onkruidbrander.com

onkruidbrander.com

Welkom bij onkruidbrander.com!

Onkruidbrander.com is gericht op de online verkoop van onkruidbranders. Op onze webshop vind u (bijna) alle merken en modellen onkruidbranders die er maar leverbaar zijn. Bent u al voorzien van een onkruidbrander en op zoek naar een bijpassende accessoire of onderdeel? Bekijk dan ons assortiment accessoires en onderdelen in onze webshop. Hier kunt u vast vinden wat u zoekt. Staat uw artikel er niet tussen? Dan vernemen wij dit graag en gaan we samen met u kijken naar de mogelijkheden. Onkruidbrander.com is enthousiast over het milieuvriendelijk manier verwijderen van onkruid. Dit werkt doeltreffend en snel met een onkruidbrander. Wij werken iedere dag hard om onze service en kwaliteit te verhogen. Tot slot, wij delen onze kennis en ervaring graag met u. Wij zien u graag op www.onkruidbrander.com. Hartelijke groeten, Team onkruidbrander.com
8,7
2.477 klantbeoordelingen
Filter 2256 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2254 met beschrijving

Taal

• jP

Slechte/trage afhandeling terugbetaling.

• karinne
    Review voor onkruidbrander.com

un service de merde apres une dizaines de mail toujour pas de reponse pour ma par ils mon vole 169 eur cela fait plus un mois 04 05 que la commande a ete passer et toujour pas de marchandise et aucun remboursement donc ce site est une belle arnaque

• Hoe beoordeel je onkruidbrander.com?

• Mirjam
    Review voor onkruidbrander.com

Zeer snelle levering! Fijne brander.Tuin begint er eindelijk strak uit te zien, zonder veel kracht

• Ria
    Review voor onkruidbrander.com

snelle levering en heeeel goede service

• R.Vos

Exact volgens planning

• Herma
    Review voor onkruidbrander.com

Hozelock Green power XL gekocht.

Heel goed alternatief voor Roundup! (GIF)

Je moet het onkruid echter wel een paar keer behandelen. Maar de handeling is prettig, het apparaat is licht en handig in gebruik. Je moet je voorstellen dat je wekelijks even je terras gaat stofzuigen.

• Klaas Geert
    Review voor onkruidbrander.com

Keurig verpakt en voldoet prima! Uiterst tevreden!!

• P.Castenmiller

duidelijke beschrijving, snelle bezorging

• Luc Ysebaert
    Review voor onkruidbrander.com

Er werden slechts 2 borstels meegeleverd in plaats van 4 zoals vermeld in de advertentie

• Alex schrauwen
    Review voor onkruidbrander.com

Snel verzonden,goede deal en veel keuze