onderhoudshop.eu

onderhoudshop.eu

voor onderhoudsmiddel maar ook voor reparaties aan meubels keuken en vloeren
8,8

• Alfons Zwinnen
    Review voor onderhoudshop.eu

Alles was perfect in orde.

• Brenda Eysbach
    Geverifieerde klant van onderhoudshop.eu

Goede producten, goede prijs, snelle verzending. Top!!

• Hoe beoordeel je onderhoudshop.eu?

• Kirsten

Goede Service

• Erich Olmer
    Geverifieerde klant van onderhoudshop.eu

de producten waren extra afgeplakt zodat ze tijdens het vervoer niet konden open springen. Bovendien volgens afspraak ontvangen

• Addy
    Geverifieerde klant van onderhoudshop.eu

Goede prijs en vlotte levering

• Miranda Emmery
    Geverifieerde klant van onderhoudshop.eu

Ik kreeg aanvankelijk het verkeerde product binnen. Ik ben hierna gebeld door woongilde en het is naar grote tevredenheid opgelost. Ik kreeg alsnog het product toegestuurd wat ik besteld had en daar bovenop ontving ik ook nog een proefpakketje. Heel erg blij mee!

• Corina Quaars
    Geverifieerde klant van onderhoudshop.eu

Door deze firma afleverprobleem door GLS keurig netjes opgelost binnen 1 dag. Ben reuze benieuwd naar het product

Antwoord van onderhoudshop.eu

Goede morgen.
    Ik vind het jammer dat u ons gelijk een slechte review geeft terwijl ik nog niets heb kunnen doen
    Wanneer er helaas iets fout gaat dat gaan wij daar natuurlijk mee aan het werk en wij lossen het op.
    Wij zullen als eerste beginnen met het opnieuw versturen van een pakket deze gaat vandaag nog de deur uit en als het goed is ontvangt u deze morgen uiterlijk maandag.
    De rest is aan ons natuurlijk .
    Ondanks deze teleurstelling hoop ik dat u gaat genieten van uw product.
    Met vriendelijke groet Cliff

• Nathalie Verhoeven

Snel bezorgd

• Janny de Jong Dreijer

• Witkamp
    Geverifieerde klant van onderhoudshop.eu

Gisteren onze opnieuw gestoffeerde pinguinstoel opgehaald. Thuis uitgepakt en waren onder de indruk van het vakwerk.
    Daarom direct deze onderstaande mail gestuurd naar de meubelstoffeerder:
    Beste Cliff,
    Vandaag de Pinguinstoel opgehaald. Ik wil je mijn complimenten maken voor het vakwerk. We zijn er erg blij mee. Jaren hebben we de stoel meegezeuld, met het plan hem ooit eens te laten bekleden. Nu is het er eindelijk van gekomen. Bedankt!
    De stoel is prachtig geworden!