o-lijf
Een inspirerende culinaire cadeau en Lifestyle webwinkel vol verwennerijen. Van Mediterrane producten tot ambachtelijke keukenspullen.
9,5
Filter 88 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 60 met beschrijving

• Sandra
    Geverifieerde klant van o-lijf

Ik heb nog geen artikelen binnen dus review schrijven is lastig dan. Na 6 dagen nog niks binnen. Ook geen track en trace code. Vanochtend gebeld. Was gisteren op de bus gedaan. Nog geen track en trace... ik hoop dat mijn bestelling snel komt
    Inmiddels zijn de artikelen binnen. Nadat ik gebeld had waar mijn bestelling bleef, kreeg ik een track en trace. Een uur later arriveerde mijn pakketje. Door het telefoo gesprek blijft mijn review op 3 sterren hangen

Antwoord van o-lijf

Beste Sandra, je hebt van ons de track en trace code handmatig ontvangen via je whatsApp. We hebben je telefonisch netjes uitgelegd, dat ons bestelsysteem een paar dagen niet zichtbaar was voor ons. Dit zijn onvoorziene omstandigheden waar wij niks aan kunnen doen en afhankelijk zijn van derden, die dit dan voor ons zo snel mogelijk in orde maken. Je pakketje is gistermiddag rond 15.20 uur bij je door de bus gedaan. We hopen dat je tevreden bent met de mooi aankoop. Het was ook nog eens een leuke aanbieding. Veel plezier ermee. Vriendelijke groeten het O-lijf team.

• Marcel Borsje
    Geverifieerde klant van o-lijf

Goede service, snel geleverd.

• Hoe beoordeel je o-lijf?

• Jeannet Schrandt
    Geverifieerde klant van o-lijf

Goede service, goede verpakking, ziet er allemaal goed uit.

• Ineke d'Achard van Enschut
    Geverifieerde klant van o-lijf

Fijne service, product wordt aan huis gebracht

• Bogdana Triepels
    Geverifieerde klant van o-lijf

Goede service, alles wat ik besteld had goed qwaliteit

• Richard
    Geverifieerde klant van o-lijf

Bestelde theedoeken voldeden aan verwachtingen. Goede service.

• Jodie de Back

• Pieternella Velde

Mooie spullen goede levering

• Elian
    Geverifieerde klant van o-lijf

Snel geleverd, goede producten, goed verpakt!

• Ineke

goede vriendelijke service

• Caroline Willemsen

Heerlijke thee

• Tineke van Tilburg

• Roos Roza
    Geverifieerde klant van o-lijf

Olie is echt zalig en ik ga zeker nog een keer bestellen. Ik heb nog niet gezocht op de site maar het zou mooi zijn als je een assortiment kleine proefflesjes zou kunnen bestellen.

• Francis Stoorvogel

Ik kon van alles maar 1 exemplaar bestellen

Antwoord van o-lijf

Beste Francis, bedankt voor je beoordeling. Ik heb het voor je nagekeken in de webshop, maar je kan meerdere artikelen bestellen als je dat wenst. Je kan dat aangeven bij aantal, door op het pijltje te klikken. De hoeveelheid wordt altijd in je winkelmandje aangepast als het niet meer in voorraad is. Maar de producten die je had besteld zijn nog voldoende in voorraad. Heb je verder nog vragen over je bestelling, dan hoor ik het graag.

• Carla Reitsma
    Geverifieerde klant van o-lijf

Goede kwaliteit voor redelijke prijzen. Mooie bijzondere produkten die je niet overal vindt. Zeer goede service!

Antwoord van o-lijf

Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Veel plezier met je aankoop.

• Helga Kruijff
    Geverifieerde klant van o-lijf

Leuke producten en snelle afhandeling

• Roelie Sitepu-Clevering
    Geverifieerde klant van o-lijf

Prima communicatie en levering!

• Verena Blessing
    Geverifieerde klant van o-lijf

Erg goede kwaliteit, snelle en persoonlijke levering/afhaalmogelijkheid.
    Snelle, vriendelijke en duidelijke reactie op vragen.

• L. Keijmel

Betrouwbaar

• Marion Bronsvoort
    Geverifieerde klant van o-lijf

Snel geleverd, stevig verpakt en zelfs in kadopapier.