montuurtjevoorjou

montuurtjevoorjou

Bij montuurtjevoorjou vind je de nieuwste en mooiste zonnebrillen van dit moment. Ons team bestaat uit ervaren en gemotiveerde zonnebrillen liefhebbers en samen streven wij ernaar om jou een uitgebreide collectie aan te bieden. Bij ons vind je altijd een zonnebril dat bij je past!

Bestel je op een werkdag voor 17:00 uur? Dan heb jij jouw zonnebril de volgende dag al in huis!
7,8

• Maarten van der Meer

Snelle bezorging, tevreden!

• Lisa
    Review voor montuurtjevoorjou

Tijdens het bevrijdingsfestival in Zwolle (waar het erg druk was) een vlotte service. Top brilletje voor op een festival :-)

• Hoe beoordeel je montuurtjevoorjou?

• Sander Verhelst

Snelle service

• Shemar Silvania

Prima geleverd

• Jessica
    Geverifieerde klant van montuurtjevoorjou

Bestelling was snel en goed maar de kwaliteit van de bril is helaas niet zo goed. Ik heb eerder goedkope brillen gekocht met blauwlicht glazen en die waren van betere kwaliteit. De reflectie van het glas is enorm en er zitten behoorlijk wat vlekken en onzuiverheden in de glazen. Wel heel mooi montuur.

Antwoord van montuurtjevoorjou

Hallo Jessica,

Dan voor je eerlijke review. We gaan bij de volgende levering van blauw licht filter dit zeker verbeteren!

• Alex Korblet
    Geverifieerde klant van montuurtjevoorjou

precies wat ik had verwacht

• Jeroen Polling
    Geverifieerde klant van montuurtjevoorjou

Voor 17:00 uur besteld niet nagekomen. Pakket was de dag er na namelijk nog niet verstuurd. Product is verder prima in orde en ben tevreden over de zonnebril!

• Job van Eeten
    Geverifieerde klant van montuurtjevoorjou

Prima, niet heel veel keus maar wat ze doen is goed

• tom Stratingh

Goed πŸ‘