omiXimo
Vergemakkelijk de aanschaf van Game PC's dankzij omiXimo.
omiXimo maakt het aanschaffen van Game PC's eenvoudiger en je bent altijd verzekerd van kwaliteit voor een scherpe prijs. Wel zo prettig, want wij zien technologische ontwikkelingen die in een razendsnel tempo plaatsvinden. Via onze website gaat het kopen sneller en gemakkelijker dan ooit. Wij helpen zowel bedrijven als consumenten door alle informatie die nodig is overzichtelijk aan te bieden. Hierdoor ben je er zeker van dat je aankoop een duurkoop is en je hier vele jaren plezier aan gaat beleven.
8,9

• High Bamboos
    Review voor omiXimo

PC arrived in excellent condition and it took 5 days. Fast delivery and the PC is perfect for my needs.

I sent the support an email because of a wrong postal code and they answered me on a sunday and put the correct one for delivery.

I ordered from Austria!

I am going to order my next PC from you guys for sure !

• Henk
    Review voor omiXimo

Nieuwe game pc in overleg samengesteld. Snelle reactie op mijn vragen via de mail. Goede prijs en bovenal ontzettend vriendelijke, hardwerkende mensen achter dit MKB bedrijf. Pc was volledig ge update en stekker erin en hij deed het. Bedankt voor de fijne service Mark (ook de collega's).

• Hoe beoordeel je omiXimo?

• troep geleverd; weigert het op te lossen.
    Review voor omiXimo

PC heeft het vanaf dag 1 niet gedaan. Gekocht via bol.com en noch dit bedrijf noch bol.com lost het op.

• tom valckenaers
    Geverifieerde klant van omiXimo

Snelle service en zeer mooi afgewerkt toestel TOP

• Ton Rotering
    Geverifieerde klant van omiXimo

Als ging naar wens !! Ik heb geen klacht.

• Marcel Van Driel

………..

• Danny de Meij
    Geverifieerde klant van omiXimo

De levering is top erg snel , vragen worden ook snel beantwoord via de mail.

• Olaf Van Der Ende

Super service.
    Diverse probleempjes gehad buiten omiXimo's schuld om en telkens professioneel en goed geholpen.
    Prijs kwaliteit verhouding is ook uitstekend.
    Jammer dat ze geen optie voor een snelle WiFi kaart aanbieden. Maar die heb ik makkelijk zelf ingebouwd.

• Barry Hagenbeek
    Geverifieerde klant van omiXimo

Netjes geleverd 2 gamepc gekocht en kids zijn heel erg blij ermee ...

• Matthijs Slingerland
    Geverifieerde klant van omiXimo

Prima prijzen en ondanks dat er wat mis ging was dit probleem snel verholpen

• Falko Stolk

Prima bevallen.👍

• Natascha Schoonenberg

Prima

• Constantin Marin

Merci

• Kelly
    Geverifieerde klant van omiXimo

Super vriendelijke klantenservice en hele goede game pc's voor mijn dochter gekocht

• Mehmet Dogan
    Geverifieerde klant van omiXimo

duidelijke communicatie en maakt verwachtingen waar.

• M Loevering

Goede service en snelle levering, had de bestelling binnen 24h in huis

• Frits Bahlmann
    Geverifieerde klant van omiXimo

Goede adviezen vooraf per mail. Na aflevering van de bestelling bleek dat er iets was fout gegaan. Dit is de volgende dag perfect door Omiximo opgelost. Kortom dit bedrijf is een aanrader, ik ga hier zeker vaker bestellen in de toekomst.

• Sylvia Borninkhof
    Geverifieerde klant van omiXimo

Reageren snel op vragen. Snelle levering. Alleen jammer dat bellen zo omslachtig gaat en dat er nergens een telefoon nummer te vinden is.

• Nova Schenk
    Geverifieerde klant van omiXimo

Heel snelle levering en goede producten
    Alleen tijdens kopen een klein beetje verwarring maar
    Verder geen andere minpunten

• Erdinch Redzheb