onkruidbrander.com

onkruidbrander.com

Welkom bij onkruidbrander.com!

Onkruidbrander.com is gericht op de online verkoop van onkruidbranders. Op onze webshop vind u (bijna) alle merken en modellen onkruidbranders die er maar leverbaar zijn. Bent u al voorzien van een onkruidbrander en op zoek naar een bijpassende accessoire of onderdeel? Bekijk dan ons assortiment accessoires en onderdelen in onze webshop. Hier kunt u vast vinden wat u zoekt. Staat uw artikel er niet tussen? Dan vernemen wij dit graag en gaan we samen met u kijken naar de mogelijkheden. Onkruidbrander.com is enthousiast over het milieuvriendelijk manier verwijderen van onkruid. Dit werkt doeltreffend en snel met een onkruidbrander. Wij werken iedere dag hard om onze service en kwaliteit te verhogen. Tot slot, wij delen onze kennis en ervaring graag met u. Wij zien u graag op www.onkruidbrander.com. Hartelijke groeten, Team onkruidbrander.com
8,8
2.219 klantbeoordelingen
Filter 2208 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2206 met beschrijving

Taal

• Peter den Ouden
    Review voor onkruidbrander.com

Onkruidbrander brander bestelt en deze was met 1 dag bij ons binnen. Bij het opdraaien van het gasflesje brak er een nippel af. Foto van gemaakt en per mail deze firma ervan op de hoogte gesteld. Binnen een uurtje reactie op de mail met de mededeling dat ze een nieuwe zouden opsturen.En inderdaad de volgende dag stond de bezorger alweer met een nieuw exemplaar voor de deur. Kortom geweldige service, hier wil je graag kopen.

• Arnold
    Geverifieerde klant van onkruidbrander.com

Het product werkte niet goed. Na een mail

• Hoe beoordeel je onkruidbrander.com?

• Maria-Theresia
    Review voor onkruidbrander.com

Er was een probleem met mijn apparaat en deze is uiterst correct en uitmuntend opgelost. Dit is een bedrijf die meedenkt en zijn uiterste best doet om alles naar behoren op te lossen. De klant is koning. Hier heb ik een ontzettend fijn gevoel aan overgehouden!!!

• popko

snelle levering

• Ger
    Geverifieerde klant van onkruidbrander.com

Goede en snelle afwikkeling van zaken !

• Rob

snel geleverd

• Johanna Visscher

Ja goed handig licht

• Sam
    Geverifieerde klant van onkruidbrander.com

Super fast delivery the next day! Good and clear communication

• Hans de Jong

Snel geleverd, prima prijs

• Fred Joustra
    Geverifieerde klant van onkruidbrander.com

De ontsteking ging de eerste al stuk

Antwoord van onkruidbrander.com

Beste Fred,

Als uw ontsteking defect is heeft u uiteraard recht op garantie. Kunt u contact opnemen met info@onkruidbrander.com? Dan gaan we dit voor u oplossen.

Onkruidbrander.com