primehoesjes.nl

primehoesjes.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van primehoesjes.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,3
Filter 36 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 18 met beschrijving

• Johan
    Review voor primehoesjes.nl

Een geweldige hoesje besteld voor mijn iPhone 15 pro van het merk Soskild.

• Trisy De Lima Sienaert

Fantastische service

• Hoe beoordeel je primehoesjes.nl?

• Anne Gerrits
    Geverifieerde klant van primehoesjes.nl

Snelle verzending. Netjes verpakt. Blij mee!

• Di
    Geverifieerde klant van primehoesjes.nl

Gemakkelijke website, goede prijs en snelle levering. Prima info over de voortgang van de levering.

• Judith
    Geverifieerde klant van primehoesjes.nl

Ik had een hoesje op het oog die hier het goedkoopst was. Het was snel geleverd. Aanrader.

• Jeffrey
    Review voor primehoesjes.nl

Verkeerde order ‘geplaatst’, mailtje gestuurd en kort hierna ben ik gebeld en is het direct opgelost. 20.00 uur in de avond, super service!

• H.l Huzemeier
    Geverifieerde klant van primehoesjes.nl

uitstekende service en zeer vriendelijk deskundig personeel

• anja
    Geverifieerde klant van primehoesjes.nl

Verkeerde hoesje besteld, gebeld en supersnel de goede toegestuurd gekregen, top service👌

• cihan guler

Topservice en kwaliteit

Antwoord van primehoesjes.nl

Hallo Cihan,

Super om te horen dat je zo tevreden bent over zowel de service als de kwaliteit van je nieuwe Otterbox Samsung Galaxy S23 FE hoesje! Jouw feedback is voor ons ontzettend waardevol.

We zijn trots op ons aanbod van hoogwaardige producten en het leveren van top service is wat we het liefste doen. Jouw bevestiging dat we dat doel bereiken, motiveert ons alleen maar meer.

Geniet van de uitstekende bescherming en het design van je Otterbox hoesje. En weet dat we voor je klaarstaan, mocht je nog meer nodig hebben of vragen hebben.

Dankjewel voor je vertrouwen in Primehoesjes.nl. We kijken ernaar uit om je in de toekomst nog eens te mogen helpen!

• Peter
    Geverifieerde klant van primehoesjes.nl

Snel geleverd, goede prijs. Product is prima.

Antwoord van primehoesjes.nl

Beste Peter,

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met ons! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering, onze prijsstelling, en de kwaliteit van je nieuwe SoSkild hoesje.

Bij Primehoesjes.nl streven we ernaar om onze klanten de beste shoppingervaring te bieden, van het moment van bestellen tot aan het gebruik van het product. Het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.

We hopen dat je hoesje je telefoon goed beschermt en dat je er lang plezier van zult hebben.

Bedankt voor je vertrouwen in ons en voor het kiezen van Primehoesjes.nl.

• Nicolas De jaegher
    Geverifieerde klant van primehoesjes.nl

Snelle levering en mooie kwaliteit....top

• Daphne

Snel geleverd, blij mee

• Rene Helthuis
    Geverifieerde klant van primehoesjes.nl

Snel geleverd. Past prima.

• Petra De Jong
    Geverifieerde klant van primehoesjes.nl

Goede verpakt en snelle levering

• Sander
    Review voor primehoesjes.nl

Vandaag besteld is inderdaad morgen in huis!

• Bianca van Felius
    Geverifieerde klant van primehoesjes.nl

Bestelde product was niet voorradig, werd binnen een paar uur gebeld en ze kwamen met een goed alternatief, uiteindelijk nog een mooiere versie ook. Heel blij met de aankoop en service

• A C Petersen
    Geverifieerde klant van primehoesjes.nl

Snelle en goed service tevens goed verpakt verzonden

• Manuel
    Review voor primehoesjes.nl

Geweldige Hoesjes, Geweldige Service!

Primehoesjes.nl heeft me verrast met hun kwaliteit en service. Het assortiment is indrukwekkend, de hoesjes zijn duurzaam, en ze passen perfect. De klantenservice is snel en behulpzaam, en de prijzen zijn redelijk. Ik raad Primehoesjes.nl ten zeerste aan voor stijlvolle en beschermende smartphone-hoesjes.