesje. Aanrader.

• Melanie
    Geverifieerde klant van montuurtjevoorjou

Ruime keuze en betaalbare prijzen. Heb er gelijk 2 besteld. Ben er erg blij nee !

• Nick Verschut
    Geverifieerde klant van montuurtjevoorjou

Top bril en top service!

• Sarina
    Geverifieerde klant van montuurtjevoorjou

Mooie prijzen en hele snelle en fijne service 😊

Antwoord van montuurtjevoorjou

Super bedankt voor je goede review! We zien je graag nog een keer terug

• Rens Holscher

Top service.

• Gunter Verstraete
    Geverifieerde klant van montuurtjevoorjou

Uitstekende zonnebrillen, mooie modellen en snelle levering. Gewoon top!

• Bart Smits

Ik kan niet annuleren

Hallo Bart,

Dank voor je review. Graag komen we even in contact om te kijken naar een oplossing. We begrijpen dat je de bestelling wil annuleren. Helaas is dit zoveel dagen na het plaatsen niet meer mogelijk. Wil je de bril retourneren?

We horen graag even.

Groet,
    Jasper

• Manon
    Geverifieerde klant van montuurtjevoorjou

Superblij met mijn brillen. Zowel zonnebril als beeldschermbril (voor de 3e keer) aangeschaft. Hele fijne prijsjes om nog eens een nieuw montuur te kunnen proberen. Tot nu toe altijd 100% tevreden!

Hey Manon,

Super bedankt voor je eerlijke en goede review. Inmiddels zijn we alweer druk bezig met onze nieuwe collectie. We zien je graag weer een keer terug in onze webshop.

• Marco Wind
    Geverifieerde klant van montuurtjevoorjou

2e bestelling gedaan bij ze omdat ik een nieuwe zonnebril wou. Kreeg een handgeschreven kaartje erbij dat ze dankbaar waren dat ik opnieuw bij ze had besteld en daarbij gratis een extra zonnebril gekregen. Super fijn en hadden ze zeker niet hoeven doen, maar fijn om er nu 2 te hebben

Antwoord van montuurtjevoorjou

Super bedankt voor je 2e bestelling en uiteraard je goede review Marco!

• Hannes Mestdagh

Commerciële ingesteldheid

• Sander Peek
    Geverifieerde klant van montuurtjevoorjou

Goeie sevice brillen netjes betijds en heelhuids aangeleverd

Antwoord van montuurtjevoorjou

Dank voor je goede review Sander!

• Bram Oude Lashof
    Geverifieerde klant van montuurtjevoorjou

Goede service en snelle levering

• Timo Kurvers
    Geverifieerde klant van montuurtjevoorjou

Een van de twee brillen is kapot geleverd. Nergens kan ik een retouradres vinden

Hallo Timo,

Dank voor je review. Dit klinkt niet goed. Zou je ons twee foto's kunnen sturen waarop de schade te zien is (info@montuurtjevoorjou.nl) We sturen je dan zo snel mogelijk een nieuwe zonnebril toe!

Groet,

Jasper