onlinehondenspeciaalzaak.nl

onlinehondenspeciaalzaak.nl

online speciaalzaak voor honden en gespecialiseerd in betaalbare blafbanden en trainingsbanden.

Altijd minimaal 30% korting

Voor 16:00u besteld, volgende bezorgdag via post.nl in huis
8,6
1.478 klantbeoordelingen
Filter 863 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 861 met beschrijving

• Jeanine
    Review voor onlinehondenspeciaalzaak.nl

Vriendelijke behulpzame klantenservice, duidelijke uitleg over het verschil zwemwatervast en watervast. We hebben nu de juiste trainingsband gekocht en na 2 dagen gebruik hebben we een ander hondje. het is een plezier om met hem te wandelen, nu hij ook los kan lopen. Bedankt!!

• Blanca Essis
    Review voor onlinehondenspeciaalzaak.nl

Een zeer goede service! klantgericht en uitstekend uitleg over het gebruikt van zijn producten!

• Hoe beoordeel je onlinehondenspeciaalzaak.nl?

• Pieter Kuijpers
    Review voor onlinehondenspeciaalzaak.nl

Keurige uitleg aan de telefoon over mijn gestelde vragen. En vervaging van defecte product de volgende dag al in huis. Aanrader!!

• Lisseth van Bebber
    Review voor onlinehondenspeciaalzaak.nl

Wat een SUPER service. Ik had de blafband Ohs58. Helaas gaf deze alleen een piep en geen schok. Toen ik belde voor advies werd me een nieuwe toegezonden die meneer al geïnstalleerd had en meteen klaar voor gebruik. De nieuwe band was de volgende dag al in huis. Meteen in gebruik genomen en 2 dagen later begreep de hond dat hij moest zwijgen alles hij blafte. De schok stond zelfs op zijn zachts. Geweldig en ik ben het bedrijf erg dankbaar!!!

Antwoord van onlinehondenspeciaalzaak.nl

Dank je wel voor deze mooie review. We helpen graag

• Rob Boegborn
    Review voor onlinehondenspeciaalzaak.nl

Zeer goede en vriendelijke man komt afspraak en na.
    Koop gerust bij hem.
    Met een probleem belt hij direct.

• Monique
    Review voor onlinehondenspeciaalzaak.nl

Top nazorg. Duidelijke en snelle antwoorden. En bovenal, goede producten. Aanrader!
    Dank Dick voor jouw top service.
    M.B.M. Venema, Monique

• Nancy van den Hurk
    Review voor onlinehondenspeciaalzaak.nl

Goede service, had wat problemen met mijn gekochte product. Dhr. Bakker heeft meteen contact opgenomen en het netjes opgelost. Super!

• Lusanne
    Review voor onlinehondenspeciaalzaak.nl

Ontzettend tevreden over de service, onze trilband was na 3 maanden stuk gegaan dit heb ik gemaild en ik kreeg vrijwel direct antwoord dat er een nieuwe opgestuurd ging worden! Volgende dag in huis. Helaas deed ook deze trilband het niet. ook hiervoor krijgen we nog een nieuwe opgestuurd. Uitstekende service!

• Agnes De Vries
    Review voor onlinehondenspeciaalzaak.nl

Problemen worden niet opgelost!!

Antwoord van onlinehondenspeciaalzaak.nl

beste Agnes de Vries,
    problemen worden altijd opgelost, maar u kunt een aankoop na een maand en gebruikt niet meer retourneren, zoals ik u heb gemeld. We nemen elke klacht wel degelijk serieus.

We scoren overigens niet zomaar een 8,6 op basis van 854 reviews.

U stelt dat de band spontaan piept, maar dat kan niet, of hij moet in de blafstand staan.
    Een piepcorrectie wordt te allen tijde met de zender afgegeven en kan niet spontaan. toen u na 3 weken met deze klacht kwam hebben we direct actie ondernomen.
    We hebben uw band bekeken, getest en vervangen en weer retour gezonden. Uw band is niet kapot, want dat hebben we getest voordat we hem weer terug stuurden. Uw band doet dus wel degelijk wat hij moet doen.
    U hebt de band aangeschaft op 2 juni en pas op 21 juni heeft u gereclameerd dat de band spontaan zou afgaan. We hebben direct actie ondernomen en onder garantie een band vervangen.
    Het systeem was door ons voor verzending gekoppeld en getest en doet wat deze moet doen.
    Hij nu inmiddels ruim een maand oud, dus kan deze helaas niet meer retour. Er zit 14 dagen omruilgarantie op het product en u hebt 3 weken na ontvangst gereclameerd dat de band niet goed zou werken, waarop we direct actie hebben ondernomen. Ik heb u destijds ook telefonisch gemeld dat als de band niet goed zou zijn, we dit gewoon onder garantie vervangen en in orde maken, en dit blijven we doen zolang er garantie is. maar u kunt niet na ruim 4 weken besluiten dat u de band retour gaat sturen. De zichttermijn is ruimschoots voorbij en de band is door de hond gebruikt. Om die redenen kan de band dus niet meer retour en dat heb ik u ook gemaild.

Echter uw band is niet kapot, zoals ik u ook al eerder heb gemeld.U doet dus wat hij moet doen en is in orde. U kunt hem nogmaals opsturen als u dat wenst, dan kijken we er weer naar als u dat gerust stelt.

• Ans Tros
    Review voor onlinehondenspeciaalzaak.nl

Hele goede service en adequate opvolging als er een probleem is. Prima winkel.