naqqat
Naqqat is een Nederlands dames schoenmerk die gespecialiseerd is in het ontwikkelen van schoenen met een ultiem loopcomfort in combinatie met hoogwaardige materialen.

Lidmaatschap per 20-03-2023 stopgezet

8,1
Filter 123 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 85 met beschrijving

• Jarno Nooij
    Geverifieerde klant van naqqat

Nog nooit zulke nare klantenservice meegemaakt, bij een retour reageren ze expres niet op mail, maken ze nare beweringen en proberen ze je echt te ontmoedigen dat je retour behandeld wordt. Het heeft me +\- 30 mails, contactformulieren en 9 maanden!!!’ gekost om het voor elkaar te krijgen. Maar ze negeerden mij compleet, pas toen Webwinkelkeur hun hier op attendeerde konden ze ineens wel reageren. Hier is maar 1 woord voor, schandalig.

Antwoord van naqqat

Twee reviews voor 1 bestelling. Graag verwijderen.

• Sander Berkhof
    Geverifieerde klant van naqqat

Bestellen ging gemakkelijk.. netjes mailtjes regelmatig ontvangen over de status van mijn bestelling. Schoenen uiteindelijk ontvangen, top kwaliteit + goede klantenservice, bedankt!

• Maartje Wesel
    Geverifieerde klant van naqqat

snel thuis en loopt fijn

• Denisé
    Geverifieerde klant van naqqat

Volgende dag netjes thuis en lopen goed 👍🏻

• Anita Alders
    Geverifieerde klant van naqqat

Supersnel geleverd. Leuke schoenen; precies zoals het stond beschreven. Niet duur.

• Pascale Becht
    Geverifieerde klant van naqqat

De schoenen zijn precies zoals beschreven en zitten heerlijk

• Narah Ghazal
    Geverifieerde klant van naqqat

Volgende dag netjes geleverd en de schoentjes zien er prachtig uit. De veters zijn wel wat lang maar simpel opgelost met veters die ik nog had liggen!

• Anna
    Geverifieerde klant van naqqat

Maat 38 was helaas te klein, snel omgeruild voor 39 en nu zitten ze perfect. Topper

• Ellen van Almelo
    Geverifieerde klant van naqqat

Er reageert niemand op een mailverzoek voor het verzenden van een retourformulier. Mail meermaals verzonden. Ook geprobeerd via messenger contact te krijgen....😒😬

• Andrea Meijer
    Geverifieerde klant van naqqat

Wil mijn product terug sturen, maar ze nemen geen contact op. Zijn niet meer gevestigd op het adres en geen telefoonnummer. Mail, insta, FB geen reactie.

• Marion Menke
    Geverifieerde klant van naqqat

Er wordt niet gereageerd op aanvraag retourformulier

• Marij van Buren
    Geverifieerde klant van naqqat

Verkeerde maat gestuurd. Niet reageren op mails en het pakket retour gestuurd en daar ook geen antwoord op en geen geld terug gestort. Zeer slecht bedrijf koop er nooit meer iets. Heb het ook op Facebook gezet daar ik geen antwoord van jullie krijg.

• Yvonne
    Review voor naqqat

Super snel in huis! Leuke schoen, wel een beetje glad!
    Mooie verpakking 😊

• Anja Fritsch Brautmoden Estate
    Geverifieerde klant van naqqat

They look and feel perfect, also good quality leather

• Suzanna Floor
    Geverifieerde klant van naqqat

De verzending gaat heel snel, maar contact over retourneren verloopt erg stroef, lastig te bereiken.

• Olga Meijer
    Geverifieerde klant van naqqat

Ze zitten als gegoten en wat een prachtige doos

• Jacquelien Lodewijkproper
    Geverifieerde klant van naqqat

Duurt erg lang voor je antwoord krijgt.
    Ik kreeg helemaal verkeerde schoenen in verkeerde maat. Na 3 dagen pas reactie
    Geef aan dat ik Verwacht dat zij verzendkosten betalen, nog geen reactie.
    Eens maar niet weer!!

• Anja Wardenburg
    Geverifieerde klant van naqqat

Fijne schoenen om te dragen. Goede prijs. Ze zi zelfs op zondag bezorgd

• Natasja Wittenhorst

Leuke schoenen, lopen fijn

• Debby Berenschot
    Geverifieerde klant van naqqat

Snelle bezorging! En hele leuke schoenendoos😊