penselen.nl

penselen.nl

Groot assortiment penselen van diverse merken zoals: da Vinci, Winsor&Newton, Raphael, Royal Talens, Panart.

Voor 16:00 uur besteld morgen in huis*; GRATIS verzending boven €30,-; 60 dagen bedenktijd. Resultaten. Bekijk alle resultaten. 06-20986987. Whatsapp ons.

• Annick Van De Wiele
    Geverifieerde klant van penselen.nl

Verwittiging dat de winkel dicht was en dat de penselen een dagje later kwamen. Vandaag ontvangen en goed verpakt! Snelle service!

• Marja Hens

Prima en snel

• Hoe beoordeel je penselen.nl?

• Franz van de Kuil
    Geverifieerde klant van penselen.nl

Mijn leeftijd is 87 jaar. En het is voor het eerst in jaren dat uw inzet , service en verwerking mij doen denken aan vroeger toen deze inzet normaal was. Hulde

• Gerda Kunst
    Geverifieerde klant van penselen.nl

Zelfde dag als bestelling nog even gebracht. Top!

• Emiel Sweevers
    Geverifieerde klant van penselen.nl

Website Penselen.nl werkte niet goed; kon nooit doorklikken om de beschrijving van de penselen te kunnen lezen.

• W.G. Peters
    Geverifieerde klant van penselen.nl

Keurig volgens afspraak geleverd. Mooi product.

• thijs rutten

Snelle levering, goeie kwaliteit

• Sjoerd Zwart
    Review voor penselen.nl

Snelle levering van kwalitatief zeer goede penselen.
    Over penselen.nl kan ik zeggen dat het een professioneel opgezet bedrijf is dat weet wat het verkoopt. De eigenaar is, buiten deskundig en zeer behulpzaam, een enorm vriendelijk persoon waar het prettig zakendoen mee is.
    Al met al een geslaagde aankoop!

• Lukas Krüger
    Geverifieerde klant van penselen.nl

Snelle levering, producten veilig en goed afgeleverd.

• Kees Kraaijeveld
    Geverifieerde klant van penselen.nl

Goede service. Ik had vragen over een product en kreeg goede informatie en advies. Inmiddels artikelen binnen en waren precies wat ik zocht. Levering ook snel en correct. Top!!